Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Nej nej nej nej.. det er det ringeste motto jeg nogensinde har hørt.

men det lød godt :mrgreen:

Tak for en go griner!

:sucks:

Peace Out! :joint:

John Lennon said : "Love is all you need", well, i love WEED and WEED loves me!

Dedikeret medlem

Nej nej nej nej.. det er det ringeste motto jeg nogensinde har hørt.

men det lød godt :mrgreen:

Tak for en go griner!

:sucks:

DU SCUKS !!!

Homofobiske drenge røv.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror ikke det er fordi han er specielt homofobisk, jeg tror det er fordi han ikke er helt afklaret med sin seksualitet endnu pga. han er en lille teenage-hormondreng som så er bange for at udvise tolerance overfor folk som benytter denne ROA fordi han er bange for at fremstå homoseksuel.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Mmm..

Min holdning er at man ikke skal putte ting op i sin numse, fordi det eneste der skal være der er lort.
Jeg er 20, har haft en del omgang med brede piger, og så har jeg helt fra starten prøvet at FORSTÅ hvorfor nogle folk indtager stoffer igennem deres Exit.

Og det eneste jeg har fundet ud af er at folk gør det fordi de har dopet sig selv så meget de ikke længere kan nøjes med den normale dosis og indtagelse.

Kan i give mig et bedre svar ville jeg blive taknemmelig, og måske i kunne overtale en urteryger som mig til at stoppe lægepreparater op i min nuggi?

Er det ikke meget menneskeligt at syntes, at det at stoppe ting i den forkerte ende er forkert? jeg tror nu bare mere at hvis det skulle være noget så er det dem der stopper ting op i nummeren, der udforsker deres seksualitet..

Peace Out :joint:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Og det eneste jeg har fundet ud af er at folk gør det fordi de har dopet sig selv så meget de ikke længere kan nøjes med den normale dosis og indtagelse.

Hvad er normal indtagelse? Hvad kalder du så insufflering af rusmidler? Er det også helt ude i hampen?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Vi har forklaret dig fordelene ved denne ROA

1. Kan reducere bodyload
2. Hurtigere comeup (Endda meget hurtigt ved nogen substanser)
3. Undgå skade på næsens slimhinder (Hvis man sniffer meget)
4. Større bioavability
5. Man kan undlade at lade være med at spise 3 timer før man tager sin doses (Hvis man tager det oralt)
6. Meget sikker ROA (I forhold til IV/IM/Insufflering)

Det er det tætteste du kommer på IV/IM uden at stikke.

Jeg har heller ikke noget imod folk der benytter IV/IM, jeg synes ikke det er "junkie agtigt" Det er blot en anden måde at adminstrerer sine stoffer på, jeg benytter mig dog ikke selv af IV/IM.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Halose -

Normal indtagelse er alt andet end gennem nummeren, stik dig selv, i dont give a damn, BAR IK I NUMMI!

De bakterier der lever i din numse kan slå dig hurtigere ihjel end noget som helst andet stof.

Puny_pete -

Du behøver ikke ramse hele tråden op :) jeg kan godt læse!

Men det gør mig lykkelig at vi er nået til den samme konklusion (går jeg ud fra) at dem der gør det i Nuggahullet gør det fordi de har dopet sig selv så meget at de ikke længere kan nøjes med den normale dosis og indtagelse.

Men det er der jo ikke noget forkert i, er der? det handler vel bare om at erkende det?

Peace Out ! :joint:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Du behøver ikke ramse hele tråden op :) jeg kan godt læse!

Hvorfor er det så at du stædigt fastholder det jeg har quoted nedenunder, når det på ingen måde er det der bliver beskrevet i posten over dig?

Men det gør mig lykkelig at vi er nået til den samme konklusion (går jeg ud fra) at dem der gør det i Nuggahullet gør det fordi de har dopet sig selv så meget at de ikke længere kan nøjes med den normale dosis og indtagelse.

Men det er der jo ikke noget forkert i, er der? det handler vel bare om at erkende det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

"Luk nu røven" Highnes.
Citat:

Det er en helt idiotisk påstand, og viser men al tydelighed at ... du er EN FUCKING TROLL!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Normal indtagelse er alt andet end gennem nummeren, stik dig selv, i dont give a damn, BAR IK I NUMMI!

De bakterier der lever i din numse kan slå dig hurtigere ihjel end noget som helst andet stof.

Nah... Men jeg ville anbefaler dig at vaske hænder, det gør du vel også efter du har lagt en lort.

Du har ikke noget imod IV/IM men folk der plugger har taget for meget narko?

Vidste du, at faktisk i mange andre lande er rektal indtagelse af medicin langt mere udbredt, er folk så bare en omgang gheytwats derovre eller hvad?

Anyways, jeg tror jeg er færdig med at diskuterer med dig. Du er stadig 13-år mentalt.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

Halose -

Hmm..

Jeg ved ikke hvad du mener, du skriver jo ordret, og giver mig ret i at man gør det i nummeren fordi det er meget bedre?

Jeg forstår ikke hvad du prøver at skrive?

Vi er jo enige?

Senest rettet af Highnes 28 feb 2012 20:44, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Citat:

Nah... Men jeg ville anbefaler dig at vaske hænder, det gør du vel også efter du har lagt en lort.

