Der er vel også stor forskel i tid fra et candyflip og et hippieflip, hvor jeg før med lsd skulle sætte det meste af dagen af, kan jeg vel godt vente til vi har fundet et sted at sidde efter optoget, inden jeg indtager det første(som nok bliver svampe). Jeg regner med at jeg kan forvente en sammenlagt triptur på 6-7 timer inklusiv come-up/down, eller er det helt ved siden af?
Tidsplanen vil så derfor se ud således at jeg tager svampene kl 16 ca og er nede igen omkring kl 21/22
Desuden har jeg læst på andre sider om folks erfaringer med denne kombo, og der er en generel enighed om at det er meget mere visuelt end et candyflip(som skulle være mere følelsespræget), og dertil er mit spørgsmål hvor meget jeg kan forvente at mdma'en vil holde mine tanker positive? da jeg forestiller mig at en visuel tur med mange folk der er klædt ud let kan gå hen og blive meget forvirrende.
MDMA'en dæmper de følsomme set&setting "problemer" som psykedeliske stoffer medfører. Det forcerer trippet hen i en 100% positiv retning.
Glæd dig til turen. Det er ren ekstase, farver, lykke og positive dybe tanker. You're in for a ride!

Kan i øvrigt anbefale en dosis på omkring 3-5g mexikanske, kombineret med 100-110 mg MDMA. Evt. bomb MDMA'en når svampene begynder at virke, så du lige kan vænne dig til den psykedeliske følelse, før du bombarderer kroppen med serotonin.