Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 08 jul 2025 16:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

lidt update.

Det går lidt op og ned, men absolut den rigtige retning. Går og er lidt svimmel til tider. Men ellers stille og roligt, hovedpinen er gået stille og roligt væk.! Der er gået snart to måneder nu. Men har så småt fået troen på det går væk. Skal til yderlige test hos en neurolog her starten af maj. :)

Junior medlem

Må man spørge hvordan det går med dig? Og er det 100% bekræftet at det er hjernerystelsen der har forudsat din svimmelhed?

Junior medlem

Det er 100% hjerne rystelse. :) Jeg mærker absolut intet unormalt nu :) Så jeg er på toppen. Pt :D så det er godt nyt. Det hele var bar en dårlig sammensætning. Og så har jeg måske ikke ligefrem været for god ved mig selv i mellem tiden, For mange psytrance fester og ikke for klar i hovedet. Det kan ikke anbefaldes når man har hjerne rystelse.

Medlem

Har prøvet at have 2-3 uger med nedtrykthed o.l. efter et par heftige dage med MDMA.
Det bedste er bare at minde sig selv om at det går væk, forudsat man selvfølgelig ikke æder mere i mellemtiden...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]