Du har ikke noget imod IV/IM men folk der plugger har taget for meget narko?

Vidste du, at faktisk i mange andre lande er rektal indtagelse af medicin langt mere udbredt, er folk så bare en omgang gheytwats derovre eller hvad?

Anyways, jeg tror jeg er færdig med at diskuterer med dig. Du er stadig 13-år mentalt.

Jeg vil gerne understrege kraftigt at jeg ALDRIG har nævnt noget om at nogen skulle være, homoer, lesbiske, bi eller heteroer, i sammenhæng med at indtage lægepreperater igennem analen.

Jeg ved ikke hvor din aggresivitet og opfarenhed kommer fra.

Ja, vi er færdige med at diskutere, du kan åbentbart ikke forstå hvad det her handler om. Læs tråden menneske, før du gør dig selv til grin. vrede kommer man ikke langt med.

Og jeg ved ikke om folk der plugger har taget for mange stoffer, det er det jeg prøver at finde ud af.

Senest rettet af Highnes 28 feb 2012 20:49, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Jeg skal igen kraftigt understrege at jeg ALDRIG har haft den indsigt at skabe vrede i denne tråd, jeg er blot nysgerrig, og jeg har fået det svar jeg gerne vil have, jeg syntes dog det er synd folk sidder og stopper ting op i røven..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du er pisse flabet og umoden at høre på, selvfølgelig finder folk dine indlæg provokerne.

Og jeg syntes det er synd at du ryger fed hver evige eneste dag. Ja, så vil jeg sgu hellere plugge en substans en gang imellem.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Junior medlem

(Jeg ved ikke om "forsvar" er ubrugelig information, jeg syntes personligt det er meget god brugbar information)

Okay, jeg sidder med en håndfuld sårede pluggere i venstre hånd, og min holdning, og Psy's budskab i højre.

"Hvis du alligevel beslutter dig for at bruge eller afprøve et eller flere rusmidler, anbefaler vi at du sætter dig grundigt ind i hvad du har med at gøre."

Folk sætter sig ikke grundigt ind i at tage stoffer hvis de ikke får sandheden. Da jeg kom her søgte jeg viden om at indtage mine lægepreperater Analt. hvilket jeg har fået svar på. (Det skal jeg gøre hvis jeg vil have den bedste ønskede virkning) undervejs er der bare et par stykker der har tolket mine spørgsmål på deres egen måde, hvilket jeg selvfølgelig er ked af, da det både sætter mig i en dårlig situation og at tråden bliver et skænderi uden ende.

Jeg er ikke ansvarlig for udfaldet af dette og syntes 100% at jeg bliver unfair behandlet.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
jeg syntes dog det er synd folk sidder og stopper ting op i røven..

Hvorfor? Hvis folk synes de positive sider ved det, opvejer de negative, hvad er det så der er så synd?

Jeg tror det er det folk gerne vil have svar på, du lyder fordømmende, men det skal du selvfølgelig have lov til at være...

Junior medlem

Jamen jeg har heller ikke direkte noget imod de folk der tager den, jeg syntes bare det er en dårlig ide, og det skal folk da vide, ligeså vel som at de skriver gode ting.

:joint:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Du skriver jo absolut intet om hvorfor det er en dårlig ting.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mmm..

Min holdning er at man ikke skal putte ting op i sin numse, fordi det eneste der skal være der er lort.
Jeg er 20, har haft en del omgang med brede piger, og så har jeg helt fra starten prøvet at FORSTÅ hvorfor nogle folk indtager stoffer igennem deres Exit.

Kan i give mig et bedre svar ville jeg blive taknemmelig, og måske i kunne overtale en urteryger som mig til at stoppe lægepreparater op i min nuggi?

Er det ikke meget menneskeligt at syntes, at det at stoppe ting i den forkerte ende er forkert? jeg tror nu bare mere at hvis det skulle være noget så er det dem der stopper ting op i nummeren, der udforsker deres seksualitet..

Peace Out :joint:

Morfin er et af de præparater hvor du vitterligt får "noget ud af det" når du bruger anus.Hvis man tager dem oralt,skal de gennem first pass metabolismen,og det sluger en stor del af stoffet.Man kan selfølgelig bare tage mere,men nogen gange har folk ikke mere,og vil have max.ud af det de tager.Ud over Morfin er der mange andre stoffer der er gode at tage rektalt.F.eks Ibogain.Der er det blandt profesionelle Ibo "sittere",rutine at bruge rektum,da det mindsker de kvalmeture der kommer hvis man tager det oralt.Ligesådan med mange andre Psykedeliske stoffer,bl.a Mescalin.
Der ER mening med galskaben. :D

Medlem

er der ikke en der vil svare på watchthepeep´s spørgsmål: ``ANyway, hvis jeg sidder med et par 20mg Ritalin piller, kan jeg så bare fyre dem op i røven for at få bedre effekt end at spise dem? Har intet imod stikpiller men en pumpe i røven holder jeg mig fra(indtil videre).´´??? jeg har det på samme måde som watch thepeep, og har nogle 10mg. ritalin piller. er det bedre at tage ritalin analt end oralt og/eller nasalt?? og SKAL det så være med pumpe, eller kan man stikke dem op??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]