Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 23:56

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

^ Det er jo heller ikke raller selv, der nævner methylone og MDMA, det er Joe_biden der af en eller anden helt uforklarlig grund gør det. :roll:

Citat:
se din film, uden at ta stoffer. og så tal pænt.

Jeg forstår sgu godt raller bliver lidt pissed over alle de ubrugelige svar. Det siger sig selv at man kan blive afhængig af benzoer, opiater og alle andre stoffer, det ved enhver idiot jo. Det er fint at folk advarer når snakken falder på disse stoffer, men det tager lidt overhånd i den her tråd.

Hvis folk ikke har andet at bidrage med end "lad vær at tage stoffer" så sku' de heller lade være med at bidrage.

Anyway jeg er enig med mose-ræven, du kunne tjekke kratom ud og se om det måske var noget for dig raller.

Medlem

i må undskylde min hårde tone men dem der går rundt med seoquel gør mig lidt nervøs da jeg selv har prøvet at indtage 150 mg og var ved at slå alle ned da jeg blev ekstremt hidsig af dem det er ikke noget narko det er et anti-psykotisk lægemiddel som kun bør bruges til det, det er lavet til og jer der siger jeg skal holde mig fra det, synes jeg lyder ret dumt da stort set alle her selv tager ting og sager og opiater er jo de mindst skadelige ting man kan indtage. Tak for dit råd om kratom jeg ville lige læse lidt mere op på det :)

Medlem

hvis jeg har forstået det rigtig skal jeg tage thai kratom og hvad er dosen siden siger 3-5 g hvad mener du med det er dyrt ;)?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
Yup, men ketogan er også overdrevet vanedannende. Det er opiater i det hele taget.
Kan kun anbefale at lade være med at tage sumpedrugs, du får intet ud af dem.

Jeg har fået massere af hyggelige stunder ud af at se film på opiater. Faktisk har nogle af mine bedste film oplevelser været under påvirkning af opiater...
Vil bakke op om de folk der syntes anti-drug stemningen i denne tråd nærmer sig en dårlig skræmme kampagne fra sundhedsstyrelsen. Selvfølgeligt er opiater og benzoer vannedannende as fuck, men hvis man har bare lidt viljestyrke, og fornuften i behold, lader man selvfølgeligt være med at gøre det for tit.. Problem solved. Use your common sense.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Yup, men ketogan er også overdrevet vanedannende. Det er opiater i det hele taget.
Kan kun anbefale at lade være med at tage sumpedrugs, du får intet ud af dem.

Jeg har fået massere af hyggelige stunder ud af at se film på opiater. Faktisk har nogle af mine bedste film oplevelser været under påvirkning af opiater...
Vil bakke op om de folk der syntes anti-drug stemningen i denne tråd nærmer sig en dårlig skræmme kampagne fra sundhedsstyrelsen. Selvfølgeligt er opiater og benzoer vannedannende as fuck, men hvis man har bare lidt viljestyrke, og fornuften i behold, lader man selvfølgeligt være med at gøre det for tit.. Problem solved. Use your common sense.

hørt

Junior medlem

Oxynorm... Hvis du ikke har nogen tolerance overfor opiater, så start med 5mg og byg videre derpå. Husk, det er bedre at redosere end at omdosere ;)

Junior medlem

Synes Diazepam er fedt at stene film på :P Det rart lige at gå i "Zombie-mode", ganske udemærket :)!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Jeg synes Subutex er godt at gå i Zombie-mode på ;)
ikke at opfordre til at gøre det, for det er et træls stof at komme fra har jeg hørt

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

Synes du skal prøve med Metadon, og hvis det er første gang, så nøjes med et møllehjul. Altså 4 doner, det skulle være nok til at give dig en god oplevelde 8)

Ellers kan jeg foreslå krydser, altså Rivotrl ( Benzo ) Der vil jeg sige du skal nøjes med 2-4 mg hvis det er første gang 8)

Begge stoffer er yderst potente og man risikere hurtigt at blive glad for dem... Men har du rygrad, ser jeg intet problem ved det.

Dedikeret medlem

Synes du skal prøve med Metadon, og hvis det er første gang, så nøjes med et møllehjul. Altså 4 doner, det skulle være nok til at give dig en god oplevelde 8)

Ellers kan jeg foreslå krydser, altså Rivotrl ( Benzo ) Der vil jeg sige du skal nøjes med 2-4 mg hvis det er første gang 8)

Begge stoffer er yderst potente og man risikere hurtigt at blive glad for dem... Men har du rygrad, ser jeg intet problem ved det.

det er da heeeelt hjernedødt at anbefale en førstegangs bruger at æde 4 doner hvilken verden kommer du fra ? :roll:

edit : væreste tilfælde dør personen af det ! sæt dig ind i tingene inden du kommer med livsfarlige råd på et HR board !!!

