Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

opiater og hash lige pt, ellers benzo'er og hash... ja jeg kan godt lide at stene :P

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
lidt rohypnol og en god øl og lidt sort hash, så er man dømt til at stå 100% stille i hovedet :D ultimativ stener drugs

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Synes det er svært at siger hvad jeg bedst kan lide.

Men helt klart MDMA og Ketamin sammen. For satan man kan komme langt væk i lykkehullet :)

Men Svampe + Skunk er jo også fedt.

Det jo lige hvad man sådan har lyst til på dagen det kommer an på hvad jeg synes er den bedste kombination.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: lidt nord for regnbuen og så bare forbi møllen (der hvor det altid sner)
Et par øl sammen med lidt mdma og så lige vente en times tid. Så en røvfuld lsd og efter en 2 timer ketamin ;) works every time.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg venter spændt på Astral's bidrag...

Junior medlem

Candyflip er den bedste combo for mig, men kunne godt tænke mig at prøve 2-cb med mdma/methylon. Det må bare være super fedt at være i.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Zarathustra skrev:

:lol: Han er vist ikke aktiv på forumet mere men jeg tvivler nu også på at hans favorit kombination er realistisk for de fleste.

MEGATRON

Zarathustra skrev:

Heroin+Metadon+MDMA+LSD+Svampe+Marzine+Dexofan+Ketamin+Hash+Speed+Coke+Belladonna+Meskalin+2c-b+2c-e+n2o+Alprazolam+Morfin+Valium

Har jeg udeladt noget?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Gentleman Finn skrev:
Zarathustra skrev:

Heroin+Metadon+MDMA+LSD+Svampe+Marzine+Dexofan+Ketamin+Hash+Speed+Coke+Belladonna+Meskalin+2c-b+2c-e+n2o+Alprazolam+Morfin+Valium

Har jeg udeladt noget?

Det lyder som noget af et binge... Hvor mange dage stod det på?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
@Dex: Jeg tror det var en joke der hentydede til Astrals vanvittige combos

@Gentleman Finn: Du udelader GHB/GBL som vist var en vigtig bestanddel i mange af Astrals nootropiske cocktails.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Budha skrev:
lidt rohypnol og en god øl og lidt sort hash, så er man dømt til at stå 100% stille i hovedet :D ultimativ stener drugs

Står den ikke stille i forvejen?

Jeg må stemme på Butylon, 2C-B og cannabis, dog begrænser min erfaring mig i at vælge mellem flere forskellige kombinationer.

Senest rettet af Khazim 10 jan 2009 16:13, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Cordillera de los Andes
[quote="galskabens-gardner"][quote="Budha"]årh man jeg ville hære gerne prøve LSD og mdma på samme tid jeg har prøvet mdma men ikke lsd men tror jeg vil vente 1 år mere med at prøve lsd for så er jeg 18år. ville det være hjernedødt af mig og prøve lsd som 17årig ??[/quote]

hvordan fanden kan du udtale dig, om at du gerbe vil prøve en combo når du ikke engang har prøvet alle de ting der skal være med i den?

altså jeg har taget okay meget LSD, og jeg er kun sytten...
jeg ved ikke om det ville være hjernedødt for jeg kender dig ikke, men prøv lige at overveje hvad det er for nogen tanker du har oppe i hovedet på nuværende tidspunkt, før du kaster dig ud i et af de mest ekstreme psykedelika.

og så ville det være en fucking dårlig idé at blande det før du kender begge stoffer temmelig godt.

så... ja det ville være hjernedødt :whogives:[/quote]

jeg tog LSD første gang sammen med MDMA til tramperfest. bestem ikk HR og fornuft. men var faktisk en utrolig positiv oplevelse.... :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Personligt kunne jeg faktisk godt lide GBL og mephedrone. Selvom det ikke er sundt

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:

Hahaha den var god. :D
Nåh..ja jeg har også på det seneste fået en kraftig forkærlighed for Coke og Ketamin i kombo(helst IV).Hold ferie det er godt. :gud:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Et værtshus, nær ved gammel strand
Gonzo skrev:
Zarathustra skrev:

Hahaha den var god. :D
Nåh..ja jeg har også på det seneste fået en kraftig forkærlighed for Coke og Ketamin i kombo(helst IV).Hold ferie det er godt. :gud:

fixer du cola sammen med keta :shock:

det lyder fandme sygt main.

jeg troede at man fixede ketamin IM?
- og coke IV!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Hippieville Freakston Downtown. Earth
Favorit kombo:)

Så mange farver at vælge mellem, så meget tid....... ellers laver vi bare noget mere tid!

