mknnet skrev:
Tak for de sindsyg mange gode råd, jeg har prøver og ryge, noget mild hash som du siger, og har ikke tænkt mig og tage andre stoffer. hverken nu eller på længere sigt.. ;D
Jeg tror på
INGEN måde på dig, sorry...
Enten prøver du på at bedrage os så du slipper for kommentarer om at det du er på vej ud i er stupidt, eller også prøver du på rent faktisk at overbevise dig selv om at du ikke vil selvom du sidder og bruger din tid på at finde MDMA-synteser, spørge til hvor meget kokain/amf man skal tage (som forresten alt sammen er ting du selv kunne finde på 3 sekunder på google) og ikke bare hvor meget man generelt tage men hvor meget man skal tage hvis man har præcis din højde, vægt, alder osv.
Hvis man INGEN intentioner har om at prøve stoffer så sidder man fandeme ikke som 14-årig og bruger sin tid på det - medmindre man som sagt prøver at narre andre eller sig selv.
Vågn op og vær ærlig, det der hjælper ikke dig selv - og ærlig talt kan du sgu være ligeglad med hvad en flok brugere på et website synes om dig (de kender dig ikke IRL) så hvorfor prøve på at narre dem (og værre endnu sig selv...).
Det du burde bruge din tid på er at få afleveret din 7. klasses blækregning (HVIS i laver det endnu...), beundre pigernes spirende attributer, undre sig over hvordan man får fingrene i dem, onanere vildt og umådeholdent i 30 sekunder af gangen (med 3 minutters mellemrum lol) og overveje hvad man vil med sin fremtid.
Hvis det man vil med sin fremtid på det tidspunkt er at prøve amfetamin og coke, gro hamp og lære om stoffer så har man brug for hjælp eller en anden retning at kigge mod da det med garanti bærer mod forfald, manglende uddannelse, fuckede venner og dårligt helbred (hovedsageligt psykisk) for de fleste.
Vær nu bare ærlig over for os...
Andet er fjollet da vi alligevel ikke er nogen du kender (og som senere kan komme efter dig) og du derfor burde være ærlig over for os - overvej det.
Hvis du ikke overvejer det kommer der sikkert et svar som at jeg ikke aner en skid om dig, blahblah og du har helt styr på alting og har ikke så meget som den mindste lyst/trang til at eksperimentere med stoffer.
Vent nu for fanden mindst 4-5 år, du har livet foran dig og der er sgu ingen grund til at brænde lyset i begge ender!
Mvh, J.