Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 05:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Hvad snakker I egentlig om når I siger "the machine"? Er det bare en vaporizer og vil enhver vaporizer være ideel?
Hvad med sådan en "crack pibe" de bruger i Breaking Bad, vil den også kunne bruges, eller bliver det for varmt?

Det fungerer ganske fint :) Sådan en bruger jeg.

Okay, altså en crack pibe?
Og ved du hvor man får fat i sådan en henne?

Ja.
Jeg fik den af en ven sammen med mit første DMT :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

I nødstilfælde, kan man også bruge et stykke sølvpapir, lav flamme og noget til at suge det ind med. Brug fx. et ganske alm. spillekort, rullet sammen ligesom en seddel. Det bedste ville nok være noget glas af en art..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Vaporgenie's The Sherlock er super god til at ryge DMT på.

Jeg har for nyligt anskaffet mig sådan en, og jeg blev bestemt ikke skuffet. Den er selvfølgelig i den lidt dyrere ende, men efter min mening alle pengene værd.

Hey

Så vit jeg kan se (online) så kan man købe "The VaporGenie" i træ med samme type vape-system men sóm kan rumme lidt mindre "urt"
hvilket ikke burde være et problem med DMT krystaller (så er men vist ude i et misbrug) :cheers:

og den koster kun ca 40 % af glas udgaven.. og spare 60% og få en fair begynder Vaporizer-DMT-pipe.. syntes jeg lyder fair.. Er der nogen her inde der bruger el. har prøvet den med DMT ?

http://www.vaporgenie.com/images/guides/vg_classic_guide.pdf

Billede

Billede

Jeg har ikke prøvet at ryge på denne type vaporizer, men jeg går ud fra at det sagtens kunne fungere. Det skal dog siges, at jeg også bruger min Sherlock til at ryge lidt urt en gang i mellem, så den er ikke udelukkende anskaffet til at ryge DMT. Derfor er det selvfølgelig nok heller ikke den bedste "begynder" pibe, men som sagt, så er jeg rigtig glad for den, og den er - efter min mening - meget bedre end en almindelig "crack pibe". Det er for mig en mere behagelige måde at ryge på, og derfor også en mere overall god oplevelse.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]