Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 16:50

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
ja coken er lumsk.
den største træng jeg nogensinde har følt til et stof var da jeg røg freebase kokain og ikke havde mere. havde jeg haft flere penge på lommen havde jeg helt klart vandret ud for at købe noget mere, 3-4 timer efter kunne man skamsuge den ene joint efter den anden og stadig have lyst til at ryge lidt mere på koppen, det er derfor jeg ikke har rørt lortet i .. 3-4 år... det er simpelthen ikke det værd, jeg nakkede den abe for længe siden.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Man får ikke rigtig tømmermænd af coke dagen efter når man først har fået sig noget søvn. Problemet med coke er at når man først har fået sin en dose og virkningen begynder at tage af så får man en gennemtrængende lyst til mere coke. Så tager men en omgang til og så efter noget tid kommer lysten der igen, får man ikke noget igen begynder man at føle uro og ubehag både fysisk og psykisk. Man kan næsten ikke tænke på andet end hvordan man skal skaffe noget mere, efter nogle timer geare man ned og kan få sig noget tiltrængt søvn
Dagen efter er lysten og ubehaget der ikke mere, man kan være lidt ved siden af sig selv, men ingen dissideret tømmermænd.
Vil lige gøre opmærksom på at coke kan være super+ vanedannende, på en meget mere lumsk måde end opiater, som heroin. Jeg har en meget gamle opiat abe på min ene skulder, den er glad og tilfreds hvis den bare får nok til at holde sig rask en gang om dagen. På den anden skulder har jeg en næsten lige så gamle coke abe. Den er mere lumsk, der kan gå lang tid i mellem den får mig overtalt, men får den bare en banan så forsætter den til jeg ikke har en øre på lommen eller flere tricks oppe i ærmet. Før i tiden har jeg været parat til at sælge hus, hjem, veninder, kærester og familie medlemmer bare for enkel et hug til. Heldigvis er min abe blevet ældre og jeg kender den bedre, men den kan stadigvæk tage røven på mig.
Pas på jer selv.

Der lader til at være en del ekstra cravings ved lorte coke. Som om man aldrig rigtig bliver mættet.

Med normalt, standard cuttet coke, har jeg lyst til en streg mere, 5 min efter jeg har sniffet den første, og sådan blir' det ved. Når posen er tom craver jeg det for sygt.

Hvorimod hvis det er super stærkt, så har jeg lyst til en redosering efter ca. 50 minutter. Når jeg har sniffet i 4-5 timer har jeg slet ik lyst til mere cola.

ja coken er lumsk.
den største træng jeg nogensinde har følt til et stof var da jeg røg freebase kokain og ikke havde mere. havde jeg haft flere penge på lommen havde jeg helt klart vandret ud for at købe noget mere, 3-4 timer efter kunne man skamsuge den ene joint efter den anden og stadig have lyst til at ryge lidt mere på koppen, det er derfor jeg ikke har rørt lortet i .. 3-4 år... det er simpelthen ikke det værd, jeg nakkede den abe for længe siden.

Hvordan føles rusen af crack? :mrgreen:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

crack skulle vist være lavet på en anderledes måde og være mindre potent, da det vist nok er freebase kokain blandet op med ???? men ret mig hvis jeg tager fejl, rusen skulle dog stadig ligne hinanden da der jo i crack også er freebase kokain der er det aktive stof.

det føltes sjovt nok som kokain, det hitter bare hårdere, de første hit følte jeg mig energisk og snakkede meget, tankerne fløj rundt i hovedet på mig og følte i det hele taget en dejlig fornemmelse i min krop, men da jeg sugede mere af det begyndte jeg at klaske lidt sammen i sofaen og sagde til sidst ikke særligt meget, dog nød jeg rusen som varede meget kort og følte mig på det tidspungt nærmest for over stimuleret til at orke noget, meget mærkelig følelse. da der ikke var mere blev jeg i meget dårligt humør, og skrabede skeen jeg havde lavet det på, og alle andre ting der havde været i berrøring med det forr at få mere ud af det og følte mig virkelig sølle.

men crack/freebase ? det er kokain, det føles som kokain. slog hårdere men forsvandt hurtigere en når man indetager det nasalt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

øh... så det du siger er at hvis jeg får fat i super kokain og freebaser og ryger det vil jeg ikke crave det ? :D vil jeg ikke bare ende op med mere freebase pr gram kokain istedet ? jeg fik engang at vide første gang da jeg skulle lave det at de fleste affaldstoffer ville bundfælde i amoniakken og freebasen flyde oven på. Jeg ved at freebasen self flyder ovenpå, og at der skabes en masse bundfald, men om alle cut og affaldstoffer ryger ud af selve freebasen således er jeg slet ikke klog nok på kemi til at udtale mig om, derfor spørg jeg.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

øh... så det du siger er at hvis jeg får fat i super kokain og freebaser og ryger det vil jeg ikke crave det ? :D vil jeg ikke bare ende op med mere freebase pr gram kokain istedet ? jeg fik engang at vide første gang da jeg skulle lave det at de fleste affaldstoffer ville bundfælde i amoniakken og freebasen flyde oven på. Jeg ved at freebasen self flyder ovenpå, og at der skabes en masse bundfald, men om alle cut og affaldstoffer ryger ud af selve freebasen således er jeg slet ikke klog nok på kemi til at udtale mig om, derfor spørg jeg.

Man craver ikke rent coke på samme måde som lorte coke.
Med rent coke har man slet ikke lyst til mere, efter 5-6 timer og et par hundrede miligram.
Med lorte coke craver man det for sygt.

Forestiller mig dette også gælder for crack cocaine. :P

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

hm mærkeligt, har nu aldrig rigtig "cravet" coke når jeg har taget det nasalt, ikke på samme måde som når jeg har røget det. men de gange jeg har fået fat i ordenlig kokain kunne jeg heller ikke drømme om at freebase det :D så det er jo nok en forklaring. nok også fordi at jeg har været oppe og betale de der MANGE kr grammet hvis det skulle være tha sjit. bla derfor jeg også er stoppet med at tage sådan noget :) syntes som sagt ikke at det er rusen værd.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Det er længe siden jeg oprettede tråden - Jeg overlevede selvfølgelig nedturen. Men fuck en nedtur. Har aldrig oplevet noget lign. Bliver dog nødt til at give Viridis ret - Det er på ingen måde pengene værd. Og efter jeg opdagede svampe har jeg slet ikke haft lyst til 'uppers' igen. Min trang til at trippe bliver stillet med et svampetrip en gang imellem (en gang hver 2,3 måned)
Hvorfor har jeg dog spildt de unge år af mit liv på amfetamin, mdma og dårlig coke..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]