Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 21:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Anarkrig skrev:
Hvis vi kunne lave en pulje med al den virkelig ringe syre, til alle dem der alligevel har tænkt sig at drikke på det, så det gode kun kom til dem der tog det seriøst, men sådan hænger verden ikke sammen. Gode dråber bliver splidt på overfladiske ignoranter, der har overfladiske oplevelser.
Mvh
Anarkrig

nu er jeg helt lost. god og dårlig syre?

Medlem

unb: Der er der to svar på.

Et du har en rigtig god teoretisk pointe, hvordan kan jeg ophøje et stof frem for et andet.

To i praksis mener jeg ikke du kan sidestille de to stoffer. Cannabis er et rusmiddel, et behag-stof, som mofin, benzoer osv. LSD tager jeg ikke som rusmiddel, det er ikke for at opnå en rus, men for at tage på en rejse. Uden at skulle ind på motivation/konsekvens, den gode gamle Bentham/Kant diskussion, vil jeg holde på at der i praksis sagtens kan gøres forskel på de to substanser.

Mvh
Anarkrig, LSD-elitær

rettet: stavefejl

Senest rettet af Anarkrig 02 jun 2011 17:28, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Halugenlampe: Har du ikke oplevet forskel på kvaliteten af de mærker/dråber du har taget?

Nogle er mere stimulerende, nogle meget visuelle, men med stor bodyload og andre er lette og lyse. Som enkeltperson er det umuligt, at finde ud af, da det kan afhænge af set og setting, men når 50 har prøvet de samme dråber og uafhængigt af hinanden oplever det samme, tillader jeg mig at se et mønster.

Har fået at vide og læst mig til, at især tryk kan afgøre, hvor mange procent LSD-25, hvor mange søsterstoffer der kommer i produtionen. Vi havde fx en sending for 2 år siden, hvor folk gik i kramper, når de kom over 3 dråber. Det er en smagssag, hvad man er mest til, men LSD-25 har efter hvad jeg ved ingen bodyload, ud over hvad man selv skaber i sit hoved.

Mvh.
Anarkrig, LSD-elitær

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Anarkrig skrev:
Halugenlampe: Har du ikke oplevet forskel på kvaliteten af de mærker/dråber du har taget?

jeg har aldrig taget syre. jeg støtter ikke pushere. troede bare folk der handlede med syre var lidt mere hæderlige end amf pushere. men syre er altså ikke altid ensbetydende med LSD-25. der kan man se. så lærte jeg også noget i dag.

Medlem
Brugeravatar

Anarkrig skrev:

Nogle er mere stimulerende, nogle meget visuelle, men med stor bodyload og andre er lette og lyse. Som enkeltperson er det umuligt, at finde ud af, da det kan afhænge af set og setting, men når 50 har prøvet de samme dråber og uafhængigt af hinanden oplever det samme, tillader jeg mig at se et mønster.

Har fået at vide og læst mig til, at især tryk kan afgøre, hvor mange procent LSD-25, hvor mange søsterstoffer der kommer i produtionen. Vi havde fx en sending for 2 år siden, hvor folk gik i kramper, når de kom over 3 dråber. Det er en smagssag, hvad man er mest til, men LSD-25 har efter hvad jeg ved ingen bodyload, ud over hvad man selv skaber i sit hoved.

Mvh.
Anarkrig, LSD-elitær

Hmm.. Såvidt jeg har forstået har LSD, ud af 4 mulige optiske isomerer, kun en der er psychoaktiv.
Altså burde der da ikke være noget der hedder god og dårlig syre?
Er ikke helt sikker på dette, så hvis der er nogle gode (bio)kemi kyndige der kunne hjælpe lidt her, ville det være nice :)

Jeg har også kunnet mærke forskel i "kvaliteten" på mine trips, men tror du ikke det har meget mere at gøre med set & setting, og dosen/koncentrationen af henholdsvis mærkerne og dråberne?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Alexander Shulgin skrev:
Let me mention in passing, that there are three stereoisomers possible for d-LSD. There are d-iso-LSD, l-LSD, and l-iso-LSD. The inversion of the stereochemistry of the attached diethylcarboxyamido group of d-LSD gives the diastereoisomer (d-iso-LSD) which is a frequent synthetic impurity of d-LSD itself. The corresponding optical antipodes l-LSD and l-iso-LSD are also known and have been tasted. All three are completely inactive: d-iso-LSD shows no psychological changes at an oral dose of 4 milligrams; l-LSD none at up to 10 milligrams orally; and l-iso-LSD none at 500 micrograms orally. These dramatic decreases in potency show both the stereoselectivity of the native LSD molecule in producing its central effects, and the LSD-free purity of these isomers.

så ja, unb har ret.

