Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 05 maj 2025 22:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Kroppen kan da sagtens selv danse, selvom man ikke er inde i den.
Hvad mener du med, at jeg ikke ved, hvad jeg snakker om Khazim? Jeg fortæller jo bare, hvad jeg har gjort, og hvad jeg har fået ud af det. Og det kan du ikke, tage fra mig.
Som jeg sagde, så kan jeg simpelten ikke nå k-hole, hvis ikke jeg har gjort det. Når jeg siger, at jeg har danset i k-hole, så har jeg indtaget 150-300mg Ketamin uden tolerance og danset ret klodset. Og her har jeg intet koncept om min krop, men kroppen danser stadig.

Når jeg danser på 5-6g SN, eller 10g Cubensis, har jeg heller ikke altid noget koncept om min krop. Men kroppen danser stadig. Det samme kan ske på LSD.

Jeg kan ikke forstå, hvorfor du postår, at jeg lyver. Det har jeg ingen grund til at gøre. En ting er at du ikke kan forstå det, eller ikke vidste det, men komplet at udelukke det, bare fordi du ikke selv har oplevet det, er det ikke lidt ignorant?

Jeg ved godt, at folk undrer sig over, hvordan jeg håndterer stoffer, hvordan jeg lever mit liv og hvad mit formål er. Men selvom det er mærkeligt, er det stadig sådan det er.

Junior medlem

Jeg skal ikke kunne sige, hvor sammenligneligt det er, men når jeg tænker på nogle af mine oplevelser med DXM, forestiller jeg mig da, at man i et k-hole er så langt væk, at man ikke er i stand til at bevæge sig rundt.

Som nævnt har jeg kun DXM at sammenligne med, men er et k-hole ikke netop karakteriseret ved, at man slet ikke er til stede hverken fysisk eller mentalt? Hvis ja, hvordan skulle man så overhovedet kunne være bevidst om, at man danser rundt?

Ø-Tripper, der er jo ingen, som anfægter din tilgang til narko eller dit liv generelt - det er bare en begrebslig diskussion.

Moderator

Geografisk sted: Messier 45
IKUJUHUG skrev:
der er jo ingen, som anfægter din tilgang til narko eller dit liv generelt - det er bare en begrebslig diskussion.

Det har dog vist sig et par gange, at nogle personer her på boardet ikke kan føre en begrebslig diskussion uden at gøre det til et personligt spørgsmål. Synes vi skal droppe den, før det kører alt for langt væk fra OPs formål med tråden.

Om man kan 'danse' i et K-hul, dybt anæstiseret og bevidsthedsmæssigt helt adskilt fra sit legeme (det giver heller ikke særlig meget mening i mine ører, men lad det nu ligge) eller ej - det var ikke mit indtryk fra DrugsAreAwesomes indlæg, at det var det, han ledte efter.

Okey så siger, at det ikke kan lade sig gøre, eller at jeg ikke fatter hvad k-hole er for noget :peace:

Fortsat god weekend :hjerte:

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
Sex på ketamin er dødsygt man kan intet mærke og det er bare enormt underligt fordi man ikke rigtigt føler noget.

Medlem

Altså min opfatning af hullet er, man kobler fra ens krop og ikke er i stand til at kunne bevæge sig. Har dog prøvet hullet en enkelt gang, men jeg ved jeg ikke kunne bevæge mig. Jeg havde ingen ide om hvad min krop var, før jeg var tilbage.
Ø tripper du må gerne uddybe din k-hole imens du danser, og vil ellers gerne høre lidt mere om kokain og ketamin combination, da jeg har overvejet at prøve det an. Og hvilke precautions skal jeg tage mig i agt. Skal også lige siges at jeg ikke har intentioner om at k-hole.

Kunne også være dejlig hvis i kunne forklare om combinationen af ketamin og cannabis

Ved også godt selv man skal researche lortet men lige med combinationer med stoffer synes jeg man lære mest af andre som har prøvet det før.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jo flere ture i hullet jeg tager - des bedre er jeg blevet til at indstille min antenne til trippets potentiale og dets dissociation kan derfor lettere kontrolleres og jeg er ikke så konfus. Det var jeg meget de første gange jeg hullede. Mine huller udfolder sig oftest med uendelige dybder i udefinerbare rum der kan indeholde alt fra engle og dæmoner, til venner og bekendte, planeter og solsystemer, søjler og triumfbuer. Oftest med en følelse af transport, eller anden kropslig bevægelse, og hvad bedst syntes lyder som transitioner (hvor ens ben og arme flyver, krydser og fortsætter uendelig langt væk, mens de sammenflettes og opløses).

