Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Ja men jeg hentyder jo til der findes rød, sort, lilla, krystal og andre diverse farver emma

Medlem

Geografisk sted: Du fanger mig aldrig :p
Altså MDMA er hvidt.

Hvis du får det i andre farver - er det fordi nogle har været lidt for kreative!

Junior medlem

detumagepar skrev:
Modtag lidt mdma forleden, men har aldrig set sådan en farve - så er blevet lidt skeptisk

det jeg plejer at modtage er klart og lyst.. det her er mørke brunt og ligner faktisk en gang kattegrus
smider lige et billede med og uden blitz

Uden
http://imageshack.us/photo/my-images/594/img0213df.jpg/
med
http://imageshack.us/photo/my-images/838/img0214mj.jpg/

Har kun taget emma en gang, det var brunt. Tog en bombe (ca 1/5) af et gram. Det var fantastisk.
No worrys--

Medlem

Geografisk sted: århus
Mange tak for jeres fede svar. Har heldigvis fået lov at bytte den, efter lidt brokkeri.. hehe
Men bliver godt nok nysgerrig for at prøve det og mærke virkningen

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det jeg tænker på er, at det må være forurenet med et ret ustabilt stof siden det sådan ændrer farve...
Altså det er jo aldrig sundt at indtage kemiske restprodukter.
Nogle af dem kan være farlige - andre passive - det er ikke sansynligt at de skulle være psykoaktive og derfor øge MDMA'ens effekt (og hvis de var, ville du så indtage det når du ikke aner hvad det er?).
Hvis jeg skulle spise det ville jeg da prøve at lave allergitests osv.
Har engang hoppet i jazuzzi med MDMA-bomber i zipperbag i min BH. Noget af vandet trængte ind og der kom blå misfarvninger - garanteret pga. en kemisk reaktion med chlor. Så det er ikke ukendt at sådan noget er sket. :)

Admin
Brugeravatar

Billede

-Jimmy Carter

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvor mange urenheder skal der til før MDMAen kan skifte farve? 1%? I så fald fortæller det os ikke så meget om hvor ren MDMAen er, og røde eller blå urenheder er vel ikke mere skadelige end dem der ingen farve har

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, det lyder sansynligt nok, kommer jo an på stoffet det er forurenet med om i hvilken koncentation en farveændring sker. Men MDMA er som regel kun 40% rent i DK så det er klamt uanset hvad. :)
Men hvis man nu ikke havde set lige den urenhed før - så kunne kan jo godt lige være lidt eksta forsigtig. :)
Det afholdte mig dog ikke fra at æde min blå-plettede MDMA. Var på festival og alternativet var ecstasy-piller.

Medlem

Jeg synes altid lugten er karakteristisk... Lidt lakridsagtig lugt. Har flere gange prøvet mdma med lignende farve, som har været kanon.

Og nej, der er på ingen måde større sandsynlighed for at stoffet er renere fordi det ikke er misfarvet, det kan ligeså vel være lort. Amfetamin er helt hvidt når det er 100 procent rent, men derfor er gennemsnitsrenligheden i dk stadig kun omkring 10 %, på trods af at langt det meste amfetamin man finder, er..... hvidt. Farve er ingen indikator for renhed.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

@Oh Mmm. Lakrids. Prøv at læse lidt op på Safrol og isosafrol.

Til det andet du skriver. Nej, men på den anden side er det eneste du kan være sikker på ER urent, det som er farvet.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Desuden skyldes misfarvninger oftest en sløset kemiker, mens selv den dummeste pusher kan finde ud af at cutte hvidt op med hvidt. Siden de færreste pushere cutter deres narko med skadelige stoffer, vil skadelige stoffer udover MDMA komme fra kemikeren. Misfarvningen tyder altså på urenheder fra kemikerens og ikke pusherens side, og med en doven kemiker er der reel risiko for at der er kræftfremkaldende og andre stoffer mere skadelige end MDMA i stoffet.