Men helt sikkert så er min nummer 1 favorite all-time kombo må være:

1 streg god speed tidligt på aftenen for at komme i gear.
LSD nogle timer senere når det værste af speeden har fortaget sig og så ellers LSD redoseringer indtil vi rammer en ret høj total dosis.
Når så peaket har lagt sig og visuals bliver til rolige billeder af omsatte tanker, så skal der hældes kaos i hjernen, det klares med mushies og så er trippet ved at være godt i gang, svampene skal først tages når syren har lagt sig lidt ellers ender man let med at ligge ned og være ret wack, men fedt er det.
Når trippet så er ved at ebbe ud og man synes det er lidt træls det hele er væk, så en lille dosis mdma lige for at få et fedt afterglow oveni syren og svampene...
Færdige er vi ikke endnu, fordi vi er kun på vej ned lige nu og inden vi rammer jorden/baseline efter sådan en kombo her, vil man nok ende med at være lidt mdma-nede, må indrømme, gør jeg sgu hvergang. Så ketaminen skal frem og sørge for en blød landing, nogle timer i k-hole oveni mange timers trip er en perfekt afslutning, imo. Hele vejen skal det krydres med THC produkter af høj kvalitet. Samtidig skal den startes ud på full-on trance, i midten progressive, morgenmusik= darkpsy/ psygressive og afsluttes med progressive trance indtil hjernen er fuldt smeltet.

Det min alltime favorite og har kørt den nogle gange efterhånden. Tror dog ikke lige den er for sarte nerver, nogle gange oplever man nogle ganske klamme ting og har de mest kogte tanker. Troede det var amfetaminen i starten, men har undladt den nogle gange for at teste det, men tror bare tankerne der kommer i de mange timers k-hole og lidt inden, bare er en gennemtrippet hjerne der er åben for alle indtryk og pga ketaminen bare tænker helt frit på den der alien agtige in a galaxy far far away måde.

Glemte at sige hvis komboen skal være totalt max fed, så skal der blæses godt med nitro i ansigtet.

Det med at fixe det...

Ser folk ikke sjovt på en til en technofest når man hiver grejet frem? Altså jeg har aldrig set det endnu, så må gætte på du ikke er fra det miljø. Men hvorfor skyde det? Altså sommermix (coke/keta) skal da sniffes. Men det nok bare mig, det eneste jeg kunne finde på at skyde er deca og tes..... Men ok det skal jo også bare IM og ikke IV... Damn det er et rush jeg ikke tør udsætte min krop for, tror sgu jeg er solgt så. Men hatten af for at have oplevet sommermix med 2000 km i timen.....

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

2c-b og en go' sativa-joint

Kratom, ketamin og Ole Erling

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den bedste kombo jeg har haft, har nok været methylone (~150mg) + alcohol (10-15 genstande) :P

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Speed og hash..
ellers ville jeg gerne prøve et candyflip, men jeg burde lære stofferne bedre at kende først, da jeg kun har prøvet syre en gang og det samme med e

- Abraham Lincoln

Medlem

Jeg glæder mig meget til at candy-flippe, og nu ligger vi inde med nogle mærker vi har testet styrken af. Jeg havde hidtil tænkt mig at bruge MDMA'en til at krydre LSD oplevelsen (et mærke syre, og efter 4 timer en lille streg MDMA), men da jeg trippede på de mærker vi vil bruge til det havde jeg ikke lyst til at tage MDMA 4 timer inde i trippet. Så nu er planen et halvt mærke, og så omtrent 100 mg MDMA lige så snart vi kan mærke noget (vel efter en 2 timers tid). Jeg tror det jeg søger er en mere psykedelisk MDMA-rus, ikke en mere blæst LSD-rus. Forstår i?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 71 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]