Hindbærroulade skrev:
0,5mg viste sig vist at være for meget for mig. Jeg er benzo noob, og det her er det første præparat, jeg har eksperimenteret med. En hel pille resulterede i, at jeg måtte lægge med ned i min seng, hvor jeg lå og aede mig selv over hele kroppen. Super afslappende følelse, men der gik ikke længe før, at jeg faldt i 6 timers dyb søvn. Knap så spændende.
På 0,25mg får jeg derimod et moderat selvtillidsboost og markant formindsket angst, når jeg færdes ude i samfundet. Desværre er der ingen decideret euforisk rekreation over denne dosis, men jeg tror alligevel, at jeg vil kunne få lidt gavn ud af dem på de dage, hvor jeg føler verden er imod mig.
Er det acceptabelt at indtage koffein i kombination med benzoer, eller ville de to stoffer udligne hinanden?
Du kan sagtens indtage koffein sammen med benzoer. Koffein vil på ingen måde mindske virkning af benzoer, hvis det er det du er bange for, medmindre dit mål med indtagelsen er at blive træt selvfølgelig

DOG skal man være opmærksom på, at lider man af voldsom angst kan kaffe være en trigger for denne angst, her har jeg ingen ide om, hvorvidt benzoen er stærk nok til at dræbe den koffein-inducerede angst. Jeg kan ikke forestille mig andet end at en stærk benzo vil trumfe kaffen.
En skan du ingen eufori oplevede.
Når vi er ved punktet eufori. Nogle gange bliver jeg voldsomt euforisk og påvirket af 4 mg etizolam, mens jeg andre gange kan tage en håndfuld uden der sker det mindste - og det er ud fra same batch. Er der nogen der har en forklaring, hvorfor jeg kan reagere så forskelligt på dem?