Jeg har kun prøvet kombinationen af coke og keta en gang, men det er fedt - de passer godt sammen hvis man laver noget hvor de begge passer ind.
Som memoir skrev jeg dette;

På coke & keta
Jeg hullede dragens hule,
Aldrig har et bæst skreget så fælt.
Taktilt fraværende, en jord uden bund.
Skumfidus og flødeskum.
Flyvende ben og vaskemaskine.
Renset sind.
Ro.

I en kammerats lejlighed fløj jeg stående (kun på ketamin) igennem et bibliotek fyldt med sand og søjler, intrigante oltids-skrifter med hellig geometri, og dybe talrækker af fakulteter (matematik). Vi stod og lavede matematik ved hans tavle - helt specifikt angives fakultet med et udråbstegn (!) og angiver en talrække af n positive tal -> 1; man får heraf udtrykket n!=n*(n-1)*(n-2)*(n-3)... indtil (n-x)=1
Ved dette kan n! angives rekursivt (selvrefererende); n!=n(n-1)! for n>0
Angives dette ved taleksempel får vi
5!=5*4*3*2*1
5!=120
Det er altså heller ikke umuligt at lære noget bare fordi man ikke er direkte tilstede i den givne sammenhæng.

I hul doser kan ketamin og cannabis godt blive ret overvældende, da cannabis forøger taktil nedsættelsen. Dog har jeg oplevet at det til tider fjerner lidt af forvirringen, hvorfor det er lettere at huske og opfatte, dog kan cannabis også sløre din perception noget så grusomt. Jeg kom engang på en intergalaktisk rejse i et vennepars sofa mens jeg rensede og reflekterede min sjæl i en krystal på en lommelygte, det var en smule skræmmende at se sig selv isoleret i en krystal, men jeg fandt vej tilbage.

R-isomeren af ketamin er meget kropslig, og er meget bedøvende uden det store mindfuck.
S-isomeren er direkte modsat.
Racemisk er en blanding af de to.

LSD og ketamin er også utroligt!
Jeg fik et vision om en elektromagnetisk energigenerator udformet som en torus. Visionen bestod af en skabt torus, hvori hulrummet af torusen var bevaret. Energien lagret i dens rumgeometriske form dannede et kraftfelt. I hulrummet befandt sig et objekt der ville befinde sig i stasis kredsløb omkring centeret, hvorefter objektet ville påbegynde et kredsløb og fortsætte til ladningen forsvandt.

Edit; i min fejlslagne oversættelse forbandt jeg intricate med intrigant - det er ikke korrekt. Jeg mente intricate som betyder kompliceret, indviklet eller snørklet.

Medlem

Det lyder til de fleste k-huller på ketamine, altså herinde og i trip reports, men dem jeg kender for virkeligheden synes det er meget ubehageligt, og foretrækker bare den sjove effekt af ketamine. Jeg synes personligt selv at hullet var noget meget interessant men kan også godt se hvorfor folk skulle finde det ubehageligt. Det er også noget jeg måske først ville prøve om et års tid igen.

Tak for svarene, tænker jeg starter langsomt ud med blanding af ketamine og kokain, men grunden til mine spørgsmål som jeg også nævnte tidligere var at under tripsit drug combinationchart er det listed at coke og keta er caution, ved i hvilken caution man skal tage i agt for?

DrugsAreAwesome

Min definition af k-hole imens jeg danser er, at jeg indtager minimum 150mg okey ren s-ketamin, imens jeg danser. Når det slår til, begynder jeg at trancendere og stille og roligt forsvinder min krop, imens jeg danser. Jeg kan så flyve ind og ud af højtalerne, smelte sammen med de andre på dansegulvet, eller også mister jeg forståelsen af, hvor jeg er, hvad jeg gør, og hvad jeg oplever. Musikken til en teknofest er meget voldsom og intens i denne tilstand, og det er noget af det fedeste, jeg har oplevet. Efter en times tid eller lidt mere, begynder jeg pludselig, at befinde mig i en krop igen, som er min, et helt andet sted end der, hvor jeg forlod den. Men den danser stadig, selvom jeg ikke er istand til at styre mine ben, da de er så smadrede af Ketamin. Men kroppen danser fint nok, selvom mit over "jeg", intet kontrol har over den.

