Obama skrev:
Blaaah AS...
Nu skal du ikke hoppe op på den højeste og hvideste hest..
De mængder af aktive stoffer varierer meget fra batch til batch.. Og de fleste af de "fy-stoffer" der kommer i kiks, er oftest nogle som ikke er dødsensfarlige i kombination med amfetamin. Netop af den årsag at der er mange kiksebrugere som også tager amfetamin. Og hvis ikke han har tænkt sig at købe sådan en pose med "alt godt fra havet" hver weekend, laver en acetone vask på det, så burde han godt kunne indtage det. Noget du helt glemmer, er at han købte det velvidende om at der var kiks i, netop for at få den effekt. Hvis jeg var trådstarter, så havde jeg lavet en acetone vask på det, måske også 2 gange, for derefter at putte amf og "kiks" i gelatine kapsler, selvfølgelig afvejet, for så derefter at have nogle "party-bombs", da det lyder til at det skal indtages i festlige sammenhænge.
Kiks i næsen smager af lort, lagret i lort.. Det er bestemt ikke nogen fornøjelse, på nogen som helst måde, ej heller hvis man er til SM!
Synes selv at du kommer med et par gode grunde til hvorfor han skal holde sig væk fra ecstacy piller. F.eks:
Citat:
De mængder af aktive stoffer varierer meget fra batch til batch.
Ja, det er jo bl.a. det der er med til at gøre det farligt.
Citat:
Og de fleste af de "fy-stoffer" der kommer i kiks, er oftest nogle som ikke er dødsensfarlige i kombination med amfetamin
Better safe than sorry. Desuden, bare fordi to stoffer ikke er dødsensfarlige at blande, kan det stadig godt være farligt i en mindre grad.
Citat:
Noget du helt glemmer, er at han købte det velvidende om at der var kiks i, netop for at få den effekt.
Her tror jeg du tager fejl. Forresten, hvordan ved han helt præcis hvilken effekt han vil få af disse piller, da han aldrig har indtaget dem før og ikke aner hvad de indeholder?
Stemmer stadig for no go.