Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 09 maj 2025 01:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Jetski skrev:
hm.. Hvad så med flubromazepam, er det samme historie? Det fuckede mig godt nok grundigt op efter 2 dages re-doseringer xD Vil faktisk godt lige advare, den er ekstremt snigende, men ret lækkert og ret noia at dosere uden vægt, stoppede tror det var i torsdags, og synes bestemt ikke min banlace er fin endnu..

Flubromazepam, vil jeg holde mig fra. Fik 16 mg af en ven, og tog selvfølgelig det hele. Jeg var helt fucked i 3 dage, fandme godt at det var weekend :) Flubromazolam drimod syntes jeg er skide gode til at sove på, og halveringstiden er ikke voldsomt lang + de peaker ret hurtigt. Men de skulle også være voldsomt vanedannende da de er så hypnotiske.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Medlem

frankbooth skrev:
Cepha skrev:
frankbooth skrev:
Hey alle!

Ville lige komme med en lille anbefaling på de her nye Clonazolam pellets der er poppet op på RC markedet. Fik en slat en af brevsprækken imorges på 0,5 mg og spiste 1 mg lidt senere, virkningen begyndte allerede at virke efter 20-30 min. Tror de har peaker efter omkring en time halvanden.

Nu ved jeg godt at man skal være varsom med disse nye RCs, men de her virker lovende. Virkningen er meget lig rivotril, dog meget mere euforisk og virker en hel del hurtigere.

Så bare loge et lille "review" hvis folk overvejer at anskaffe sig dem.

Jeg ved ikke om du prøvede Etizolam, før de blev forbudt i Danmark. Men de var også ganske euforiserende. Etizolam molekulet adskilte sig fra normale benzoer ved at have udskiftet en benzene ring med en thiophene ring, hvilket gjorde det til en thienodiazepine og ikke en benzodiazepin.

Dette er nøhagtig det samme, som er gjort ved Clonazolam. Så der er måske forklaringen. Glæder mig til at få mine ind af døren.

Istedet for de i DK ulovlige etizolam, kan man nu købe Deschloroetizolam. Jeg har dog endnu ikke prøvet om disse er lige sp fantastiske som etizolam. Men jeg glæder mig til et lille barn til Clonazolam.

Var meget begejstret for etizolam, da de kunne bestilles. Og syntes at Clonazolam minder lidt om dem, syntes dog etizolam var mere euforiske. Deschloroetizolam har jeg ikke læst særlig positive ting om, så har holdt mig fra dem.

Jeg har dog set at nogle RC sider stadig sælger etizolam i pulver form, men går udfra at loven er den samme der?

Ja, lover er ligeglad med om det er piller eller pulver :P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Jeg har lige fået en lille portion hjem :)
Har snuppet 0,25mg og så må vi se, hvad de kan udrette.

Medlem

Jeg venter på min Clonazolam tabl og venter spændt. DU må meget gerne fortælle hvordan det virker på dig.... og gerne hvilken dosis

Junior medlem

Teoretisk set tror jeg rent faktisk det er lige meget om du bestiller clonazolam eller etizolam, hvis det bliver taget i tolden.

Vi befinder os i en gråzone. Jeg vil tro politiets test blot vil vise det er benzodiazepin.

Til gengæld kan du sige at siden du bestilte fra, skrev at det var lovligt naturmedicin, der ville hjælpe folk med at falde i søvn. Der vil ikke blive det store ud af det udover en bøde, medmindre du bestiller 10.000 piller eller sådan et eller andet vanvittigt :)

Deschloroetizolam er ikke pengene værd ifølge min mening og mange andres. Diclazepam, Etizolam, Clonazolam og Flubromazolam (anvendes med forsigtighed) er i mine øjne de RC benzodiazepiner der er noget værd. Har dog hørt Pyrazolam er fantastiske, hvis man lider meget af angst.

