Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Obama skrev:
Blaaah AS...
Nu skal du ikke hoppe op på den højeste og hvideste hest..
De mængder af aktive stoffer varierer meget fra batch til batch.. Og de fleste af de "fy-stoffer" der kommer i kiks, er oftest nogle som ikke er dødsensfarlige i kombination med amfetamin. Netop af den årsag at der er mange kiksebrugere som også tager amfetamin. Og hvis ikke han har tænkt sig at købe sådan en pose med "alt godt fra havet" hver weekend, laver en acetone vask på det, så burde han godt kunne indtage det. Noget du helt glemmer, er at han købte det velvidende om at der var kiks i, netop for at få den effekt. Hvis jeg var trådstarter, så havde jeg lavet en acetone vask på det, måske også 2 gange, for derefter at putte amf og "kiks" i gelatine kapsler, selvfølgelig afvejet, for så derefter at have nogle "party-bombs", da det lyder til at det skal indtages i festlige sammenhænge.

Kiks i næsen smager af lort, lagret i lort.. Det er bestemt ikke nogen fornøjelse, på nogen som helst måde, ej heller hvis man er til SM!

Synes selv at du kommer med et par gode grunde til hvorfor han skal holde sig væk fra ecstacy piller. F.eks:

Citat:
De mængder af aktive stoffer varierer meget fra batch til batch.

Ja, det er jo bl.a. det der er med til at gøre det farligt.

Citat:
Og de fleste af de "fy-stoffer" der kommer i kiks, er oftest nogle som ikke er dødsensfarlige i kombination med amfetamin

Better safe than sorry. Desuden, bare fordi to stoffer ikke er dødsensfarlige at blande, kan det stadig godt være farligt i en mindre grad.

Citat:
Noget du helt glemmer, er at han købte det velvidende om at der var kiks i, netop for at få den effekt.

Her tror jeg du tager fejl. Forresten, hvordan ved han helt præcis hvilken effekt han vil få af disse piller, da han aldrig har indtaget dem før og ikke aner hvad de indeholder?

Stemmer stadig for no go. :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
En acetonevask vil ikke skille stofferne fra ecstasy pillerne fra amfetaminen, det vil kun fjerne en del af de eventuelle binde- og cutmidler.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Arthur Spooner skrev:

Citat:
Noget du helt glemmer, er at han købte det velvidende om at der var kiks i, netop for at få den effekt.

Her tror jeg du tager fejl. Forresten, hvordan ved han helt præcis hvilken effekt han vil få af disse piller, da han aldrig har indtaget dem før og ikke aner hvad de indeholder?

Stemmer stadig for no go. :wink:

Zoow skrev:
Hej alle.

har fået fat på noget amf med knuste lyserøde rolex piller i. fik af vide at amf'en gjorde så det fik mig op og køre, og E'et gjorde mig blæst :)

mit spørgsmål er så, om denne kombo er farlig, (har taget amf før, så ved godt man får tømmermænd) og har læst mig til herinde at det ikke er godt at knuse E piller og tage det via næsen (hedder det ikke nasalt ?)

mange tak for hjælpen :)

Som Calm også er inde på, så vil en acetonevask fjerne mange af de fyldstoffer som amfen var cuttet med, og de bindemidler som holdte pillerne sammen. Få tjekket fra din pusher hvor mange piller der er i, og hvor meget amf der er i.

Hvis ikke jeg tager meget fejl, så mener jeg at kunne huske at de røde rolex jeg har været i nærheden af, alle vejede omkring 0.31 gram.

Så kan du så tage det tal og gange om med hvor mange piller han siger at der er i (så frem han er troværdig) og finde ud af hvad blandingsforholdet er mellem de to ønskede aktive stoffer.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
Obama du forstår tydeligvis ikke at en acetone vask ikke vil hjælpe, da cutmidlerne og bindemidlerne ikke er problemet i den her situation.

Det kan godt være at blandingen ikke er dødsensfarlig, men grænsen går ikke mellem good to go og dødsensfarlig. Blandingen af forskellige stmulanter skulle stadig være ret neurotostisk og vi ved ikke engang hvilke stoffer bladingen indeholder.

Citat:
Så kan du så tage det tal og gange om med hvor mange piller han siger at der er i (så frem han er troværdig) og finde ud af hvad blandingsforholdet er mellem de to ønskede aktive stoffer.

Vi aner jo ikke om det kun er 2 aktive stoffer, måske er det 5, hvem ved. Desuden kan du slet ikke beregne med vægten af pillerne, da det slet ikke indikerer hvor meget aktivt stof der er i.

Medlem

Hvor godt kender du din "pusher" ( Det er ikke en pusher i mine øjne, hvis han virkelig har lavet en mix af kix og amf)?

