Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 02:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Jeg ved godt at det er en kedelig smøre, men jeg synes dog allligvel han skal have den med på vejen for en sikkerheds skyld. :)

Medlem

Tak for de sindsyg mange gode råd, jeg har prøver og ryge, noget mild hash som du siger, og har ikke tænkt mig og tage andre stoffer. hverken nu eller på længere sigt.. ;D

Medlem

Men tak for hjælpen alle sammen.. ;D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
mknnet, det er ikke første gang hvor du rent faktisk får svar på hvad du søger gennem et link og fuldstændigt udelader at læse hvad der står i linket og i stedet går i angrebsposition og opfordrer folk til at svare på det du spørger om i stedet, selvom det er hvad de lige har gjort. Seriøst, grow up, lær at bruge de links som folk giver dig, og tag folks råd til dig. Jeg orker ærligt talt ikke at se din slags der absolut ikke bidrager med noget, udover negativ energi.

Jeg henviser til denne tråd hvor du laver præcis samme trick: findes der en opskrift på MDMA eller Amfetamin??

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Elsker posten hvor du lige opfølger den tidligere post du skrev med endnu en tak.

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
mknnet skrev:
Tak for de sindsyg mange gode råd, jeg har prøver og ryge, noget mild hash som du siger, og har ikke tænkt mig og tage andre stoffer. hverken nu eller på længere sigt.. ;D

Jeg tror på INGEN måde på dig, sorry...
Enten prøver du på at bedrage os så du slipper for kommentarer om at det du er på vej ud i er stupidt, eller også prøver du på rent faktisk at overbevise dig selv om at du ikke vil selvom du sidder og bruger din tid på at finde MDMA-synteser, spørge til hvor meget kokain/amf man skal tage (som forresten alt sammen er ting du selv kunne finde på 3 sekunder på google) og ikke bare hvor meget man generelt tage men hvor meget man skal tage hvis man har præcis din højde, vægt, alder osv.

Hvis man INGEN intentioner har om at prøve stoffer så sidder man fandeme ikke som 14-årig og bruger sin tid på det - medmindre man som sagt prøver at narre andre eller sig selv.

Vågn op og vær ærlig, det der hjælper ikke dig selv - og ærlig talt kan du sgu være ligeglad med hvad en flok brugere på et website synes om dig (de kender dig ikke IRL) så hvorfor prøve på at narre dem (og værre endnu sig selv...).

Det du burde bruge din tid på er at få afleveret din 7. klasses blækregning (HVIS i laver det endnu...), beundre pigernes spirende attributer, undre sig over hvordan man får fingrene i dem, onanere vildt og umådeholdent i 30 sekunder af gangen (med 3 minutters mellemrum lol) og overveje hvad man vil med sin fremtid.
Hvis det man vil med sin fremtid på det tidspunkt er at prøve amfetamin og coke, gro hamp og lære om stoffer så har man brug for hjælp eller en anden retning at kigge mod da det med garanti bærer mod forfald, manglende uddannelse, fuckede venner og dårligt helbred (hovedsageligt psykisk) for de fleste.

Vær nu bare ærlig over for os...
Andet er fjollet da vi alligevel ikke er nogen du kender (og som senere kan komme efter dig) og du derfor burde være ærlig over for os - overvej det.

Hvis du ikke overvejer det kommer der sikkert et svar som at jeg ikke aner en skid om dig, blahblah og du har helt styr på alting og har ikke så meget som den mindste lyst/trang til at eksperimentere med stoffer.

Vent nu for fanden mindst 4-5 år, du har livet foran dig og der er sgu ingen grund til at brænde lyset i begge ender!

Mvh, J.

Medlem

Problemet ved at begynde så tidligt er som andre er inde på at din krop er i udvikling i den alder. Desuden er det almen kendt at dem som starter tidigst, også får flest problemer med stoffer i deres liv.