Junior medlem

Kan også se der lige er kommet et produkt der hedder Meclonazepam, som også har en kemisk struktur lignende clonazepam.

Meclonazepam is also known as (3S)-5-(2-Chlorophenyl)-3-methyl-7-nitro-1,3-dihydro-2H-1,4-benzodiazepin-2-one

Clonitrazolam aka 6-(2-chlorophenyl)-1-methyl-8-nitro-4H-benzo[f][1,2,4]triazolo[4,3-a][1,4]diazepine.

Junior medlem

Hej,
Nu har jeg, de sidste 1½ år mikset med det ene og det andet, oralt.
Jeg ryger ikke tjald og jeg sprøjter mig ikke.
Men jeg har en tidligere forhandler på Evo, det markede der nu er lukket.
Og der bestilite jeg lidt forskelligt.
Og månedligt får jeg, sort, et glas med 100 x 0,5 rivo.
Krydser, som er 2.0 mg, syntes jeg selvfølgelig giver en bedre effekt.
Men mht diazepam og de såkalde slumrepiller (Imo-van & zop, samt zopiclone) samt Ksalol Alprozalam 1 mg, dem syntes jeg ikke at få en efekt som sådan af. Jo, jeg kan ikke ikke huske hvad jeg har lavet det sidste døg, men deruderover "føler" jeg mig helt normal.

---- Det syntes min omkreds så ikke ^^

Er der andre præparater jeg burde kigge efter?

Mvh.

PS.
Tog igår ca. 3-4g 60% amf. Vi havde splajset om et kilo 72, og en gut cuttede det for os. FOr at falde til ro, hev jeg indenbords 10 x 10mg Valium, og nu her til morgen, sovet i lænestolen i stuen, var jeg fuldstændig frisk, og alle 30 valium jeg havde, var væk.

Jeg må åbenbart have hevet mit en tolerance der basker?!

Medlem

Geografisk sted: Syd for månen.
Måske du skulle overveje at trappe ned med de benzo der. Abstinenser bliver være og være jo længere du tager, man siger en måned p år. Du kan selvfølgelig ikke bare stoppe kold tyrker, men du bliver nød til at overveje din situation.

Insane psychedelia user!

Med den mængde amfetamin virker det jo nok stadigt - som vectra skriver så overvej nedtrapning af benzoerne.

Junior medlem

vectra skrev:
Måske du skulle overveje at trappe ned med de benzo der. Abstinenser bliver være og være jo længere du tager, man siger en måned p år. Du kan selvfølgelig ikke bare stoppe kold tyrker, men du bliver nød til at overveje din situation.

Det har jeg også tænkt mig, men lige nu er jeg i en meget svær situation i livet, så ned/udtrapning bliver nok først aktuelt sommeren over.

Men jeg har dog ikke haft abstinenser som sådan, har bare lysten.
Jeg var indlagt til OP i 5 uger, uden at røre andet end det lægeordineret, så jeg frygter ikke udtrapningen..
og så spare man jo også nogle cash, da der ikke skal så meget til derefter :)

Medlem

Peter Pedal skrev:
Jeg venter på min Clonazolam tabl og venter spændt. DU må meget gerne fortælle hvordan det virker på dig.... og gerne hvilken dosis

Ser frem til at høre om din mening omkring clonazolam.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
0,5mg viste sig vist at være for meget for mig. Jeg er benzo noob, og det her er det første præparat, jeg har eksperimenteret med. En hel pille resulterede i, at jeg måtte lægge med ned i min seng, hvor jeg lå og aede mig selv over hele kroppen. Super afslappende følelse, men der gik ikke længe før, at jeg faldt i 6 timers dyb søvn. Knap så spændende.

På 0,25mg får jeg derimod et moderat selvtillidsboost og markant formindsket angst, når jeg færdes ude i samfundet. Desværre er der ingen decideret euforisk rekreation over denne dosis, men jeg tror alligevel, at jeg vil kunne få lidt gavn ud af dem på de dage, hvor jeg føler verden er imod mig.

