Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 aug 2025 05:04

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel: Re: oxycodone
Medlem

Geografisk sted: Vatikanstaten
Gem dem til du kan hygge selv. Det er ikke et fest stof, jeg foretrækker helt ro og nyde det for mig selv.

Du kan ikke gøre noget ved små pupiller.

Fair nok. Lyder også som en bedre idé.

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Medlem

Nu spørger SWIM så.. Hvis SWIM nu kun har taget 1 á 5 mg i dag, vil SWIM så i morgen kunne tage 2 mandolgin? SWIM har ikke tænk0t sig at tage flere oxycodoner, da SWIM bryder sig mere om mandolgin.

Alt jeg skriver og tidligere har skrevet, er baseret på fantasi, eller mangel derpå, og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger er baseret på opdigtede scenarier, har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Insane psychedelia user!

Hvis du dropper det SWIM der!, så mener jeg ikke at det er uforsvarligt. Men du skal selvfølgelig være opmærksom på at denne gruppe stoffer er vanedannende.

Medlem

Hvis du dropper det SWIM der!, så mener jeg ikke at det er uforsvarligt. Men du skal selvfølgelig være opmærksom på at denne gruppe stoffer er vanedannende.

Haha okay fair nok! :D Men godt nok.

Insane psychedelia user!

Synes du skal holde mindst en uges pause før du gør det, men jeg er også bare en gammel kedelig narkoman som er bange for at du bliver afhængelig.
Min egen regel er at der mindst skal gå en uge i mellem opiater - tog mig selv i at snyde fornyelig og har sat mig selv i en 2 måneders karantæne for snyd.
Så kan jeg lærer det!!

Medlem

Synes du skal holde mindst en uges pause før du gør det, men jeg er også bare en gammel kedelig narkoman som er bange for at du bliver afhængelig.
Min egen regel er at der mindst skal gå en uge i mellem opiater - tog mig selv i at snyde fornyelig og har sat mig selv i en 2 måneders karantæne for snyd.
Så kan jeg lærer det!!

Hehe, den hører jeg meget ofte, og jeg er hundrede procent sikker på at det er med meget god grund, da det er opioder og benzo'er jeg har at gøre med, som bestemt ikke er noget man skal spøge med. Dog ved jeg også personligt at jeg har en meget stærk vilje og holder meget øje med at jeg ikke går hen og bliver for glad for noget, som f.eks. kan ske med alkohol hvor jeg, som f.eks. i denne uge, vælger at lade være med at drikke, selvom jeg er blevet spurgt om jeg f.eks. vil med ud at drikke med vennerne.

Jeg takker meget for at du er bange for at jeg bliver afhængig, men eftersom jeg er så opmærksom på netop ikke at falde i den fælde, som er nem at tale om, men svær at udføre i praksis, så tror jeg nok at frygten for at blive afhængig overskygger min frygt for mangel på kontrol og rygrad :).

Junior medlem

Oxycodone er i modsat Oxycontin, velegnet til at tage oralt. Der får du den bedste virkning. Og hvad angår dosering, så tænk på et tal (og halvere det). Så går du aldrig forkert i byen! Men hvis du har 5mg´s.. Ja jeg tager selv 6 stk... i alt 30mg.. Så får du en knald hyggelig dag/aften..
Enjoy.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
30mg på een gang vil få mig til at få kvalme, 15-20mg er fint for mig, og så kan der bygges ovenpå, stille og roligt... Jeg vejer 75kg...

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Første gang jeg tog OxyContin (mere eller mindre det samme som Oxycodone), indtog jeg først 3-4 mg nasalt, det fik jeg det ret godt af, derefter tog jeg resten så jeg var oppe på 10 mg i alt, det fik jeg mig en god skævert ud af i 2 timers tid. Vil foreslå dig at gøre det samme, ellers kan du altid redosere hvis du gerne vil have det lidt vildere.

Edit: SWIM udtrykket bruges mest på amerikanske drug foras, da du kan blive knaldet for at sige du har taget stoffer mener jeg. Der er vist en lidt anden lovgivning om det i Danmark (ironisk med mit brugernavn, oh well).