Men jeg synes du skal prøve og få dine penge tilbage, eller smide lortet ud. Du ANER intet om doseringen, og du aner intet om hvad fanden idioten har proppet i. Hvis det er de lyserøde rolex jeg har spist nogle stykker af, så er det IKKE mdma. Det er piperazine og måske lidt amfetamin.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
@Obama og Arthur Spooner: Lad være med at anbefale en giftig kombo. Det er velkendt, at MDMA og amfetamin er ekstra neurotoksiske (giftig for dine hjerneceller) i kombination, og at man bør holde sig fra blandingen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

noname skrev:
@Obama og Arthur Spooner: Lad være med at anbefale en giftig kombo. Det er velkendt, at MDMA og amfetamin er ekstra neurotoksiske (giftig for dine hjerneceller) i kombination, og at man bør holde sig fra blandingen.

Hvor er det helt præcis du ser at jeg anbefaler det? Jeg anbefaler intet mindre end det stik modsatte! :?'

Edit: Noname, lad os da lige slå fast en gang for alle, at disse piller formegenligt ikke indeholder mdma, men et eller flere mere farlige stoffer. Så om mdma og amfetamin er usundt at indtage sammen er ikke relevant, da trådstarter muligvis kunne stå overfor en langt mere farlig og usund kombo.

Moderator
Brugeravatar

Arthur Spooner skrev:
Hvis han vidste at pillerne udelukkende indeholdte mdma, ville det ikke være et problem (at blande de to).

Jo, det ville være et problem...

Og hvad er det der gør, at du _ved_, at der ikke er MDMA i dem? Har du fået dem analyseret? Muligt der også er noget andet og mere usundt i, men når du ikke ved det med sikkerhed kan du ikke udelukke det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

noname skrev:
Arthur Spooner skrev:
Hvis han vidste at pillerne udelukkende indeholdte mdma, ville det ikke være et problem (at blande de to).

Jo, det ville være et problem...

Og hvad er det der gør, at du _ved_, at der ikke er MDMA i dem? Har du fået dem analyseret? Muligt der også er noget andet og mere usundt i, men når du ikke ved det med sikkerhed kan du ikke udelukke det.

Nu tilføjede du jo godt nok lidt ekstra, men pyt med det. :)

Men nej, jeg har ikke analyseret dem og nej, jeg kan derfor ikke med sikkerhed vide at de ikke indeholder mdma. Jeg siger bare hvad jeg selv har oplevet i gennem tiderne. Har set rigtig mange kikse brianer få det ringe af rolex piller. En nær kammerat har prøvet forskellige slags rolex piller og han siger de alle sammen har virket anderledes. Ingen af dem har indeholdt mdma.

Arthur Spooner skrev:
og rolex har især ry for at indeholde alt muligt andet end mdma. Det er ihvertfald min erfaring:)

Anyways, vi er jo begge enige i en ting: Lad være med at indtage det. :wink:
Jeg tror du har læst forkert i et par af mine posts så måske du lige skulle give tråden et ekstra glimt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

noname skrev:

Jeg anbefaler på ingen måde denne kombination :)
Dog vil jeg sige til det "råd" med hvad han skal gøre med pulveret, at jeg har lavet det stunt med kiks og amf i meget meget lang tid, og jo, fortryder det da af pommern til nu. Men jeg har på ingen måde taget varig skade, ej heller de mange mange venner som jeg har taget denne dumme kombination med.

Lorten skrev:
Obama du forstår tydeligvis ikke at en acetone vask ikke vil hjælpe, da cutmidlerne og bindemidlerne ikke er problemet i den her situation.

Det kan godt være at blandingen ikke er dødsensfarlig, men grænsen går ikke mellem good to go og dødsensfarlig. Blandingen af forskellige stmulanter skulle stadig være ret neurotostisk og vi ved ikke engang hvilke stoffer bladingen indeholder.

Citat:

Vi aner jo ikke om det kun er 2 aktive stoffer, måske er det 5, hvem ved. Desuden kan du slet ikke beregne med vægten af pillerne, da det slet ikke indikerer hvor meget aktivt stof der er i.

Kære lort.. Jeg er udmærket godt klar over at en acetone vask ikke vil opdele de eventuelle aktive stoffer der er i blandingsposen. Dog! vil en acetone vask være med til at kunne bestemme det egentlige indhold af aktive forskellige stoffer.

Og nu synes jeg altså at der er et par HR riddere som ridder lidt for højt. Jovist er det neurotoksisk som noname også er inde på, men altså.. det er coke og alkohol også?

Man skal selvfølgelig tage alle de normale forholdsregler, men altså.. helt ærligt drenge.. Drengen har købt det velvidende hvad der var i posen. Og dem som har prøvet "kiks" og amf ved også at så længe at man passer på sig selv og starter langsomt ud, så går det altså sjældent galt.

