Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 04:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens, Danmark
Jeg fik Lyrica da jeg var indlagt for en Streptokok-infektion. Den havde ødelagt en del nerve-ender i i mine fødder, så det føltes som om der kravlede myrer under huden, det var fandeme træls :) Og det var altid når jeg var mest træt, og skulle forestille at sove, typisk!

Men ... Lyrika fjernede myrerne som dug for solen, så de var skam gode. Noget lammepotentiale oplevede jeg dog ikke, kunne ellers have trængt til en lille blæser ;-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
De er underlagt loven om euforiserende stoffer i USA pga. der er omkring (hvis jeg husker rigtigt) omkring 7-8% af brugerne af stoffet som oplever stærk eufori lidt ala. MDMA faktisk. Jeg har selv ædt utrolig mange af dem, og jeg kan da faktisk også mærke en smule eufori i højere doser.

For en førstegangsbruger (min erfaring)

150 mg giver afslappethed lidt ala benzodiazepiner og en smule dårlig finmotorik.

300 mg giver en svag dissociativ effekt som lav dosis DXM/benzo og motorikken bliver rigtig ringe. Eufori er der da også en smule af - nok lidt ala det samme som en 3 genstande alkohol IMO.

450 mg giver giver sløret/dobbeltsyn, ekstremt ringe motorik, stadig ikke speciel mere eufori end ved 300 mg og en speciel dissociativ effekt stadig som DXM.

Tolerancen stiger dog _rigtig_ hurtigt ved dette stof og derfor skal doses øges for nærmest hver gang man bruger det rekreativt.

I mangel af bedre rusmidler så kan det da gå an, men det er ikke rigtigt noget jeg gider bruge mere tid på. Dog tror jeg det er rigtig god medicin til generaliseret angst, som det da også udskrives til hvis jeg husker rigtigt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for København
MethylOle skrev:
Jeg synes lige i skulle tage at læse listen over bivirkninger igennem en gang til. Selv i den gruppe som hallucinationer er i, er der altså nogle ret alvorlige ting. -For ikke at tale om den sidste gruppe. Det er altså nogle ting der kan fucke jer godt og grundigt op fysisk og psykisk - og så på alle mulige måder.

(0,1-1%) Nedsat appetit, kraftesløshed.
Takykardi, dyspnø.
Artralgi, myalgi, rygsmerter, smerter i ekstremiteter, muskelstivhed.
Personlighedsforstyrrelser, depression, agitation, hallucination, kognitiv dysfunktion, myokloni, dyskinesier, faldtendens.
Øget svedtendens.
Dysuri, inkontinens.

(0,01-0,1%) Pancreatitis.
Kardielle ledningsforstyrrelser.
Brystsmerter, mammahypertrofi.
Rhabdomyolyse.
Urticaria.
Oliguri, nyresvigt, amenoré, dysmenoré.

Værsgo at spis..

Øhh må jeg så påpege at de bivirkningers procentvise tal der står nævnt er meget minimale?
Opblæst..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langt derude et sted.. der er jeg.. lige nu
Citat:
Kære Firben, den beskrevne tilstand er det der hedder: Abstinent :lol:

Og ..... det er nyheder ? eller ?
Jeg ved da godt jeg har abstinenser :) det har jeg så snart THC ikke invadere min hjerne

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]