Medlem

Har lige snakket med mere kyndige (ikke end Shugin) folk, og fået bekræftet at der er LSD-25, LSD-51 og en del andre. Men de har lovet at blande sig i tråden når de kommer ind fra solen. Sikker på Shugin ikke kun taler om LSD-25?

Hehe ja jeg troede også længe, at det bare var set og setting og dosering, holdt på det ret stædigt, men måtte æde mine ord. Heldigvis var der folk med mere viden og erfaring end mig.

http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_ald52.shtml
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_info5.shtml

Mvh
Anarkrig

Rettet: Indsat links.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Find lige strukturen på LSD-51

Dedikeret medlem

Geografisk sted: NV
Halugenlampe skrev:
jeg har aldrig taget syre. jeg støtter ikke pushere. troede bare folk der handlede med syre var lidt mere hæderlige end amf pushere. men syre er altså ikke altid ensbetydende med LSD-25. der kan man se. så lærte jeg også noget i dag.

Ryger du kun hash så? Undskyld for OT.

Medlem

Det var min manglende viden. Det var ALD-52, som der også er henvist til i linket ovenover Adobe. Jeg har meget mere praktisk erfaring med forskellige sendinger, og empiri fra mine mange trips. Derudover har jeg været så heldig at få evalueringer af ca. 45 sendinger dråber og mærker, fra det meste af landet, og når folk fra sønderjylland melder om de samme særegenskaber som nordsjælland, så virker set og setting undskyldningen ikke sandsynlig. Specielt ikke når de er lavet ud fra samme dosering. Hvis man vil indføre mere orden i markedet, så kan man faktisk godt, nogle gange må katten så give lidt afslag i prisen.

Halugenlampe: Det er desværre de ofte de samme mennesker der handler med syre, mdma og amfetamin når du kommer højt nok op. Men så er de opmærksomme på, at folks trip afhænger af, hvor de har fået det fra. Så de finder nogen med en god historie, til at sælge det på gaden, så der kommer mere "god karma" over det. De kender bare deres marked, det er trods alt det de tjener deres penge på.
Selv når amatører har været syd for grænsen, er det organiserede folk der formidler kontakten. Syre skal fra sælgers side helst ikke sættes i forbindelse med banderne, men i sidste ende har det. Nogle skal jo indvestere til at starte med, og det er mere end vi lige har på lommen til dagligt. Fedt princip du har, men fuck det ville jeg nødigt begrænses af.

Mvh
Anarkrig

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor specielle er de 'sær'egenskaber du bedømmer det ud fra? Hvis det er sådan relativt flyvske betegnelser eller beskrivelser, som er typiske i stofmiljøet, vil jeg sige det kan være svært at sammenligne to personers oplevelser.

Medlem

Som sagt havde "nogle jeg mødte" en sending, hvor folk gik i kramper ved over 3 dråber. Nogle sendinger pacifisere næsten folk, tilgengæld er det hele farvelade. Hvor andre er helt uden bodyload, men tilgengæld ikke så visuelle. På nogle brækker folk sig altid inden for de 3 første timer, og ved andre oplever folk stærke smerter i deres led. Ved de færeste sker der noget ved 1 dose/mærke/dråbe, men vi registrerer op til 5, og ved 2-3 er der mange der begynder at få bivirkninger. Hvilket jo tyder på, at det der ellers er i, er noget mindre potent.

Mit bedste råd er køb altid de dyreste mærker/dråber din leverandør har, og vent med at købe ind til andre har prøvet den samme dose af samme sending, som du har tænkt dig. Eller køb svage mærker og tag flere af dem, dem der bliver solgt til mellempris, som virkelig stærke, har ofte bivirkninger. Syre er ikke bare syre, kun dem "nogen jeg mødte" får 2-3 gange om året, af en af deres bekendte i et land syd på.

Vi mangler desperat valide danske producenter, jeg lover der er et marked.

