Man får ikke rigtig tømmermænd af coke dagen efter når man først har fået sig noget søvn. Problemet med coke er at når man først har fået sin en dose og virkningen begynder at tage af så får man en gennemtrængende lyst til mere coke. Så tager men en omgang til og så efter noget tid kommer lysten der igen, får man ikke noget igen begynder man at føle uro og ubehag både fysisk og psykisk. Man kan næsten ikke tænke på andet end hvordan man skal skaffe noget mere, efter nogle timer geare man ned og kan få sig noget tiltrængt søvn
Dagen efter er lysten og ubehaget der ikke mere, man kan være lidt ved siden af sig selv, men ingen dissideret tømmermænd.
Vil lige gøre opmærksom på at coke kan være super+ vanedannende, på en meget mere lumsk måde end opiater, som heroin. Jeg har en meget gamle opiat abe på min ene skulder, den er glad og tilfreds hvis den bare får nok til at holde sig rask en gang om dagen. På den anden skulder har jeg en næsten lige så gamle coke abe. Den er mere lumsk, der kan gå lang tid i mellem den får mig overtalt, men får den bare en banan så forsætter den til jeg ikke har en øre på lommen eller flere tricks oppe i ærmet. Før i tiden har jeg været parat til at sælge hus, hjem, veninder, kærester og familie medlemmer bare for enkel et hug til. Heldigvis er min abe blevet ældre og jeg kender den bedre, men den kan stadigvæk tage røven på mig.
Pas på jer selv.
Der lader til at være en del ekstra cravings ved lorte coke. Som om man aldrig rigtig bliver mættet.
Med normalt, standard cuttet coke, har jeg lyst til en streg mere, 5 min efter jeg har sniffet den første, og sådan blir' det ved. Når posen er tom craver jeg det for sygt.
Hvorimod hvis det er super stærkt, så har jeg lyst til en redosering efter ca. 50 minutter. Når jeg har sniffet i 4-5 timer har jeg slet ik lyst til mere cola.
ja coken er lumsk.
den største træng jeg nogensinde har følt til et stof var da jeg røg freebase kokain og ikke havde mere. havde jeg haft flere penge på lommen havde jeg helt klart vandret ud for at købe noget mere, 3-4 timer efter kunne man skamsuge den ene joint efter den anden og stadig have lyst til at ryge lidt mere på koppen, det er derfor jeg ikke har rørt lortet i .. 3-4 år... det er simpelthen ikke det værd, jeg nakkede den abe for længe siden.
Hvordan føles rusen af crack?