Er det acceptabelt at indtage koffein i kombination med benzoer, eller ville de to stoffer udligne hinanden?

Medlem

Hindbærroulade skrev:
0,5mg viste sig vist at være for meget for mig. Jeg er benzo noob, og det her er det første præparat, jeg har eksperimenteret med. En hel pille resulterede i, at jeg måtte lægge med ned i min seng, hvor jeg lå og aede mig selv over hele kroppen. Super afslappende følelse, men der gik ikke længe før, at jeg faldt i 6 timers dyb søvn. Knap så spændende.

På 0,25mg får jeg derimod et moderat selvtillidsboost og markant formindsket angst, når jeg færdes ude i samfundet. Desværre er der ingen decideret euforisk rekreation over denne dosis, men jeg tror alligevel, at jeg vil kunne få lidt gavn ud af dem på de dage, hvor jeg føler verden er imod mig.

Er det acceptabelt at indtage koffein i kombination med benzoer, eller ville de to stoffer udligne hinanden?

Du kan sagtens indtage koffein sammen med benzoer. Koffein vil på ingen måde mindske virkning af benzoer, hvis det er det du er bange for, medmindre dit mål med indtagelsen er at blive træt selvfølgelig :) DOG skal man være opmærksom på, at lider man af voldsom angst kan kaffe være en trigger for denne angst, her har jeg ingen ide om, hvorvidt benzoen er stærk nok til at dræbe den koffein-inducerede angst. Jeg kan ikke forestille mig andet end at en stærk benzo vil trumfe kaffen.

En skan du ingen eufori oplevede.

Når vi er ved punktet eufori. Nogle gange bliver jeg voldsomt euforisk og påvirket af 4 mg etizolam, mens jeg andre gange kan tage en håndfuld uden der sker det mindste - og det er ud fra same batch. Er der nogen der har en forklaring, hvorfor jeg kan reagere så forskelligt på dem?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
cclonazolam er THA SHIT! elsker dem, de er fandme nærmest bedre end de "lovlige" benzoer, 2 mg gjorde tricket + flere jeg ikke kan huske xD

Medlem

Har du prøvet de rigtige 2 mg Rivotril? Dem jeg får udleveret er altid produceret af Roche.

Jeg vil blot vide det for at have et sammenlignings grundlag. Clonazolam vil jeg gerne have sammenlignet med clonazepam, og fastslå ting som hvor stærke clonazolam er ift clonazepam.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

jep 1000 vis af gange.. Synes cclonazolam er 100 gange dejligere, fordi det er mere "in ya face" agtigt, man er ikke i tvivl om man kan lide det eller ej i hvert fald

Medlem

Wow - jeg har efterhånden læst på flere udenlandske boards at 0,5 mg clonazolam svarer til 2 mg clonazepam cirka, Er det tilfældet er det sgu stærke sager.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

yea.. Min tolerance er også bare skudt til skyerne på få måneder primært pga flubromazapam :/

kan snildt æde 120mg valler uden at få andet en humørløft og kogthed.. lidt fuckt

Medlem

Jeg købte 200 flubromazapam, men jeg stoppede med dem efter at have indtaget 50 eller sådan noget. Heldigvis. Jeg var alt for smadret dagen efter og jeg begyndte at læse om folks hurtige tolerencestigning.

Jeg elsker dog stadig flubromazolam. Udover dem er det etizolam og diclazepam jeg bruger af RC benzos. Men jeg tror måske clonozolam kommer på liste også.

Får 100 5 mg diazepam og 100 2 mg Rivotril om måneden, men jeg finder alligevel egenskaber I RC benzoerne som jeg ikke opnår med normale.

Medlem

Peter Pedal skrev:

BUMP af dette indlæg.

Du må snart have modtaget dem? Venter spændt på en vurdering af dem.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]