Jeg oplever det som om, at underbevidstheden bliver så grebet af energien i rummet, at den tager helt over og følger flowet, som den nu engang plejer.
Hvis det er langt ved siden af, hvad k-hole er, så sig endelig til, fordi så har jeg aldrig oplevet k-hole, på trods af indtagelse af 150-300mg Ketamin over en omgang, i kombination med Cannabis, og liggende i sengen med bind for øjnene og god musik på.

Ang. Ketamin og Kokain kombinationen, synes jeg den er røvsyg. De modvirker hinanden, og jeg kan egentlig ikke mærke noget, hvis jeg tager begge på samme tid. Men det er meget smart at skifte imellem til trance fester, hvor man vil have den fede lyd oplevelse fra Ketamin´n, men også kunne score piger, hvis den mulighed skulle opstå.

Ketamin og Cannabis er rigtig lækkert. Lidt for lækkert næsten, jeg har i hvert fald svært ved at holde mig fra det, hvis jeg har begge substancer liggende.
Jeg får så derimod intet positivt ud af Ketamin længere, andet end at det er en dejlig rus. Derfor holder jeg mig fra det fortiden.

Fortæl endelig, om jeg nogensinde har oplevet k-hole eller ikke. Og hvad det er som jeg mangler af oplevelsen, før det bliver et "ægte k-hole". For hvis jeg aldrig har oplevet det, vil jeg meget meget gerne, og vil gøre alt for at få fat i, potent nok Ketamin, og hvad der ellers skulle være nødvendigt, for at få den fulde oplevelse. Jeg vil praktisk talt gøre alt for, at få turen, hvis ikke jeg har haft den mange gange. :hjerte:

Senest rettet af Ø Tripperen 13 dec 2016 10:28, rettet i alt 1 gang.

Medlem

Altså som du beskriver synes jeg det lyder som et k-hole, jeg tror bare det uden for normen at tage ketamin på den måde, og kunne personligt heller ikke selv forestille mig det, men så igen er vi så forskellige, men hvis jeg skal tage kokain eller ritalin til ketamin, hvordan foreslår du det så, altså jeg skal ikke k-hole, bare party. Og tak fordi i altid giver detaljeret beskrivelse. Det betyder meget :)

Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jeg tror at for de fleste, vil doser omkring 150 - 300 mg være lig med en bedøvet krop, som ligger helt stille, imens man oplever alt det du beskriver ØTripperen. Men som du siger, så er vi alle forskellige.

Jeg synes det er en herre fed tråd denne her, og more mig kosteligt over de mange spændende og nørdede beskrivelser af stof-oplevelsen med Ketamin. Det viser at I tager jeres oplevelser meget seriøst og øver jer i at navigerer i tilstanden - udforsker den, og rapporterer tilbage til hinanden. Det er sgu STORT arbejde!

Hilsen Fanny

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
Nu kender jeg Ø personligt, og jeg ved at han har en, i min verden, vanvittig høj tolerans inden for de fleste stoffer :shock: Jeg tror godt på at han k-holer imens han står og danser. De første mange gange jeg prøvede svampe, kunne jeg ikke engang rejse mig fra sofaen. Det var virkelig slemt det første års tid. Men jeg besluttede mig for at kæmpe imod, og begynde at bevæge mig, og med tiden lærte jeg at kæmpe mig forbi det, og nu kan jeg finde på at løbe en tur udenfor, og virkelig bare sprinte alt hvad kroppen kan klare. Det giver forresten en sindssyg følelse i kroppen, hvor man virkelig kan mærke hver en muskel.

Jeg tror at Ø har så meget kontrol over sine blæsere, i og med at han tager så høje doser, og alligevel kan færdes næsten normalt på den, kan det være at han bare kan styre sit k-hole ubevidst, og stadig have liv i kroppen, imens hans sind er et helt andet sted :D

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 32 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]