Mvh.
Anarkrig

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

det lyder godt nok mærkeligt. jeg ville stille mig meget kritisk overfor om det så overhovedet er LSD i har fat i.

Medlem

Jeg er hverken investor, indkøber eller sælger. Jeg prøver bare at følge med i hvad der foregår, og prøver at få et pengestyret marked til at holde lidt styr på sig selv. Jeg tror der er LSD i det meste, som kommer igennem, men så bare også andre ting. Men når der kommer sager fra deres bekendte, er det meget lettere og energisk, end det meste som ellers florerer.
2/3 af det der kommer, ville jeg aldrig udsætte min krop for.
http://www.erowid.org/chemicals/lsd/lsd_info8.shtml

Mvh
Anarkrig

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Jeg har også prøvet meget "forskelligt" syre. Det er et meget interessant fænomen, som jeg er overrasket over ikke er blevet taget op før! Og det er altså ikke inaktive stereoisomerer af LSD-25 vi snakker om her!

Jeg ved ikke hvorfor, men mange LSD-batches virker som om, de indeholder alt muligt andet end LSD. Jeg har oplevet ren syre, stimulerende syre, irriterende syre, bodyload syre, uvisuel syre, 6-timer-syre, ondskabsfuld syre. Og tolerance, krydstolerance, set & setting, etc skal ingen belære mig om. Lad mig forklare sidstenævnte syre, ”den ondskabsfulde”.

Det mest interessante og voldsomme eksempel jeg kan nævne, er fra 2006. Der prøvede jeg noget syre, der konsekvent gav badtrips med meget karakteristiske visuals, tankemønstre, kropsfølelse og paranoia. Aldrig har noget syretrip nogensinde givet så destinktiv en effekt. Konsekvent, hver gang. Folk beskrev det som værende elektrisk og hidsigt, virkelig ondskabsfuldt, uanset dosering. 1 dråbe fucker dig op, 3 dråber fucker dig virkelig meget op. Alle, som prøvede disse dråber, oplevede det samme - ingen undtagelser. Jeg har hørt om en hel festsal (udover de ædru DJs) som blev nedlagt i fosterstilling i hjørnerne, pga. netop denne syre. Er dét syre? Folk holdt i hvertfald ikke op med at kalde det syre!

Jeg har også prøvet ”ren syre”. LSD-25. Jeg er ikke i tvivl, når LSD-25 virker i min krop. Det føles virkelig som dét stof, som ville give anledning til en hippiebevægelse. Det føles karakteristisk rent og flydende, med karakteristiske visuals, om jeg får et badtrip eller ej.

Hvad kan det skyldes? Folk snakker om stereoisomerer af LSD, men sagen er den, at alle LSD’s stereoisomerer er inaktive! Så de er udelukket.

Okay. Hvad ved vi ellers? Vi ved, at LSD er svært at fremstille, og kræver en erfaren kemiker. Rapporter har før estimeret, at verdensproduktionen af LSD kommer af få, kyndige undergrundskemikere – så det er dem der sidder på markedet. Alle andre newbies må kigge på, mens andre (de dygtige kemikere) tjener på den uhyrt populære og syntetisk komplekse LSD. Enten dét, eller lave nemmere og billigere stoffer, som de kan sælge som LSD!

LSD har virkelig mange søsterstoffer (der kan give en lignende virkning). Over 800!! For at nævne nogle få: ALA-10, (LSD-25), LAE-32, ALD-52, DAM-57, LA-111 (LSA), BOL-148, LSM-775, LPD-824. For ikke at nævne dybt potente psykedeliske amfetaminer som DOB, DOC, DOI, DOM, og andre potente psykedelika såsom Bromo-DragonFLY. Vi har altså indtil videre over 1000 kandidater!

Lad os sige, at kun halvdelen er psykoaktive (NOT!), og halvdelen af halvdelen der er tilnærmelsesvis ligeså potente som LSD-25. Vi sidder altså med 250 stoffer, og en god håndfuld af disse er garanteret billigere og mindre besværlige at syntetisere end LSD. Minimum 250.

I dagens beskidte marked, hvor rockere skyder hinanden og du ryger en joint men i virkeligheden en bildæk, kan jeg ikke fatte, at man ikke har mistænkt det populære LSD for at være befamlet af vulgære og pengegriske pushere/”kemikere”, der sender random ”LSD-produkter” ud på gaden og skovler ind med penge.

