Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jun 2025 04:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Roland Griffiths skrev:
Apropos store pupiller, så mindedes jeg at læse på Bluelight at dette ikke skulle være tilfældet med 6-APB. Kan psychedelia bekræfte dette? Og ville psychedelia anse en lav dose af førnævnte stof som en fornuftig idé i non-narko kontekst?

Hah wooow, nej, jeg har aldrig haft så store pupiller nogensinde på 5 og 6-apb det er fuldstændig absurd og de reagere ikke på det mindste lys.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Start med 50mg oralt og arbejd dig op ad med små streger. På den måde kan du hele tiden styre din koger, så det ikke bliver for voldsomt. Jeg begynder allerede og smelte ved 80mg. :P

Mht. Til 6-APB, så får jeg pæn store pupiller af det skidt..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

5/6-APB pupiller ser nogenlunde således ud:

Billede

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

MDMA er ude af din blodbane i løbet af få dage, halveringstiden i blodplasma ligger på 6timer - do the math.

Men selvom det er ude af din blodbane betyder det ikke at dine hjerneceller er blevet normale igen.

Undskyld sproget: men er du komplet retarderet? Du har lige gennemlevet hvad vi andre kalder HPPD - det er serious shit! Hvad er det du ikke forstår?!

Medlem

Guldbajer skrev:
Xazon

Lad være med at spille smart, douche! 50-70 er for lidt. Du vil ikke ikke kunne mærke en skid - kun hvis du er et lille skvat som Xazon. 90-110 er nok passende - med du vil højst sandsynligt blive lidt skuffet nu når du før har været oppe på 250. Men altså det må du jo acceptere.

Det meste MDMA er ikke rent i øvrigt. Sikkert omkring 60 % i snit i DK.

Hvorfor skulle jeg spille smart det ville jo ikke give mening?

jeg vil gerne indrømme at jeg tager meget større mængder men det gør folk jo ikke der ikke et vant til det?

Hvad snakker du om min fætter prøvede det for første gang for et par uger siden der fik han 120-130mg over 6-7 timer og han havde det godt hele tiden han blev endda nød til og tage Hjem da vi tog til fest fordi det var for meget... desuden vejer han 65-70kg

Det er bare dig der er en junkie ;)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Oslo
Men en vet jo aldri hv en får, på det store "whitearagement" i Oslo(Alle må være klæd i hvitt) anhold politiet 174 personer av omkrin 10000. Men noe polakke blev an hold da de prøvde å sæle polske paracetmol som MDMA. Men paracetamol er jo ikke farligt i små mænger, men lige vel noe stor opplevelse, ha ha.Giver uttrykket av å føle seg snytt enskjovere mening? Da møtte de opp for å holde orden men sentralstimulerende i centrum flommer det over av trodt øgt politi insats...

Medlem

Sku bedst med speed/Coke/Ritalin(etc. Når man er sammen med folk der ikke er blæst. Det kan man sagtens skjule.

Du får jo monster pupiller på MDMA, Kan man sku ikke lige skjule hehe :) Og spild af MDMA trip at skulle holde sig tilbage, når man er loved up på emma.

Men generelt: "Ingen kontakt til "Normale" mennesker når man er blæst"

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]