Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Bare lige for at få noget på plads, så kaldes svampe + MDMA for hippie flipping mens LSD + MDMA kaldes candy flipping :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Der er vel også stor forskel i tid fra et candyflip og et hippieflip, hvor jeg før med lsd skulle sætte det meste af dagen af, kan jeg vel godt vente til vi har fundet et sted at sidde efter optoget, inden jeg indtager det første(som nok bliver svampe). Jeg regner med at jeg kan forvente en sammenlagt triptur på 6-7 timer inklusiv come-up/down, eller er det helt ved siden af?

Tidsplanen vil så derfor se ud således at jeg tager svampene kl 16 ca og er nede igen omkring kl 21/22

Desuden har jeg læst på andre sider om folks erfaringer med denne kombo, og der er en generel enighed om at det er meget mere visuelt end et candyflip(som skulle være mere følelsespræget), og dertil er mit spørgsmål hvor meget jeg kan forvente at mdma'en vil holde mine tanker positive? da jeg forestiller mig at en visuel tur med mange folk der er klædt ud let kan gå hen og blive meget forvirrende.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er vel også stor forskel i tid fra et candyflip og et hippieflip, hvor jeg før med lsd skulle sætte det meste af dagen af, kan jeg vel godt vente til vi har fundet et sted at sidde efter optoget, inden jeg indtager det første(som nok bliver svampe). Jeg regner med at jeg kan forvente en sammenlagt triptur på 6-7 timer inklusiv come-up/down, eller er det helt ved siden af?

Tidsplanen vil så derfor se ud således at jeg tager svampene kl 16 ca og er nede igen omkring kl 21/22

Desuden har jeg læst på andre sider om folks erfaringer med denne kombo, og der er en generel enighed om at det er meget mere visuelt end et candyflip(som skulle være mere følelsespræget), og dertil er mit spørgsmål hvor meget jeg kan forvente at mdma'en vil holde mine tanker positive? da jeg forestiller mig at en visuel tur med mange folk der er klædt ud let kan gå hen og blive meget forvirrende.

MDMA'en dæmper de følsomme set&setting "problemer" som psykedeliske stoffer medfører. Det forcerer trippet hen i en 100% positiv retning.

Glæd dig til turen. Det er ren ekstase, farver, lykke og positive dybe tanker. You're in for a ride! :D

Kan i øvrigt anbefale en dosis på omkring 3-5g mexikanske, kombineret med 100-110 mg MDMA. Evt. bomb MDMA'en når svampene begynder at virke, så du lige kan vænne dig til den psykedeliske følelse, før du bombarderer kroppen med serotonin.

Medlem
Brugeravatar

Jeg har også lige et andet spørgsmål: Hvor meget skal jeg tage højde for varmen mht mdma'en? det bliver 25 grader, og selvom jeg ikke er speciel fysisk aktiv efter jeg tager mdma'en, så tænker jeg at der nok skal holdes lidt øje med det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har også lige et andet spørgsmål: Hvor meget skal jeg tage højde for varmen mht mdma'en? det bliver 25 grader, og selvom jeg ikke er speciel fysisk aktiv efter jeg tager mdma'en, så tænker jeg at der nok skal holdes lidt øje med det?

Bare sørg for at drik en masse vand og slap lidt af med danseriet.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Resist: jeg synes at 3-3.5 gram er en ret voldsom dose - specielt i en sådan en kaotisk setting som Aalborg karneval. Jeg ville personligt ikke spise mere end 2 gram.

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Admin
Brugeravatar

^^Enig med DGS. Der kan være meget forskel på, hvor potente mexicanske/cubensis er. Nogle gange kan så lidt som 1,5 gram være nok til at jeg blir skudt godt af. Når det kommer til psykedeliske stoffer i store forsamlinger, så hellere for lidt end for meget synes jeg. Jeg ville nok starte med at spise 1 gram, hvis jeg ikke havde prøvet dem før. Man kan jo altid spise lidt flere :)

-Jimmy Carter

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Synes nu ellers 3g er en ret middelmådig dosis (cubensis), hvor 1g knapt kan mærkes.

Men ja, jeg er måske også lidt af et hardhead med svampe, i forhold til at ramme en lækker (og høj) dose.

1-3g er måske mere anbefalelseværdigt, til et candyflip for første gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!

1-3g er måske mere anbefalelseværdigt, til et candyflip for første gang.

1-3 gram svampe oven i LSD og MDMA er i mine øjne lidt ekstremt? Så synes jeg hellere man sku tage en lidt højere dosis LSD.. men det er måske bare mig.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror max 2g ville være fint, jeg trippede i hvert fald balls af 2,3g. Hellere for lidt end for meget, som sagt.. Hvad tænker du dosen skal være på MDMA, Hazer?

spiffeh, han skulle vist ikke have LSD alligevel.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Medlem
Brugeravatar

Det bliver enten LSD + MDMA eller svampe + mdma. Jeg forestiller mig at mdma-dosen ligger på 100 mg. JEg tænker 2,3 gram svampe eller 150 mikrogram lsd.

EDIT: men jeg tror jeg fået rigelig med info til at kunne klare det, hvis det bliver til noget. Nu vil jeg afsted med toget mod det uendelige univers!!!

Medlem
Brugeravatar

Lyder som en fin dosis. Både for svampe/emma eller lsd/emma. Og god rejse - have fun & take care.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: syd for kosmos
Nå, hvordan gik det så?

men jeg kan jo eller ikke side og suge rohypnoler i bongmix hverdag for så stiger tolerance jo

Medlem
Brugeravatar

det blev slet ikke til noget :/

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 34 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]