Det er da farligt at kombinere MDMA med stort set alt ? undtagen kalkun og tun

Det kan også være " farligt " at blande cannabis med lidt sprut, eller mdma, man ved aldrig hvordan man reagere, og slet ikke hvis man ikke er vandt til den slags..
Jeg oplever tit at det mest har været min egen psyke der har været den allermest farligste når det gælder " at blande stoffer " eller bare at tage dem idetheletaget.
Da jeg var 16 -17 år kunne jeg tit godt gå hen og blive pisse angst, måske fordi man hørte jo så meget ( især fra folkeskolernes lamme skræmmekampanger )
Tog jeg feks noget coke og drak samtidig, og måske lige en pille, så var jeg straks op og ringe og troede hele mit system ville sætte af.....
Det har også været tæt på det et par gange efterhånden og man har da kysset asfalt så det basker... men sådan har jeg lært det ( den dumme måde )
Jeg kompinere sjællendt stoffer.. mest det milde.. cannabis blander jeg med alt da jeg ryger det vær dag.
Men at tage "julemix" og sårn noget... det høre vist mere de gamle dage til, hvor man også fik brændt nallerne noget så grusomt.
Men faktisk ville jeg bare ha skrevet : ja jeg har også hørt at uppers og downers er en dårlig kompi -
Men hvad er uppers og downers ? tjald er samtidig afslpappene på nerverne osv, men som spiffeh ovenover mig skriver får det jo også ens puls op -
Nogen gange meget enda...
Jeg ved bare - at med fek.s mdma kan det være en dårlig ide at ryge en joint..
Især hvis man ikke er vandt til et af stofferne... eller har prøvet dem så meget..
En ordenlig skunk joint, kan sku sende enhver god sjæl helt ud og skide imens de blæser, hvis de altså ikke lige indtager et par pinde om ugen og kan kontrollere effekten 100 %
Jeg røg engang en joint på en mdma blæser- jeg havde sjovt nok holdt pause fra tjalden i 2 måneder der pga af en eks kæreste ( IM A SUCKER FOR LOVE AND PUSSY ) og syndes da pludseligt at jeg lige skulle have mig en god skunk joint med noget god " ak 47 " skunk, nu da vi aligevelle blæste var det jo nok ligemeget.. høhø......hø...
Nøj.. jeg fik det mærkeligt.. det hele kørte bare rundt og sveden dryppede og piskede ned af mig, fik kvalme og blev " køresyg " og brækkede mig i en time eller to.. tror jeg..
Næsten det samme prøvede jeg af benzoer engang, jeg havde vist taget lige lovligt for meget, og selv om jeg røg tjald vær dag på det tidspungt, blev vært bonghoved jeg røg bare til et helved.. jeg havde siddet og røget bong hele dagen, og ligeså snart jeg fik de benzoer og lige skulle spilde smart, fik vært bonghoved det bare til at køre rundt i smasken, der måtte jeg også lige ned og ligge lidt på det kolde toiletgulv, gal en sveder og en nedtur jeg fik mig der..
Nå anyway - pas nu på jer selv derude