Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: medecin
Insane psychedelia user!

emingos skrev:
FromCirclesAllRise skrev:
Hvor finder du de procenter du slynger ud hele tiden? - et link kunne være rart...

jeg bruger primært to, ved der er en til men den kan jeg sku ikke lige huske, ved thirdeye kender den, men here ya go :)

The *Ultimate* benzo chart
http://meds.queensu.ca/~clpsych/orientation/Benzodiazepine%20comparison%20chart.pdf

Bioavailability/Half-life MEGA Thread
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.php?t=266339

ahh, super nice! :D

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Jylland
Man Kan sagtens fixe benzoer, det som de fleste gør forkert er at det bruger en normal plastik pumpe.. Plastiken suger omkring en 30% benzodiazepin til sig.. Så brug glas pumper hvis det skal være.. Men det her er IKKE nogen opfordring!!!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Der bliver produceret visse benzodiazepiner i en alkohol opløsning beregnet til injektion. Blandt andet diazepam findes i en sådan udgave. Disse kan selvfølgelig injiceres uden større risici end dem der generelt er forbundet med injektionsbrug af stoffer. Men hvis du snakker om at skyde knuste piller burde et evt. tab på 30% være den mindste af dine bekymringer.
Det er generelt en meget dum ide at skyde knuste piller om det så er benzoer el. opioider eller noget helt tredje, da de indeholder en meget stor mængde 'fyldere' aka fillers og bindemidler (i forhold til mængden af aktivt stof). Når ikke-vandopløselige stofpartikler introduceres i venerne er er en massiv risiko for at det forårsager grumme skader som emboli og trombose for ikke at glemme uundgåelige skader på lungerne, når blodet (inkl. stofpartikler) når dem. Hvis man absolut af uransagelige årsager vil skyde piller så er det essentielt at benytte et partikelfilter (<0.2 mikron) til filtreringen.

Dedikeret medlem

jeg har altid filtrerede næsten alle bindemidler ud hvis jeg har skud piller.. Du kan lave det lige så rent at det er fuldstændigt klart væske..

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Syd for vest, 3. stjerne til venstre.
Nu spørger jeg nok lidt dumt, men...
Jeg har jo set at mange af dem der skyder piller, nogle gange har problemer med forstoppede årer og andre ikke knapt så sjove ting. Det har altid undret mig da man egenlig ikke skulle få de bivirkninger ud af stoffet alene. Er det bindemidlerne der går ind og lave trælse bivirkninger der, eller er det bare noget der føljer med hvis man vil skyde det?

Dedikeret medlem

der er faktisk ikke så mange igen der for det der, af dem der sørger får at filtrere ordenligt.. Men jo nogen får det man kalde stenede årer fx..

Medlem
Brugeravatar

min. micron/macro filter mener jeg det hedder og uanset hvor fint du filtrere det vil bindemidlerne komme med i mindre grad.. jeg vil advarere alle på det stærkeste om at skyde piller!

Dedikeret medlem

helt sikker er enig med dig emingos! har været stiknarkoman i 4 år, men er heldigvis kommet ud af det nu!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 28 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]