Medlem

okay Lamerfyr nu er jeg 100% ærlig, du har noget der får folk til at tænke over tingene. hvorfor jeg gerne vil vide syntese på fx MDMA og Amfetamin er fordi at jeg synes kemi er mega sjovt, og vil ikke kalde lege, fordi det kan være farligt så man skal vide hvad man har i hånden. grunden til jeg ville vide hvad man skal veje og sådan er fordi jeg ville vide hvor meget man virkelig skal tage når jeg begynder at gå på diskotek eller andre nat klubber kan man godt være en af dem der bliver tilbudt det jeg har allerede venner der har prøvet kokain, heroin og amfetamin, men har dog holdt mig væk fra det da jeg er usikker på stoffer jeg ikke kender.. håber du tror på mig så helt ærlig har jeg ikke været til at starte med.. og tak fordi folk her inde kan andet end og tænke på sig selv.. :mrgreen:

Junior medlem

mknnet skrev:
okay Lamerfyr nu er jeg 100% ærlig, du har noget der får folk til at tænke over tingene. hvorfor jeg gerne vil vide syntese på fx MDMA og Amfetamin er fordi at jeg synes kemi er mega sjovt, og vil ikke kalde lege, fordi det kan være farligt så man skal vide hvad man har i hånden. grunden til jeg ville vide hvad man skal veje og sådan er fordi jeg ville vide hvor meget man virkelig skal tage når jeg begynder at gå på diskotek eller andre nat klubber kan man godt være en af dem der bliver tilbudt det jeg har allerede venner der har prøvet kokain, heroin og amfetamin, men har dog holdt mig væk fra det da jeg er usikker på stoffer jeg ikke kender.. håber du tror på mig så helt ærlig har jeg ikke været til at starte med.. og tak fordi folk her inde kan andet end og tænke på sig selv.. :mrgreen:

Er dine venner også på din alder? For så er kokain, amfetamin og især heroin fandeme ikke noget, man skal lege med.

Medlem

Ja nogle af dem er på min alder, men der er også ældre på en 15 og 16. Men det er ikke noget der bliver taget meget af heller ikke i store doser det er måske hver 8-10 uge, der bliver taget en bane amfetamin eller kokain det er meget sjældent der bliver taget heroin meget meget sjældent. Men der bliver røget rigtig meget, men det er kun cannabis produkter.

Medlem

Geografisk sted: Danmark
mknnet skrev:
Ja nogle af dem er på min alder, men der er også ældre på en 15 og 16. Men det er ikke noget der bliver taget meget af heller ikke i store doser det er måske hver 8-10 uge, der bliver taget en bane amfetamin eller kokain det er meget sjældent der bliver taget heroin meget meget sjældent. Men der bliver røget rigtig meget, men det er kun cannabis produkter.

[kedelig onkel]
Seriøst få dig nogle bedre venner. Hverken folk på 14 eller 15-16 år burde rode med amf eller coke. Og SLET SLET ikke hero. Og så er jeg ligeglad med om det er små doser og om det er hver dag eller hver 8-10 uge.
Ryg en pot joint en sjælden gang imellem med nogle jævnalrende, så det er DIG der udforsker ting der er på dit niveau, og ikke en flok ældre der spiller seje og prøver alt muligt lort som du ser op til og forsøger at holde trit med.

Der er nok lamefighters derude (og på det her board), tag den med ro du skal nok nå det hele.

Fuck ungdommen nu til dags er da lang ude hvis det er normalt at prøve amf, coke og hero som 15-16 årig. Det håber jeg fandeme ikke.

Når det er sagt så synes jeg det er fint at du spørger herinde, men så skal du også tage de advarsler du får til efterretning

[/kedelig onkel]
Og så i øvrigt godt nytår :)

Medlem

Jo tak med hensyn til nytår og i lige måde. og tusinde tak for de gode råd. Jeg har også kun prøve pot og hash,men jeg havde meget i tankerne og prøve med en lav lav dose amfetamin, men jeg skal nok holde den tanke nogle år længere væk.

Medlem

Men håber i kan forstå fræsten til at prøve det, men de personer har også den dybeste respekt for at takke nej, der er overhovedet ikke noget pres.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 33 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]