Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Matti skrev:
Cannabis :gud:

Jeg har tit oplevet at cannabis har virket utroligt stressende. Hvis man er stresset, og har en masse ting man skal, kan cannabis virkelig forværre følelsen.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Bedste meddicin mod stress er klart motion - for mig er det ihvertfald... Hvis det ellers er akut stress, og du ikke har tid til motion, så drik en kold øl :roll:

Self er der meddicin til at kurrere stress (f.eks benzodiazepiner) - men det har samtidig et afhængihedspotentiale der er lidt større end hvis du en gang imellem tog en enkelt chille-bajer - ihvertfald som jeg har forstået det, har ikke rigtigt erfaring med benzoer, så det skal jeg ikke udtale mig om.

Ellers ville et godt bud måske være kanna? Det er også lidt bedre harm reduction - iforhold til at gå og gnaske benzoer hver gang man er stresset 8)

- Abraham Lincoln

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens, Danmark
Enig - Xanax tager jeg for panik-angst og der er velrenommerede steder der sælger originale Upjohn/Pfizer Xanax Aplrazolam sendt fra EU.

Dizepam fra Pakistan er crap, men finder du et site der sender Xanax fra EU kan du være ret tryg. Men jeg kan ikke hjælpe mere, da jeg gerne vil holde regnerne her ... men de er der altså, så håbet er ikke uden. Held og lykke.

Det med originale bøtter med plombering, vil jeg se som en surefire way to at blive snuppet i tolden. De seriøse sites sender dig en lille undseelig blister pakke der er "airsealed" men med den originale æske lagt fladt ved, og de er 110% seriøse!

Medlem
Brugeravatar

YOGA!
jeg elsker yoga, når jeg er stresset. Har virkelig følelsen af at være fuldt opladt bagefter:roll:..

Hvis du har en fitnessworld i nærheden, plejer de at have hold med yoga(selvom det ikke er 100% yoga, er det faktisk ganske okay), og så er det ret billigt at være medlem :).

the-red-pill skrev:
Matti skrev:
Cannabis :gud:

Jeg har tit oplevet at cannabis har virket utroligt stressende. Hvis man er stresset, og har en masse ting man skal, kan cannabis virkelig forværre følelsen.

Synes jeg også du har ret i:). I aller højste grad..
Generelt er det dumt at bruge stimulanser osv. som middel mod stress.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]