Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 maj 2025 02:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem

Problemet er ikke hvad du tager - problemet er at du misbruger det fuldstændig. Efedrin dagligt - jamen selvfølgelig ødelægger du din krop og din hjerne.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I min egen verden
Ja. Jeg ved det. Men jeg er også stoppet helt med det nu.

Medlem

Godt :-) Men føler du så du kan styre det så du ikke kommer ud i et amf-misbrug?

I så fald er der vel ikke noget galt i at prøve...

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I min egen verden
Ja det er jeg ret sikker på at jeg godt kan. Er ikke interesseret i at blive afhængig af det.
:)

Dedikeret medlem

Geografisk sted: I centrum af solsystemmet.
Mit råd til dig må være at lade være med og føre din plan med at tage amfetamin ud i livet. Især fordi du ud fra dine indlæg virker til og være tiltrukket af de opkvikkende stimulanser
Jeg var solgt første gang jeg stak sugerøret i posen og amfetaminen har været mit foretrukne stof i mange år også selv om det tydeligt skadede mig psykisk.

Så tænk dig om en ekstra gang du har allerede spillet højt spil med din psyke og mærket konsekvenserne underr dit misbrug af efedrin tænk over at amfetamin er væsentlig stærkere end efedrin.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg får altid angst af amfetamin dagen efter, også selvom der går flere år imellem jeg tager det. Får et stykke tid siden fik jeg næsten et angstanfald, hvor jeg troede jeg skulle dø. Jeg gik rundt i min vens hus, og kunne slet ikke finde ud af hvad jeg skulle gøre og var i en mere eller mindre katatonisk tilstand, heldigvis faldt jeg til ro igen og vågne op nogen timer senere og havde det okay.

Jeg Synes også at rusen er temmelig syg, og jeg fatter heller ikke hvorfor jeg tager det en gang i mellem. Eller jo det gør jeg, det er nok min egne kådhed og alkoholens skyld :/

PS mærkelig nok har jeg det slet ikke sådan med coke og ecstasy. Ved coke har jeg det bare generelt tømmemænds dårligt, ingen angst. Ved ecstasy kan ovenikøbet ha det bedre dagen efter, end jeg normalt har det

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]