Jeg kan nævne ét historisk eksempel, ang. ALD-52. ALD-52 det 52. stof som Hofmann lavede, og det er kendt for at give blødere (både psykisk og fysisk) og mindre voldsomme trips end LSD-25 - hvilket nok gav anledning til navnet, "Orange Sunshine".

Citat:
It is possible ALD-52 was the active chemical in the "Orange Sunshine" LSD that was widely available in California through 1968 and 1969. The Sonoma County underground chemistry lab of Tim Scully and Nicholas Sand was the source for "Orange Sunshine." It was shut down by the police, and Scully was arrested and prosecuted. This resulted in the first drug analogue trial, where Scully claimed that he and his partners did nothing illegal, because they were producing ALD-52 which was not an illicit drug. However, as the prosecution claimed, there were problems with such a rationale: first, ALD-52 readily undergoes hydrolysis to LSD, and second, the synthesis of ALD-52 required LSD (this was based on the methods available in the scientific literature at the time). Scully was convicted and served time in prison.

http://en.wikipedia.org/wiki/ALD-52

"Hvordan får vi ren LSD?", tænker du så. Du kan selvfølgelig være heldig at finde det på markedet, men ellers er svaret simpelt og tre-delt:
1) Legaliser og få kvalitetskontrol, 2) Få dig en kemikerven, eller 3) Uddan dig til kemiker (og bliv skræmt af stofmarkedet).

Jeg foreslår vi kalder den tidligere nævnte ondskabsfulde LSD for Satan-666.

Senest rettet af syreperlen 03 jun 2011 02:12, rettet i alt 3 gange.

Medlem

Takker min ven, lige den tilføjelse jeg havde ventet på.
Den forbandede syre kaldte vi jo den også, det var den første flaske jeg havde. Som du også selv oplevede gjorde den tit de indblandede parter uvenner i længere tid efter, deraf forbandelsen. Men fuck den var ond, men også mere visuel, end noget af de andre +40 forskellige slags jeg har prøvet senere.
Jeg tog 8 dråber plus 3 skyllere, da jeg tømte den. Alt var fint endtil 8. time, og jeg er dig evigt taknemmelig syreperlen for, at du hjalp mig med at håndtere det. Har aldrig været så udfordret i mit liv, min krop var så overstimuleret, at jeg rystede i 2 timer, hverken så, mærkede eller hørte noget virkeligt i 8 timer. Dagen efter krammede jeg en lygtepæl, bare fordi den var fast, den betod foran mig som konstant. Troede aldrig jeg skulle komme tilbage igen. Det er 4 år siden, men kan stadig genkalde mig følelsen, oplevelsen sidder der stadig som et ar på sjælen, men et ar jeg er blevet rigtig glad for.
Aldrig har jeg oplevet noget lign.

Mvh. og sov godt
Anarkrig

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Var så lidt du :) og ja, det var en rigtig grum syre! Er selv glad for mit ar, men det var ikke sjovt i øjeblikket og et halvt år efter. Det var virkelig satan selv. Hvilket stof kan så specifikt gå ind og påvirke vores frygt- og paranoia-centre på så voldsom en psykedelisk måde? Og ændre vores forhold til dem, der tripper med på syren i negativ retning? På samme måde, hver gang - man var garanteret en bizar +4 oplevelse, ikke under +3. Det er mig en gåde. Jeg forærede fire dråber til en erfaren bekendt i 2006 - han prøvede to af dem. Han vil give mig de andre to tilbage - jeg har endnu ikke hentet dem, men de ligger og venter. Sådan reagerer folk! Hvem vil ha satan?

