Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 20:12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Anarkrig skrev:
Så ringe produktion skulle kunne gøre det brunt, grønt, rødt, blåt, gråt eller sort?

Ikke nødvendigvis de mere "eksotiske" farver, men grå og brun kan sagtens være fra produktionen, og sort er heller ikke utænkeligt. Min kommentar passede mere på det med lugten og dannelsen af krystalstrukturer.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

weeerneeer skrev:
Kan man rense sit MDMA med acetone, ligesom med amfetamin?

Mvh

Ja. Har gjort det en 5-6 gange. Det har fjernet farven hver gang og fået krystallerne over i den høje ende af et helt hvidt udseende.

Husk at knuse krystallerne så godt som muligt. (Pulverisere)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Resist skrev:
weeerneeer skrev:
Kan man rense sit MDMA med acetone, ligesom med amfetamin?

Mvh

Ja. Har gjort det en 5-6 gange. Det har fjernet farven hver gang og fået krystallerne over i den høje ende af et helt hvidt udseende.

Husk at knuse krystallerne så godt som muligt. (Pulverisere)

Fedt!
Skal helt sikkert huskes - Til helvede med skamcuttede stoffer! :D

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Junior medlem
Brugeravatar

Jeg fik noget sort MDMA her i weekenden, kul sort og klistret.
synes det så lidt skummelt ud, men blev lovet at det var rigtig lækkert.
tog en bombe på 125 og havde det super lækkert i 5-6 timer.
vågnede næste dag og var stadig ramt.
super lækker rus, trods det skumle udsende.

er der nogen af jer der har fået noget direkte dårligt misfarvet MDMA?
og alle de affaldsstoffer i snakker om, nogen bivirkninger?

Senest rettet af Feta 09 feb 2011 00:07, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
@noname rød er heller ikke umuligt... man kan komme til at danne nogle ubehageligt lyserøde kviksløvssalte og isosafrol er også rødt så vidst jeg husker... derfor ville jeg ALDRIG indtage rødt mdma.. for begge muligheder er virkeligt nastie hvis det ikke "bare " er farvet

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Foran skærmen, med pot og pils
Jeg tror også jeg har fået noget af det der sorte mdma du nævner Feta. Det lignede og følte næsten som sort hash, og lugtede ret meget. fik lidt af en kammi. tænkte ikke så meget over det da jeg spiste det (nok på grund af ketaen) men dagen efter da jeg så klumpen, ad ikke lige noget jeg har lyst til at proppe i hoved igen. det kan umuligt være sundt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Feta skrev:
er der nogen af jer der har fået noget direkte dårligt misfarvet MDMA?
og alle de affaldsstoffer i snakker om, nogen bivirkninger?

Du får det ikke nødvendigvis dårligt i morgen. Hjerneskaderne ligger du måske ikke engang mærke til, kræften går der nok et par år før du kommer til at mærke.

Junior medlem
Brugeravatar

@ SortSnog
av for den.
Jeg holder mig bare til de klarer krystaller i fremtiden :D

Admin
Brugeravatar

Selvfølgelig skal man holde sig fra noget sort snask. Men bare fordi, krystallerne er store og klare, betyder det ikke at det er fri for ting som kviksølv og andre meget giftige stoffer.

Men jeg har gået og funderet over, om man måske ku lave en hurtig test for kviksølv. Hvis der er kviksølv i, burde det vel fælde ud som rødt Hg(OH)[sub]2[/sub], når man blander lidt af det med NaOH. Nogen kommentarer på dette anyone?

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Dania
Det MDMA har jeg også købt en del af for nylig.. Smagte af lakrids (ren lakrids) og lignede lakrids. Det virkede dog suværent! Men takket være Psychedelia ved jeg nu hvorfor det smager og ser sådan ud.. safrol rester, wasted..

Junior medlem

Geografisk sted: Smokenhagen
Jeg fik hel lyst til lakrids af alt den snak om samme..

men til sagen

- sort mdma har jeg stødt på meget for tiden, i mellemstore fedtede crystilar - når de knuses (krystalliseres) bliver det dog til hvis pulver - kradser en del, men smager som det skal - og virkningen kommer som det skal..

jeg har som jer alle været meget skeptisk ved det da det ikke er sådan mdma skal se ud for mig, alle for nogen andre jeg kender som tager det..
jeg synes bare det er noget mærkeligt noget at tilføje, også grøn mdma - og orange..

min mening er den skal være nærmesst grålig i krystalen - eller hel brun (Molly)..

Jeg tænker bare at det er vel affaldstoffer ligesom i estasy piller, på en eller anden måde?..

men mit råd, hold jer fra det - hold jer til hesten :o)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

2100Hættefætter skrev:
min mening er den skal være nærmesst grålig i krystalen - eller hel brun (Molly)..

DEt handler ikke om nogle folks meninger. Rent MDMA ER klare krystaller eller hvidt pulver. Ville ikke røre noget der var helt brunt.

2100Hættefætter skrev:
men mit råd, hold jer fra det - hold jer til hesten :o)

Ketamin har jo intet med MDMA at gøre.

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Min kammerat fik også fat i sort mdma til winter tam tam,

Det var det værste lort ever sagde han. han tog næsten et gram den aften, og han skal normalt ikk have mere end 300mg så han flyvende.

det var sort/gråt og når man knuste det blev det hvidt/gråt..

Jeg har ikk selv lyst til at tage det sorte da det i min verden lyder som om det er pisse usundt :O

Dedikeret medlem

du skulle vel ikke komme fra nordsjælland? der jeg plejer at få mit MDMA men efter jeg har fået afvide at det nye de har fået er sort har jeg ik ville købe det.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Lad vaere med at koebe beskidt produkt. Forklar paent for pusheren, at i kun vil have rene, gennemsigtige krystaller. Hvis pusheren har svaert ved at afsaette produktet, saa lader han vaere med at koebe det, og i sidste ende kan vi bevirke, at de tager sig sammen. Og hvis i koeber det alligevel, saa lad vedkommende forstaa, at i altsaa hellere havde set et rent produkt - ogsaa selvom det koster 50-100kr mere. Det handler om jeres sundhed.

Junior medlem

Geografisk sted: Smokenhagen
SortSnog skrev:
DEt handler ikke om nogle folks meninger. Rent MDMA ER klare krystaller eller hvidt pulver. Ville ikke røre noget der var helt brunt.

Brunt, gennemsigtigt - gråligt skær, agtigt - hvordan skal jeg kunne beskrive det, der er så meget forskelligt af det lort - hvis det virker, og ser ud som det skal (ikke er sort, grønt, eller nogen anden farve) - tænker jeg ikke så meget om det er "ren MDMA", bare jeg ved at det ér MDMA

SortSnog skrev:

Ketamin har jo intet med MDMA at gøre.
[/quote]

Nej det siger jeg skam heller ikke - jeg siger hold jer til hesten..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Yeah, så længe det virker skal det bare skamkneppes (der kan jo stadig være noget urent i, som kan være farligt. Tænk lidt over det før du bare fylder kroppen med narko, du ikke aner hvad indeholder til fulde).
Kunne være fedt hvis alle til Tam Tam boycuttede deres pushere og forlangte ren MDMA (testet på indkøbte EZ-kits).
Så skulle vi nok få en fed ungdom i Danmark... eller noget

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]