Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 aug 2025 19:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Jeg poster herinde igen når jeg står med sagerne... evt. med et tilhørerne billede, så folk kan fortælle hvad jeg står med helt præcis og hvad jeg skal gøre :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
Der er ikke nogen som kan fortælle dig hvor meget dine mærker er på. Men du kan nok godt regne med at helt halvt mærke er enb ret uskyldig dose. Nu ved jeg selvfølgeligt ikke om i for det som mærker eller i flydene form.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes det er en dårlig ide uden sitter. Hav en sitter, og tag så til gengæld nok LSD til at sende til månen og tibage et par gange, så bliver sitteren ikke en hæmmende faktor.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Jeg er en sommerfugl.
^ udemærket idé, jeg kan sagtens også anbefale ikke at have en sitter, men derimod en rejsepartner. Held og lykke! :)

Medlem
Brugeravatar

Jeg synes det er en dårlig ide uden sitter. Hav en sitter, og tag så til gengæld nok LSD til at sende til månen og tibage et par gange, så bliver sitteren ikke en hæmmende faktor.

Trådstarter snakker om at tage et enkelt mærke. Men man skal satme op i en voldsom dose før at en babysitter ikke bliver en hæmmende faktor.

Junior medlem
Brugeravatar

Ja vi tager sgu nok højest 1 mærke hver, men jeg vil selvfølgelig forhøre mig om hvor stor dosen på dem er... jeg satser ikke på at vi får det i flydende form :p sååh, men man må jo se hvad der sker... jeg hører af bad trips også kan hjælpe en i længden.

Men som mig og min ven ordret blev enige om "Hold kæft det kunne være fedt hvis der begynder at vælte kranier ud af væggene"... ja vi er lidt specielle på det punkt :p men går ikke ud fra at det er den slags der sker

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Nej, det kommer ikke til at ske.

Medlem
Brugeravatar

En tripsitter er overvurderet, hvis I er to. I lyder præcis som mig og min ven for et par år siden, der også var to rygerhoveder, der begge brændte for at prøve den psykedeliske verden af. Vi har aldrig haft en tripsitter, men blot hinanden, og det har fungeret perfekt. Jeg synes, den største tryghed under et trip er at have en at snakke med, så man ikke ender med at lade tankerne strømme, hvis det hele bliver lidt overvældende.

Vi har haft kæmpe succes med at trippe på følgende måde:

- Indtage dosen
- Begive os ud til det planlagte trippersted (en gammel bygning, en skov, bare et sted hvor der ikke er andre mennesker)
- SKRIGE af grin i en times tid
- Fjolle rundt og nyde de flotte hallucinationer
- Hjem igen når trippet har peaket og ryge et par joints og høre lækker musik og snakke om dagen

Hvis I gør noget lignende vil jeg godt love dig, at I får den sjoveste og fedeste dag ever!

Medlem
Brugeravatar

Greyloc skrev:
Ja vi tager sgu nok højest 1 mærke hver, men jeg vil selvfølgelig forhøre mig om hvor stor dosen på dem er... jeg satser ikke på at vi får det i flydende form :p sååh, men man må jo se hvad der sker... jeg hører af bad trips også kan hjælpe en i længden.

Men som mig og min ven ordret blev enige om "Hold kæft det kunne være fedt hvis der begynder at vælte kranier ud af væggene"... ja vi er lidt specielle på det punkt :p men går ikke ud fra at det er den slags der sker

Hvis det er jeres indstilling, så har I absolut intet at være bange for :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
tag det sammen, det der tripsitter fis det holder ikke for mig... giver mig ski lidt noia på med en clean person som jeg ikke kan kommunikere med når jeg er blæst.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
^^ Enig. Det giver kun mening for mig hvis man skal helt derud hvor man ikke rigtigt har styr på sin fysiske krop. Og synes ærligt talt at det er en fin ide kun lige at dyppe fødderne i en psychedelisk oplevelse når det nu er første gang.

Medlem

har ikke lige læst svarene, så undskyld hvis jeg gentager noget der er blevet sagt, men synes det med en tripsitter er overvurderet. For det første, når du har en ven (som du forhåbentlig er tryg ved?) har du jo en at dele oplevelsen med - hvis du tripper helt ud og han er relativt normal (ift. dig anyways) kan han jo snakke dig lidt ned på jorden og omvendt. Det er garanteret smart med en tripsitter for nogle, men tror personligt jeg ville have det underligt med at være helt fucked på syre og sidde med en der var pinligt ædru.
Første gang jeg tog andre stoffer end hash/alkohol gjorde jeg det uden tripsitter, alene da jeg godt kan lide at dykke ind i mit eget bevidsthed. Det fungerede helt fint og havde en mega god oplevelse med det :) det handler bare om at holde sig beskæftiget og have et køligt overblik over tingene.
HVIS jeg er ved at få et badtrip (har ikke oplevet det sådan rigtigt endnu, selvom jeg har trippet en del) forsøger jeg bare at tænke over hvad der ligger bag tanken og hvordan jeg kan gøre det bedre. Eksempel; tog et trip på LSA et par uger efter en ex havde slået op med mig, og var ved at være derhenne af (mod badtrip).. Men tænkte bare "hun betød meget, men der er ikke meget at gøre nu - jeg skal bare gøre ... i stedet"
Blev et lidt længere indlæg end jeg havde regnet med - ved ikke om du kan bruge det til noget :oops:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Better safe than sorry, så hvorfor tag chancen? Jeg har også trippet svampe og hawaiian baby woodrose alene men det var ikke før jeg havde prøvet det sammen med en som kunne holde opsyn med mig. Når folk siger at de har fået/eller antyder at de vil få det nøjeren over at en af deres venner skal sidde ædru mens man tripper syre, så tror jeg personligt, at du har valgt den forkerte tripsitter.

Min tripsitter, som har været der de gange jeg har indtager psykedeliske stoffer for første gang, har været en jeg har kunne stole på og samtidig sat sig ind i, hvad jeg kan opleve og som "rejsende". Vi har googlet "tripsitter guide", da der findes nogle gode guides til tripsitteren. Det er derfor aldrig gjort spontant. Cannabis er blevet indtaget som det eneste som tripsitter.

Jeg synes det siger mere om det venskab man har til tripsitteren som man "stoler" på, når man sige at det vil være nøjern at personen ikke er på syre sammen med en, end den forståelse som man burde have, om den ene er på syre eller begge er.

Medlem
Brugeravatar

Better safe than sorry, så hvorfor tag chancen?
Ja hvorfor skulle han dog tage chancen for at have en fed psykedelisk rejse med sin gode kammerat, skyl hellere mærket ud og vend tilbage til din leverpostejs farvede hverdag.

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Man behøver ikke nødvendigvis tripsitter, hvis de rejsende kender hinanden godt og begge har gjort sig noget læsning. Plus som nævnt tidligere, fornuftig dosis. Del mærket, og genovervej tre-fire timer senere om I vil tage resten.

God flyvetur!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
Better safe than sorry, så hvorfor tag chancen?
Ja hvorfor skulle han dog tage chancen for at have en fed psykedelisk rejse med sin gode kammerat, skyl hellere mærket ud og vend tilbage til din leverpostejs farvede hverdag.

ja det citat har man jo hørt før :D

Junior medlem
Brugeravatar

Awesome respons folkens! loving it... viser sig dog nu at de mærker ikke bliver til noget... MEN... vi får nogle paddehatte istedet :) og det er jo et stof jeg er bekendt med, så vi er bare klar til at være væk imorgen. Men jeg kan altid bruge jeres feedback til den dag man står med mærkerne :) så tak til jer alle sammen

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]