Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 08:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Kix
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
PsyGoA > Fair nok, det lyder sgu heller ikke som om der er det fede narkomiljø i Slagelse. Dér hvor jeg bor er det ikke kun rockere og psykopater, men også folkeskole- og hf elever der tager stoffer.

-Psyko

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Psyko - Nej, det er næste for usselt et miljø. Jeg ved, at der også er studerende og mere velfungerende mennesker her, der tager stoffer, men desværre kender jeg ingen af dem. Jeg møder kun de mest blæste. Eller mødte, for det gør jeg jo som sagt ikke mere.

Prøv at se på min homepage, jeg lige har uploadet. Billeder fra i forgårs. Dét er samvær, der betyder noget.

[ 26 Oktober 2003: Besked ændret af: PsyGoA ]

Medlem

Geografisk sted: Færøerne
Ja fuck mand der er sq noget lort at det er så dyrt heroppe. En af grundene at jeg selv kun har køpt xtc 1 gang. Der gav jeg 350kr stk for 2 piller [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Hash heroppe koster q 125 for standard og 150 for super rygeren. And don't get me started med priserne på cola og amf [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hey man, det var sgu ikke min mening at pisse dig af ved at smide det link op, syntes bare det var så grineren det du skrev. Har taget det ned igen nu. Jeg lukker også snart denne post hvis der ikke kommer mere on-topic.
Forresten er det svært at tro at du ikke tager stoffer når man ser de billeder der, du ser rocker lam ud [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Zemantics > Måske i burde til at handle lidt mere ind når i er i DK så? og dyrke fx cannabis selv, for i bliver sgu ret snydt deroppe.

[ 27 Oktober 2003: Besked ændret af: Fenriz ]

In our memories
Brugeravatar

Okay, du er tilgivet. Jeg er sgu ellers ikke påvirket af noget som helst på nogen af billederne. *g* Jeg ved ikke, hvorfor jeg ser så lam ud.

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
PsyGoA > Det ser sgu hyggeligt ud...Min fredag aften hos gutterne, ville nok være noget med fem drenge der prøvede at se hårde ud i deres eclipse trøjer, med et bjerg af amf på et cd-cover og tomme carlsberg på bordet. Korsagt; guds bedste børn [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

-Psyko

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Eclipse er SÅ nederen!

In our memories
Brugeravatar

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Psyko:
PsyGoA > Det ser sgu hyggeligt ud...Min fredag aften hos gutterne, ville nok være noget med fem drenge der prøvede at se hårde ud i deres eclipse trøjer, med et bjerg af amf på et cd-cover og tomme carlsberg på bordet. Korsagt; guds bedste børn [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Yes, det var også hyggeligt. Det er lige netop sådan en fredag aften med nogle gutter og et bjerg amf på et cd-cover, som jeg ikke længere gider. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] Bivirkningerne ved amf er blevet for slemme til mig. Jeg bliver fucked, jeg bliver tynd, og jeg ser latterlig ud. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]