Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 23:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Cooker skrev:
Rush skrev:
Der er forsket lidt i 4-FA, men kun lidt. Det er blevet sammenlignet med andre 4-substituerede (meth) amfetamin analoger - og det blev fundet at det ikke havde de samme neurotoksiske egenskaber som f.eks. 4-chloro, 4-bromo, 4-iodo-amfetamin har.
IMO lyder det slet ikke som methylon. Methylon virker overhovedet ikke på mig eller andre jeg kender der har taget det, nasalt. Heller ikke som Mephedron. Jeg kan ikke sove på nogen af dem, altså som i overhovedet ikke.

For mig lyder det du har fået fat i mere som Ketamin.

Det er sguda ikke ketamin, når han har fået afvide at det er "det gode fra Amf og det gode fra kokain".
Det er med (næsten) 100 % sikkerhed et RC, og det tyder som mange har sagt før.

Helt sikkert mephedrone eller methylon.

Edit: Havde ikke set han havde skrevet det længere oppe, hehe.

Han havde fået den information fra en pusher, der tydeligvis ikke vidste meget om det. Derfor overser jeg fuldstændig den info, for den er ofte ikke til at regne med. Jeg lagde blot vægt på effekten af stoffet - men nuvel, hvis det er blevet bestemt som Methylon behøver vi jo ikke at skændes mere om det 8)

Medlem

Har lige tjekket tråden for første gang igen siden sidst.

Rush skrev:
Der er forsket lidt i 4-FA, men kun lidt. Det er blevet sammenlignet med andre 4-substituerede (meth) amfetamin analoger - og det blev fundet at det ikke havde de samme neurotoksiske egenskaber som f.eks. 4-chloro, 4-bromo, 4-iodo-amfetamin har.
IMO lyder det slet ikke som methylon. Methylon virker overhovedet ikke på mig eller andre jeg kender der har taget det, nasalt. Heller ikke som Mephedron. Jeg kan ikke sove på nogen af dem, altså som i overhovedet ikke.

For mig lyder det du har fået fat i mere som Ketamin.

Det er overhovedet ikke Ketamin. Jeg er meget bekendt med Ketamin, det har ikke en virkning der i noget univers ville kunne sammenlignes med Ketamin.

- eller Mephedrone for den sagsskyld.

Jeg er næsten sikker på det var noget cuttet Methylone.

CrUnk.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]