Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Orh så hold dog kæft forhelvede!! Casper17; folk kan opleve den samme dosis MEGET forskelligt og som allerede nævnt, så tripper man, når man tripper. Meget simpelt. Der er mange faktorer der spiller ind, og afgør hvor lam man bliver og hvordan. Slut.

Til trådstarter: Der er enormt stor forskel, især ved 2c-x'er kan jeg forstå, på om du sniffer eller tager det oralt. Så ja det giver meget god mening det du skriver. Prøv dig frem med at sniffe en lidt mindre dosis næste gang, måske 15 mg. Tror du vil mærke en klar forskel.

Mht. til det du skriver med hashen, så synes jeg det lyder lidt åndssvagt. For det første, så afgøre prisen på et stof selvfølgelig ikke hvor lam du bliver. For det andet, så er virkningen jo helt anderledes. Nogen bryder sig ikke om psykedeliske stoffer, så giver det mere mening at ryge hash, ikke? Jeg nyder da stadig en joint, selv om jeg har prøvet et hav af stoffer, som er langt stærkere. Ellers var det jo ligemeget med at interessere sig for de forskellige stoffers virkning osv. Så drejede det sig bare om at finde det stærkeste overhovedet. Hvert stof har sine fordele, ulemper, hver sin charme og formål :)

Medlem

Citat:
20 microgram (mg) er et trip

Citat:
Nej.
milligram = mg.
mikrogram = µg. (millontedel gram)

Citat:
Det der svare til et trip, er 20 µg.

Citat:
20µg ville du slet ikke kunne mærke, 20mg derimod er en 'normal' dose.

Citat:
Ja ligepræcis, det er det jeg siger

Citat:
>Nej, det er ikke det du siger. Du siger at 10 mg ikke er nok til et trip (okay, trip-politi) men at 20 µg er

hvornår siger du det? Det er den bemærkning Brygs angriber dig på, og han har helt ret, du bliver ved med at fastholde at det er 20µg, så det er ikke det du siger. Måske er du kommet til at udtrykke dig forkert, eller har ikke læst dit eget indlæg igennem. Men fuck nu det, jeg håber du har forstået det nu, har prøvet at forsimple det for dig så vidt muligt, så drop diskussionen

Du ser jo også kun det du vil se, jeg skriver følgende: "Ja ligepræcis, det er det jeg siger, jeg har bare hørt i kredse at det skulle være mikrogram man indtog 2C-B i, men jeg må nok have taget fejl. Det er altså 20milligram som er en normal dose, og da jeg tog 2C-B de to første gange var det også 2x 20 mg over en aften.."

Dermed giver jeg ham ret og siger også tydeligt at jeg har taget fejl. Og retter mig selv og siger at 20 milligram som er en normal dose.. Så kan ikke se hvorfor i bliver ved med at flame over det :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]