Bindegal: Jeg har kun prøvekørt en meget lille mængde. Vaporized ca 1/3 af hvad der svare til et tenstikshoved, fik desværre ikke inhaleret alt røgen da jeg ikke brugte min dmtpibe (dumt jeg ved det..). Jeg vil ikke fastslå noget endnu, da "effekterne" sagtens kunne være placebo. Men vil beskrive virkningen som: Let varme i kroppen, specielt benene, let eufori, og en meget subtil fornemmelse af at blive let i kroppen. Kan huske jeg smilte mere, og grine mere end når jeg er helt sober. Men det kan som sagt være indbildning.
Jeg vil helt sikkert melde tilbage når mine valmuer er klar til høst, og jeg har fået røget en troværdig mængde.
Frøene er iøvrigt fra nogle kapsler min mor har taget på sit arbejde. Hun arbejder som agronom inde på landbrughøjskole. En del af professorene dyrker i øvrigt mange sjove ting i deres fritid har jeg forhørt mig til

Mvh.
EDIT: Smukke naturbilleder i øvrigt

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.