Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 04:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg er ikke kemiker, så ved ikke hvad det kan skyldes. Men jeg har oplevet mærker hvor min krop fik sådan nogle underlige krampeagtige trækninger. Ikke sådan helt vildt, bare noget der gjorde trippet lidt mindre visuelt og mere kropsligt.

Jeg kan huske at ha prøvet det nogen gange. En gang i Portugal for en del år siden, hvor vi havde spist en ordentlig potion syre, og trippede rundt i et natur område. Det var om natten, og flere gange troede jeg, at jeg fik elektrisk stød fra lommelygten. Men da jeg så fik de samme stød, uden at gå med limmelygten, gik det op for mig at det var syren. Pænt freaky

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Eventuelle badtrips afhænger af set, setting, fysisk og psykisk helbred - ikke af LSD'en. LSD har en helt bestemt struktur og virkning - hvis ikke så er det ikke LSD.
Urenheder kunne godt have en indvirkning men forurening med psykoaktive substanser med mærkbar effekt i mikrogramskalen er temmelig usansynligt, der er dog mange faktorer der kan spille ind på farmakokinetiken - en dag får man måske fuld effekt en anden mindre effekt af samme mærke pga. den mad man har spist, mineraler, helbredstilstand, enzymaktivitet og en masse andre ting. Desuden svinger vores psyke fra dag til dag - dette bidrager også til en forskellig effekt af så kraftigt et psychedelisk stof.

Det er slet ikke til at vide hvor meget der er dryppet på sådan et mærke, hvor godt det er opbevaret, hvor stor dråben har været og i hvilken koncentration pusheren har haft sin LSD-opløsning i, tricket må være at finde en forhandler man stoler på og holder sig til samme kilde så man ved hvad man får.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]