Det I har fået den tråd til er at køre nazi på hvor slemme kiks er, og der er jeg helt enig. Dog er det ikke nogen særlig konstruktiv debat til denne tråd.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@ Obama. Det lyder stadig på dig som om at disse piller indeholder mdma, men det jeg (og nogle andre) prøver at sige er at de lige så godt kunne indeholde et psykedelisk rc eller piperazine? Det har intet at gøre med at ride lidt for højt. Det er da standard HR at man holder sig fra alle piller man ikke med sikkerhed ved hvad indeholder. Pyt med mdma og amfetamin kombo (det er ikke noget jeg selv ville gøre men....) for som du selv siger mange blander da også coke og sprut. Jeg vil ikke opfodre nogen til at blande mdma og amfetamin, men i denne tråd er det ikke grunden til at tråd-starter bliver rådet til ikke at indtage det. Det er fordi pillerne lige så godt kunne indeholde alt muligt andet end mdma. Pga denne advarsel mod kiks har tråd starter besluttet sig for ikke at indtage hans pulver, så jeg er ikke enig i det sidste du skriver mht. konstruktiv debat, og jeg er derfor heller ikke enig i at trådstarter købte det velvidende om hvad det indeholdte, da han jo lige præcis ikke aner hvad disse piller indeholder.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
Obama skrev:

Dog vil jeg sige til det "råd" med hvad han skal gøre med pulveret, at jeg har lavet det stunt med kiks og amf i meget meget lang tid, og jo, fortryder det da af pommern til nu. Men jeg har på ingen måde taget varig skade, ej heller de mange mange venner som jeg har taget denne dumme kombination med.

Bare fordi det er gået godt for dig og dine venner er det bestemt ikke en god ide at "anbefale" at indtage en mulig giftig blanding, det er velkendt at begynde at blande stimulanser er en dum og muligvis farlig ide...

Moderator
Brugeravatar

Atna said it... Og du siger, at du og dine venner ikke har taget skade, men hvem snakker om en øjeblikkelig forgiftning? Neurotoksiske stoffer griller sjældent hjernen lige med det samme...

@Arthur Spooner: Tror du det er én producent, der har sendt samtlige Rolex-piller på hele det danske marked, eller tror du der er flere, der har sådan et stempel til deres pillepresse? Og tror du, at fordi to piller ligner hinanden, så kommer de også fra samme produktion og indeholder de samme stoffer?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@noname. Nej, det er jo også en af grundene til at jeg siger man ikke skal spise ecstacy piller -.-

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Atna skrev:
Obama skrev:

Bare fordi det er gået godt for dig og dine venner er det bestemt ikke en god ide at "anbefale" at indtage en mulig giftig blanding, det er velkendt at begynde at blande stimulanser er en dum og muligvis farlig ide...

Er ganske udmærket klar over at det er en dum kombination. Og har da også selv råbt højt for at man ikke skal blande stimulanser.
Sådan som jeg ser det, er der to muligheder som jeg vil kunne acceptere. 1. smid lortet ud og få fat i noget ordenligt. 2. lav en oprensning eller to på dit pulver - så har du da en ide om hvor meget "skidt" der faktisk kan bruges.

Havde jeg været trådstarter havde jeg ikke købt lortet. Med den forudsætning af det er en teen, der har anskaffet sig det her, tror jeg at det nok skal finde sin vej til næsen lige meget hvor meget vi advarer herinde. Derfor.. HR.. lav en oprensning, det vil give dig et bedre billede af hvad du har med at gøre. Plus at med en oprensning af dit mix, så vil du eventuel kunne gå tilbage til dig "pusher" og klage og evt. få penge eller noget "rent" i bytte.

Moderator
Brugeravatar

Problemet med at få det byttet er bare, at så bliver det solgt til den næste i rækken, der kommer forbi, og det ville ikke være skidesmart. Og med en oprensning finder du stadig ikke ud af, hvad der er i blandingen og i hvilket forhold. Tror dog desværre du har ret i, at det nok skal blive indtaget nomatter what...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hanguk
Prøvede godt nok noget med lyserøde rolex-piller, du bliver godt smadret i ægget af det. Efter min mening et meget dårligt trip :).'

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Cobainhagen, DK
Jeg troede at al snak vedr. "E" var bandlyst..!?

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Torrance skrev:
Jeg troede at al snak vedr. "E" var bandlyst..!?

Diskussion af specifikke piller er bandlyst, medmindre det drejer sig om en decideret advarsel mod farlige mærker i omløb. En tråd som denne får lov til at løbe for at folk kan komme med deres gode argumenter for hvorfor amfetamin med knuste ecstasy-piller er en dum idé at indtage.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Cobainhagen, DK
Prometheus skrev:
...En tråd som denne får lov til at løbe for at folk kan komme med deres gode argumenter for hvorfor amfetamin med knuste ecstasy-piller er en dum idé at indtage.

Synes godt om dette. :!:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 40 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]