Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 15:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: Morfin
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
kan man ryge morfin dak i e-cigaret, hvordan opløses det, og har nogen erfaringer at dele.?-

Jeg har ingen erfaringer, men jeg tvivler stærkt på at det kan betale sig..

For det første indeholder dine tabletter masser af bindemidler som er meget usunde for lungerne!
For det andet; det er morfin-sulfat eller -HCl, altså et morfin salt som dine(og alle) tabletter indeholder. Salte plejer at fungere dårligt til rygning i fht. opium som primært indeholder morfin, men som freebase..

Hvad bliver temperaturen i sådan en e-cigaret og kan man evt. stille på den?

Morfin HCl's kogepunkt er 476.2°C ;)

Man kunne(ingen anbefaling) udfælde morfinen som freebase ved at opløse tabletterne i koldt vand og tilsætte en base til pH ~9, stille i fryser og så filtrere morfinen fra.

EDIT:
4-5 stærke øl og 10 mg morfin er simpelthen et virkelig dårligt råd!

+1 !!!!

HVIS man endelig skal begive sig ud i så farlige kombinationer, skal man skride noget langsommere frem..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

hej.-

morfin dak/øl.-

det er da ikke så dårligt.-
fks.` 4-5 stærke øl, og så det væsentlige: start ikke med 30.mg.

Her vil jeg også gerne lige hæve megafonen.Som Khazim mener jeg Opiater og alkohol er en super dårlig ide,specielt når personen som her tydeligvis ikke har ret megen erfaring.Og i et harm reduction forum som Psychedelia er sådan et råd sgu dårlig karma.Stram op Max muld. :wink:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Ja, 30 mg lyder som en passende dosis.

Hvis du absolut ingen erfaring har med morfin, så er det ikke smart at begynde at blande det med benzo. Det kan være en dødelig cocktail alene og tilføre man alkohol gør det ikke situationen bedre, hverken med eller uden benzo.

En god tommelfinger regel er, at de første gange mange indtager et nyt rusmiddel, skal man ikke blande det med andet!
Nu er hash og morfin ikke lige den cocktail flest tager billetten på, så fred være med det. Men havde det nu været hash for første gang, så kunne alkohol og hash cocktaillen have rykket benene under på dig og ubehag som følge af bræk og rundtossethed.

Når man har lært stoffet at kende, ikke igennem daglig indtag, men ved at tage oplevelsen til sig og vente i mellem turene, så tolerance og afhængighed ikke opstår, kan man begynde og introducere andre rusmidler. Dette skal man være absolut forsigtig med, da man aldrig ved hvor voldsomt man vil reagere.

Husk, du har et helt liv foran dig og masser af tid til at udforsker, så forhast dig ikke.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Helt ærligt, så blev jeg godt nok skuffet, da jeg endelig fik fat i nogle morfin tabletter her fornylig.
Det var 100mg depottabletter, så én blev knust godt og grundigt.
Jeg ved, at morfin har har en meget lav BA oralt, så jeg startede med at sniffe to baner af ca. 10mg hver.
-> Ingen synderlig effekt.

Jeg er også godt klar over, at nasalt heller ikke er den bedste route, men jeg orkede ikke, at skulle til at lave røvraketten.
Det gjorde jeg så alligevel, pga. manglende effekt, efter snifning.
-> 40mg rektalt... Efter en times tid ændrede det ikke rigtig noget, så jeg slugte bare resten.

Okay, det gav da en buzz, men jeg havde godt nok forventet mig noget mere.
Jeg troede, at 100mg morfin var en ret høj dosis. Jeg har fået en meget bedre buzz af en kodeinekstraktion fra 70 Kodimagnyler, altså ca. 650mg kodein.

Jeg ved, at det er et skråplan, men er IV virkelig den eneste mulighed for at få noget ordentligt ud af morfin?

En har foreslået mig, at knuse en hel tablet (100mg), opløse den i vand/alkohol i nogle timer, og derefter bare drikke det. Jeg ved sgu ikke, om det er en god idé, som sagt vil jeg mene at 100mg, er en ret høj dose.
Jeg er en halvstor gut, så det kan måske have noget med det at gøre.

Undskyld, jeg skulle bare lige ud med min frustration! :D

Dedikeret medlem

Det lyder som on du trænger til en pause fra opiaterne - 30 mg morfin var meget passende til mig - jeg vejede 86 kg da jeg prøvede det.

Edit nu ved jeg ikke hvad halvstor dækker over ;)

Medlem
Brugeravatar

Kender slet ikke noget til de tabletter. Men 100mg morfin er en vanvittig dose!

Medlem
Brugeravatar

Ja, ikke? De er tyske dem jeg har. Jeg tror de sælges under navnet Malfin i DK. Husk det er depot.

Medlem
Brugeravatar

Det lyder som on du trænger til en pause fra opiaterne - 30 mg morfin var meget passende til mig - jeg vejede 86 kg da jeg prøvede det.

Edit nu ved jeg ikke hvad halvstor dækker over ;)

30mg, oralt?
Jeg har taget kodein og buprenorphine et par gange om måneden, så min tolerance burde vel ikke være skyhøj?

Jeg ligger på den rigtige side af 110kg, og er 1.80 høj.
Men det er ikke fordi jeg er fed. "Forholdsvis fit", vil jeg sige. :)

Dedikeret medlem

Ja oralt. Jeg har så ikke prøvet at tage høje dosis i de sidste ti år.
Måske det har noget at sige mht tolerancen om man nøjes med lidt når man indtager eller om man går efter max? Også selvom det kun er et par gange i måneden.

Medlem
Brugeravatar

Okay, tabletterne var i original indpakning og det hele, så er 100% sikker på, at de ikke er fake.
Jeg går altid efter max, men selvfølgelig med en ansvarlig indstilling.

Som sagt er det depottabletter jeg har, men jeg mener at have læst, at det ikke altid er nok bare at knuse tabletten, fordi der er en slags anti-abuse matrix-struktur, der gør at de er sværere at misbruge.
Måske er det derfor, at jeg ikke har fået en så kraftig buzz?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 30 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]