Et godt råd til næste gang, hvis det er depotmedicin du får, (pilleform, såsåm ocycontin,oxycodone osv). så ku du evt, skylle ''farven'' af og så knuse dem og sniffe det, det virker langt bedre og hurtigere, dog en kortere rus, men måske en fin ting hvis man ikke er så erfaren:). Oxynormer derimod er ikke depot og du vil få stort set hele virkningen med det samme istedet for continen ved oral indtagelse i hvert fald, (som alle andre også skriver ja)
- Du skal klart være forsigtig, det er vanvittigt vanedannende stof, og jeg blev hurtig hooked! da jeg startede købte jeg altid et ark og tog nok syv piller på en gang (evt. af oxynorm 20 mg). eller hvad der nu lige ku skaffes, Dengang jeg ikke var så "hård" blev der indtaget 6 80 mg oxycontin på en dag, der løb det lidt løbsk, og jeg sov igennem hele min venindes fødselsdag (som er meget imod stoffer). nu har jeg en tolerance der er latterlig højt, kan snildt sniffe 8 stk oxycodone,oxynorm, eller oxycontin uden og det skidt eller blive vildt påvirket, så uanset hvor glad du måtte blive er mit råd at blive på de lave mg, en 20'er måske 30 mg, og gør det kun sjældent, jo oftere jo mere skal der til ,
Ang. kvalme, det har jeg egentlig ikke rigtig døjet med, heller ikke starten, mens alle venner/veninder brækker sig på række når vi hygger med dem, så kan jeg blive ved, er det bare en høj tolerance eller er jeg bare en af de heldige?