Insane psychedelia user!

SortSnog skrev:
Misfarvningen tyder altså på urenheder fra kemikerens og ikke pusherens side, og med en doven kemiker er der reel risiko for at der er kræftfremkaldende og andre stoffer mere skadelige end MDMA i stoffet.

Lige præcis. Det er det som har været min pointe fra starten af. Men det er som-om man skriver til blinde øjne, hos MDMA-folket. :|

Medlem

Geografisk sted: århus
NeXu$ skrev:
Ja, det lyder sansynligt nok, kommer jo an på stoffet det er forurenet med om i hvilken koncentation en farveændring sker. Men MDMA er som regel kun 40% rent i DK så det er klamt uanset hvad. :)
Men hvis man nu ikke havde set lige den urenhed før - så kunne kan jo godt lige være lidt eksta forsigtig. :)
Det afholdte mig dog ikke fra at æde min blå-plettede MDMA. Var på festival og alternativet var ecstasy-piller.

40 % ?? hvor har du det fra

Medlem

Geografisk sted: Foran højre højttalere
Nexus

40%??

Hvis du har din mdma i en crystal er den rimelig ren i % . da jeg ikk sådan lige tror du kan cutte det også presse det til en krystal igen??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ZloR skrev:
Nexus

40%??

Hvis du har din mdma i en crystal er den rimelig ren i % . da jeg ikk sådan lige tror du kan cutte det også presse det til en krystal igen??

Man presser det ikke til krystaller. Det er ikke diamanter. Og jo, hvis du fordamper opløsningen kan du sagtens få krystaller. Det bliver ikke perfekte krystaller som dem man fælder ud i upolær væske.

Jeg har tidligere læst noget om at MDMA på krystalform lå på omkring 60%, kan ikke huske hvor. Men 40% lyder slet ikke usandsynligt.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg vil også gerne se kilder på at MDMA kun skulle være 40% i Dk, hvis det altså ikke er MDMA i tabletter du snakker om...

Admin
Brugeravatar

Jeg har engang fået analyseret noget mdma til ~59% MDMA hydrochlorid ved hjælp af HPLC/MS. Det var i store, grålige krystaller, som folk i øvrigt syntes var helt udmærket i forhold til standarden.

At noget er i en krystal er ikke nødvendigvis en indikator for renhed. Det kommer helt an på, hvilket stof der er tale om. Proteinkrystaller f.eks. indeholder ofte op mod 80% vand, og det kan sagtens være kæmpe krystaller, som føles tørre, når man rører ved dem.

Nu er vandopløselige proteiner selvfølgelig lidt i den ekstreme ende, men de er til gengæld meget rene, når de bruges til studier (udover indhold af vand). Illegalt produceret mdma er udfældet med alt muligt snask, som kan blive tilbage i krystallerne. I princippet kunne krystaller af mdma bestå af en større mængde forurening end mdma. Hvis man gider ofre lidt tid på det, kan man sikkert dyrke store krystaller af natriumsulfat eller noget andet inert med en lille smule mdma siddende i krystallen.

-Jimmy Carter

Medlem

Her kan I finde dokumentation for gennemsnitsrenheden af MDMA (og andre stoffer):
http://www.sst.dk/Sundhed%20og%20foreby ... offer.aspx

Junior medlem

Nu skriver i at helt rent MDMA er hvidt.
Det MDMA jeg normalt kan få er klare krystaller næsten klare som vand, er de så også uren da de jo ikke er hvide men klare.
Når krystallerne knuses er pulveret derimod sne hvidt og ikke gråt som man ser ved mange andre MDMA i krystal når det bliver knust.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror dit er forholdsvis rent så; jo mere krystal"gennemsigtigt"/klart det er, jo bedre, fremfor decideret hvidt. I pulverform er det vidst helt hvid, man går efter.

Ret mig endelig hvis det er forkert.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]