Jeg vil tillade mig at tvivle på at der er plads til 5 mg på så lille et mærke. Er de tykkere end normale LSD-mærker? For de ser ikke ud til at være større i areal, medmindre din hånd er abnormt stor

Der findes 2 standardtyper af mærker, de små som oftest er LSD på, men bliver også brugt til NBOMe nutildags, de kan holde mellem 1.5-2mg max, de har en størrelse på omkring 1/4".
Så er der store blotters, som jeg kan se de her er, de bliver normalt brugt til DOX'er, 5-MeO-aMT etc. men også LSD nogle gange, de kan godt holde op til 5mg

@Dinostram interresant, hvad sker der når du kommer op i de højere doser ?
Jeg er meget interreseret i at vide omkring euforien - skal jeg forvente noget ?
DOC synes jeg er ret psykedelisk i høje doser, det minder en del om LSD på nogle måder, men det kan godt mærkes det er et phenylethylamin, selvom det er ret smooth i kroppen ifht. andre phenylethylaminer, det er også ret visuelt og euforisk, men også stimulerende efter den psykedeliske virking aftager. Den stimulerende effekt kan godt være lidt irriterende i den sidste del af trippet, da man ikk rigtig tripper længere, men det kan være svært at falde i søvn. Virkningen er på omkring 16 - 20 timer.