Medlem

Er du fuldstændig hjernedød og anbefale en førstegangsbruger at tage 4 doner!? :badidea:

Ja undskyld mit offensive sprog, men det er jo simpelthen hjernedødt. Han kan faktisk dø af at tage så meget metadon på en gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Han vil ihvertfald få det helt vildt ringe, opkast er garanteret og i værste fald, falder han i dyb søvn og bliver kvalt...

Første gang jeg prøvede metadon, fik jeg 15ml/15mg altså 3 doner - det var uden tollerence, og det var lige på vippen, klarede den dog uden opkast og var ved bevidsthed hele tiden, men 1mg mere og det havde været en anden historie...

Den dag idag, når jeg en sjælden gang i mellem tager metadon, tager jeg 10mg, det er meget fint for mig, uden tollerence...

Junior medlem

Åhh hvor er mange af jer hellige :gud: Så lad dog hver med at tage stoffer/medicin hvis i ser så mange problemer i det...

Manden spurgte og bfik et svar. Dette er sgu da ikke et forum for folk der spiser Baldrian og drikker urte te, for at stene til en film.

Tag jer sammen og giv manden en chance for at prøve tingende, uden i skræmmer ham fra vid og sans. Og med garenti gør ham utryg og giver ham en dårlig oplevelse, pga jeres hellige ord sidder i baghovedet på ham.

Mit råd er stadigvæk, at du skal give dig selv en god stener oplevelse, når det nu er det du søger :rocking:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Hvad sker der for dig?
De fortæller sku da bare, at det er fuckt up doser du snakker om..
du forstår ikke hvad der bliver skrevet veL?
Hvis du skal give andre råd om at spise benzo, skal du sku da ikke bare slynge en eller anden fuckt dosering ud.

Junior medlem

Hvad sker der for dig?
Hvis du skal give andre råd om at spise benzo, skal du sku da ikke bare slynge en eller anden fuckt dosering ud.

Synes du har en ret negativ tone... Bryder jeg mig ikke om.

Lad manden bruge sin sunde fornuft og så det hele nok aligevel :P

Junior medlem

Nok gå aligevel

Medlem

Hvad sker der for dig?

Synes du har en ret negativ tone... Bryder jeg mig ikke om.

Lad manden bruge sin sunde fornuft og så det hele nok aligevel :P

Du kommer med potentielt livsfarlige råd, og kan ikke forstå, at der på disse bliver svaret negativt?

Og ja, jeg håber trådstarter bruger sin fornuft, og holder sig langt fra dine råd.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: op'i'dig
Jeg bruger selv Morfin når jeg skal dampe lidt af.
Pas dog på med at tage det for ofte, det kan hurtigt blive til en rigtig dårlig vane

Senest rettet af PåSyre 05 feb 2013 06:55, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem

Åhh hvor er mange af jer hellige :gud: Så lad dog hver med at tage stoffer/medicin hvis i ser så mange problemer i det...

Manden spurgte og bfik et svar. Dette er sgu da ikke et forum for folk der spiser Baldrian og drikker urte te, for at stene til en film.

Tag jer sammen og giv manden en chance for at prøve tingende, uden i skræmmer ham fra vid og sans. Og med garenti gør ham utryg og giver ham en dårlig oplevelse, pga jeres hellige ord sidder i baghovedet på ham.

Mit råd er stadigvæk, at du skal give dig selv en god stener oplevelse, når det nu er det du søger :rocking:

:roll: :shock:

Du burde stoppe med at tage stoffer/medicin og begynde at spise baldrian og urte te med den fornuft du har...

Medlem

10mg metadon burde være mere end nok til, at give ham et dejligt smil på læben, hvis det er første gang.

Derudover bør du være meget forsigtig med at redosere, selvom euforien er væk og du føler dig parat til at tage mere - så kan du stadig have en stor mængde metadon i din krop. I bedste fald ender du med en ulidelig hovedpine og hovedet i toilettet, i værste fald.. ja gæt selv. Hvor hurtigt det er ude af din krop er ikke altid lige nemt at sige.
Generelt kan metadon godt være ret "tricky" til tider, og tage røven på dig bedst som du tror at du har styr på stoffet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]