Jeg har ikke ord for hvor grusomt... det var fucked up. Om morgenen, 12-13 timer efter indtagelse, sætter jeg mig udenfor og hører fuglene synge. Det er noget jeg normalt elsker, men det var så ligegyldigt. Jeg var så tom. Jeg var virkelig virkelig tom. Jeg sad stille, og jeg græd et øjeblik. Det føltes som ekstremt overfladiske tårer, uden betydning, uden værdi. Jeg kunne ikke få mig selv til at gå op og kigge min tripmakker og ven igennem 3 år i øjnene. Og han ligger altså og sover! Uden at gå i alt for mange detaljer, havde bizarre fællesscenarier og visioner i trippet påvirket vores venskab i over et halvt år efter! Ligeså snart vi ikke var i samme rum, var alt fint, men ligeså snart vi så hinandens person, begyndte følelserne fra trippet i os begge. Det var virkelig freaky, og vi betvivlede vores venskab mange gange, både under trippet og lang tid efter trippet. I dag har det faktisk styrket vores venskab, fordi vi har snakket om det og fordi vi gik igennem en virkelig hård og bizar spirituel oplevelse. Og overlevet sammen! Vi udlignede med satan - det kan man kun være tilfreds med. Det tog 2-3 år. Og når vi røg en joint sammen, begyndte den underlige stemning igen. Så det undgik vi. Senere hører jeg om folk der har trippet i grupper, som har oplevet ligeså fucked up ting, som har påvirket deres venskab! Det var dagsordenen for denne batch af syre - at ødelægge. Hvor fascinerende og grusomt.

I slutningen af oplevelsen, da trippet var aftaget en del (i forhold til før i hvertfald), døde jeg - underligt, for dødsøjeblikket plejer at komme omkring peaket? Godt nok var vi i en hel anden, nærmest delirisk og overbevisende dimension under peaket, hvor mig og min ven blev til samme person, og til to katte, og til to tigre, og til en narkobaron og modefyr fra new york, men det mindede ikke meget om den klassiske egodødsoplevelse - udover evighedsfølelsen.

Jeg lå stille i fosterstilling, lidt åbne øjne og betragtede min intakte krop. I mit sind havde jeg meget skarpe visioner af at min krop, i langsomt vibrerende omgivelser af bølgende energier, blev splittet et atom ad gangen, som diffunderede ud mod den evige energi, gud, allah, nirvana. Det var beroligende og frigivende, og meget fredsommeligt. Jeg følte ikke angst og bekymring længere, en voldsom kontrast til før. Jeg svævede stillestående, min krops atomer bevægede sig i slowmotion væk fra min krop, og under mig var mit arvemateriale svævende imod mig, og væk bag mig. Jeg kunne mærke, at det jeg svævede over var essensen af mit DNA, basepar for basepar - det var rart at dø og blive frigivet fra min lidelse. Alt stoppede. En knurrende og vibrerende lyd af evig, stillestående energi overtog scenen, og jeg følte mig et kort øjeblik ét med alt, også min ven. Da min ven kom ind i det rum jeg lå i (vi havde splittet os op i hver vores rum adskilt af en dør, fordi det var for intenst at være i samme rum, men vi havde heller ikke lyst til at splittes helt), ophørte tilstanden hurtigt, og den depressive og ligegyldige tilstand indtrådte. Vi satte os til at sove i samme rum. Jeg kunne ikke sove. Jeg var deprimeret og opgivende. Det var der jeg gik ud til fuglene.

Aldrig igen. Og dog - de to dråber virker intimiderende i dag, 5 år senere, men opvejer det virkelig graden af destruktion jeg oplevede dengang?

Og lige en sidekommentar til det egentlige topic - LSD og alkohol i moderate mængder er ok! Det afhænger af hvad du søger i oplevelsen, som andre også har påpeget. Personligt foretrækker jeg et rent LSD-trip, dvs. heller ingen cannabis - men det ved du godt.

Alkohol er lettere at dosere end downers, og har en gavnlig (antidepressiv, afslappende, medicinsk) virkning i små doser (1-2 genstande). Dette kan hjælpe folk på vej, i ædru eller trippende tilstand, uden brug af potente downers. Et par genstande på en MDMA-nedtur har også vist sig ganske antidepressivt!

Men hvad angår et ustyrligt trip pga. alkohol, så er vi nok ude i en håndfuld genstande og uintelligent fuldskab - og ja, det kan godt gøre et trip ukontrollabelt. Men det kan hash også! Til tider mere end to hallucinogener sammen kan gøre. Den ondskabsfulde syre sammen med hash var... wow.

Ligesom nogle kan li at indblande downers, kan nogle li at indblande alkohol, og endnu andre cannabis. Nogle alle 4. Det er en hårfin balance det handler om, når vi snakker om HR, at rådgive stakler og at tie for ikke at blive uvenner med staklerne. Nogle gange er det bedste at holde mund og håbe, at den psykedeliske oplevelse vil guide staklen retmæssigt.

