Mr. Gone skrev:
What. Det giver jo ingen mening det du skriver. Hvis du ikke har en forstand på hvor meget der skal til og du altid tager det hele, så kan jeg love dig for du dør af en overdosis, især hvis du har tænkt dig at tage heroin nu. Har selv været et sted som dig i mit liv, men du bliver bare nødt til at tage dig sammen og fatte noget nu: stoffer er ikke legetøj. Alle stoffer bliver farligere ved højere doser, og hvis du ikke har taget skade af din oplevelse, så er du ekstremt heldig. Fat det nu og stop med at tænke at det skal i blodet så hurtigt som muligt. Er din virkelighed uden stoffer virkelig så slem at du simpelthen ikke kan vente? Så tag til psykolog og få snakket om det, i stedet for at være sådan en idiot. Du kan have et helt liv til at lære det smukke ved bevidsthedsændrende midler, hvis du overhovedet forstår at det er det stoffer gør.
Hvorfor har du det sådan at du bare skal have det hele og med det samme? Tror ikke 1 sekund på at det er fordi du har en hjernefejl. Du kan vel finde ud af at bruge en vægt og at læse på internettet?!?? For latterligt det der
Mr. Gone, hvis du ikke tror på at jeg har en hjerneskade og de har fjernet noget af lille hjernen som gør som jeg har fortalt kan vi snakkes nærmere et andet sted også kan jeg bevise det på Odense sygehus.. Men nu hvor jeg tænker over de svar med "har du overhovedet ikke gjort dig nogle research med det stof du indtog" Jo det har jeg på en måde, jeg har været inde og sidde på noget der hedder Koglen (Ungdomsfængsel) der var en som der snakkede meget dette stof "Emma" så jeg har self. spurgt lidt ind til det ved ham. men jeg ved bare ikke hvorfor jeg ikke har respekt for stoffer okey tak for dine svar.