Junior medlem

Et godt råd til næste gang, hvis det er depotmedicin du får, (pilleform, såsåm ocycontin,oxycodone osv). så ku du evt, skylle ''farven'' af og så knuse dem og sniffe det, det virker langt bedre og hurtigere, dog en kortere rus, men måske en fin ting hvis man ikke er så erfaren:). Oxynormer derimod er ikke depot og du vil få stort set hele virkningen med det samme istedet for continen ved oral indtagelse i hvert fald, (som alle andre også skriver ja) :D

- Du skal klart være forsigtig, det er vanvittigt vanedannende stof, og jeg blev hurtig hooked! da jeg startede købte jeg altid et ark og tog nok syv piller på en gang (evt. af oxynorm 20 mg). eller hvad der nu lige ku skaffes, Dengang jeg ikke var så "hård" blev der indtaget 6 80 mg oxycontin på en dag, der løb det lidt løbsk, og jeg sov igennem hele min venindes fødselsdag (som er meget imod stoffer). nu har jeg en tolerance der er latterlig højt, kan snildt sniffe 8 stk oxycodone,oxynorm, eller oxycontin uden og det skidt eller blive vildt påvirket, så uanset hvor glad du måtte blive er mit råd at blive på de lave mg, en 20'er måske 30 mg, og gør det kun sjældent, jo oftere jo mere skal der til ,

Ang. kvalme, det har jeg egentlig ikke rigtig døjet med, heller ikke starten, mens alle venner/veninder brækker sig på række når vi hygger med dem, så kan jeg blive ved, er det bare en høj tolerance eller er jeg bare en af de heldige? :D

Insane psychedelia user!

Det kommer vist an på hvordan man definere heldig :)

Dedikeret medlem

ProfitPigen skrev:
Et godt råd til næste gang, hvis det er depotmedicin du får, (pilleform, såsåm ocycontin,oxycodone osv). så ku du evt, skylle ''farven'' af og så knuse dem og sniffe det, det virker langt bedre og hurtigere, dog en kortere rus, men måske en fin ting hvis man ikke er så erfaren:). Oxynormer derimod er ikke depot og du vil få stort set hele virkningen med det samme istedet for continen ved oral indtagelse i hvert fald, (som alle andre også skriver ja) :D

- Du skal klart være forsigtig, det er vanvittigt vanedannende stof, og jeg blev hurtig hooked! da jeg startede købte jeg altid et ark og tog nok syv piller på en gang (evt. af oxynorm 20 mg). eller hvad der nu lige ku skaffes, Dengang jeg ikke var så "hård" blev der indtaget 6 80 mg oxycontin på en dag, der løb det lidt løbsk, og jeg sov igennem hele min venindes fødselsdag (som er meget imod stoffer). nu har jeg en tolerance der er latterlig højt, kan snildt sniffe 8 stk oxycodone,oxynorm, eller oxycontin uden og det skidt eller blive vildt påvirket, så uanset hvor glad du måtte blive er mit råd at blive på de lave mg, en 20'er måske 30 mg, og gør det kun sjældent, jo oftere jo mere skal der til ,

Ang. kvalme, det har jeg egentlig ikke rigtig døjet med, heller ikke starten, mens alle venner/veninder brækker sig på række når vi hygger med dem, så kan jeg blive ved, er det bare en høj tolerance eller er jeg bare en af de heldige? :D

Hold nu... Det virker ikke bedre. Det virker hurtigere thats it ! Biotilgængligheden er lavere nasalt end oralt med oxycodone hvilket vil sige du får >mindre< ud af dit oxy ved at sniffe det. Nej det er ikke bedre at lære en nybegynder hvordan alle dem som har et problem med oxy tager dem. Hvorfor smadre sin næse og spilde sit stof ? Det er kun for folk som ikke kan vente 20 minutter længere på stoffet virker.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
Jeg har heller ALDRIG oplevet at få kvalme, eller opkast på nogen former for opiater/opioder. Hvor mange af mine kammerater tit har fået kvalme, og/eller har kastet op, så kunne jeg sagtens fortsætte. Så det er nok bare ikke alle der oplever det :)

Dedikeret medlem

Jeg oplever kvalme nogle gange. Specielt med morfin får jeg kvalme og dårlig mave hvor imod heroin #3 ikke giver mig kvalme men #4 gør :) Det er meget forskelligt. Men jeg finder det yderst behageligt at knække mig på opioder/opiater :)

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
kool skrev:
Jeg oplever kvalme nogle gange. Specielt med morfin får jeg kvalme og dårlig mave hvor imod heroin #3 ikke giver mig kvalme men #4 gør :) Det er meget forskelligt. Men jeg finder det yderst behageligt at knække mig på opioder/opiater :)

Det er lidt sjovt. Men det siger alle dem jeg har oplavet kaste op på opiater/opioder. At det var ekstremt lækkert, og at det aldrig har føltes bedre at kaste op.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
Og alle dem der ikke siger noget, er dem der kastede op mens de sov. Pas nu på jer selv, med mindre I stræber efter titlen "in our memories".

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Kaktus Klausen skrev:
Og alle dem der ikke siger noget, er dem der kastede op mens de sov. Pas nu på jer selv, med mindre I stræber efter titlen "in our memories".

This.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]