Jeg ved at man skal være large, men jeg vil til evig tid ryste hovedet ad folk der drikker, ryger (smøger og joints), coke, amf, mdma, benzoer, keta og lige slutter turen af med et syretrip kl 4 om morgenen. Come on! Gå i seng, du har været vågen i 2 døgn.

Det er ikke for sjovt vi har set folk kollapse her på siden. Fysisk (død) og psykisk (sindssyge). Vi mangler en ordentlig stofkultur (udover den teoretiske) der også indbefatter de ophøjede HR-eliter. Meget kan vi give skylden for til the drugwar og pia kjærsgaard, men en ændring i vores vaner og romantisering af stoffer vil føre os længst.

Det er den benhårde konklusion efter 8 år på psychedelia og i stofmiljøet. Jeg er imponeret over hvordan folk hjælper hinanden, men knap så imponeret over hvordan folk behandler sig selv. Gad vide hvor mange der har siddet og prædiket imod en kombination, mens de selv har været på den?

Rusmidler er spændende på så mange planer, men man skal virkelig passe på. Alle ved det, men tydeligvis kun få der fatter det. Det er meget svært at holde øje med sin egen udvikling, og hvordan forbruget eskalerer og kombinationerne bliver mere omfattende og komplekse. Folk glemmer, at de ikke er en narkomaskine, eller narkoskraldespand om man vil, men en hjerne og et netværk af blodårer, der er meget følsomme overfor uhensigtsmæssig stofbrug og kontaminerede $toffer$$.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Når jeg læser det I to skriver, slår det mig at I skal passe lidt på, hvad I tager for faktisk viden. Den måde syreperlen rationaliserer dig frem til, at der er 250 psykedelika, der er lige så potente som LSD er et godt eksempel. Der er ikke noget, der ligner 250 psykedelika med doser i sub-miligram området.

Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Muligt at der er færre, måske der er flere? Men bare der er 20, 100, whatever tal du nu kan beregne dig frem til, så har vi stadig et stort antal kandidater! Og hvis du undersøger sagen nærmere, vil du opdage at mange lysergsyre derivater har en imponerende potens på under 1 mg - jeg har set flere med en potens omkring 100 µg (0,1 mg). Vi er nede i doser, hvor du sagtens kan ha det på dråbeform eller på sugepapir (mærker). LSD er det mest potente, ja, men mange stoffer tilnærmer sig. Selv Bromo-DragonFLY, som ikke er en lysergsyre derivat.

Det ærgrer mig, at du bare betvivler, istedet for at undersøge og stille uddybende spørgsmål. Jeg kommer med en mulig hypotese på, hvorfor der er så distinktiv en forskel på forskellige syrebatches (noget du garanteret aldrig selv har tænkt over?). Jeg forventer et ligeså kvalificeret svar, eller et modargument fra en, der har sat sig ind i det og gider at tage mig seriøst.

/Edit: Har lige lavet research på nogle få søsterstoffer:

LSD-25: 25-200 µg
BU-LAD: 500 µg (meget mildt)
LAE-32: 500-1500 µg (mildere og kortere)
MLD-41: 100-300 µg (færre visuals)
ALD-52: 50-175 µg
LSM-775: 75-700 µg (har en DXM-lignende virkning)
LPD-824: 800 µg (kort virkningstid)
LSZ (LA-SS-Az): Kliniske undersøgelser har vist, at det måske er mere potent end LSD.

Senest rettet af syreperlen 03 jun 2011 12:35, rettet i alt 3 gange.

Medlem

Det er jo også tydeligvis et skynd, men hvis du nu tænker på at man kan komme lidt fentanyl eller bup i som kombo fx. Så skal kombinationsmulighederne nok overstige 250. Vi har som Syreperlen at også nævner, at gøre med et pengestyret marked, og er der et billigt stof at tilsætte, så kunderne føler, at de bliver mere "ramt", jamen så gør man det. Det er naivt i mine øjne at tro andet. Engrossælgerne har bare været gode til, at holde historien i live om god karma indenfor syresalg. Det er på tide vi ridser i lakken.
Det I skal huske på, er at det samme gælder for jeres mærker og dråber, med mindre i kender producenten. Når jeg ser 10.000 mærker kommer ind, bliver de jo ikke i Århus.

Mvh
Anarkrig

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 63 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]