Jeg vil lige tilføje, at hvis vi snakker 'gutter på roids' som ikke holder gang i konkylierne med MCT under kuren, og derved døjer med testikulær atrofi, højst sandsynligt får yderligere shrinky balls når de så tager amfetamin. Bare tanken om det giver mig kuldegysninger.
Jeg har flere venner der krudter som er ligeglade med at nosbasserne skrumper ind under kuren da de ikke skyder hCG imens de er on, og jeg kan slet ikke sætte mig ind i det

. Både hvad angår at bibeholde gains, men så sandelig også når det kommer til kronjuvelerne!
Der var da en tråd med en gut herinde der var på krudt og havde jordnødder i pungen, som havde taget amfetamin og havde fået testikelbetændelse (eller også skulle han ihvertfald op og tjekkes for det pga. smerter), samtidig med at hvis han gik ud og pissede når han havde taget amfetamin, og hev bare et par gange tilbage i skinkelynet for at dryppe af når han var færdig, så tømte hans bolsjerne for lansecreme.. Tænk på hvordan hans testikler må have set ud imens de var i den tilstand.
Har også hørt om andre som har været på steroider med skrumpeløg som også tog amfetamin i weekenderne, og hvis de fik en udløsning så hoppede bolsjerne op i lyskekanalen, hvorefter de måtte trække dem ud igen i stor smerte.
Det var lige lidt friløb, men lige i forlængelse af det med steroider og amfetamin.. Avsi!