Hvad er der sket, Svampekarl?
Du virker meget mere imødekommende nu. Du lukker mere op, og skriver lidt om hvordan du føler og har det. Og skriver mere om din motivation for at prøve psykedelika.
Det er rigtig godt! Det giver os et meget bedre grundlag for at vejlede og hjælpe dig. At skrive tingene ned som du gør her, er også en god proces.
Hvis du vil kaste dig ud i psykedelika fordi du synes livet er lidt mat, og du keder dig i hovedet, så er der altså nogle andre ting på spil, som faktisk ikke forbedre dit udgangspunkt for at komme fornuftigt igennem et trip.
Jeg synes du skal starte med microdosing. Det kunne måske forbedre din generelle situation, så du ikke føler det stærke behov for et full blown trip. Ikke lige nu, i hvert fald

.
Redosering kunne også være en løsning for dig, hvis du er bange for at "spilde" stoffet. Men som jeg nævnte i din SN tråd, så er begrænset adgang til stoffet (dyrt eller svært at finde/skaffe) en VIRKELIG dårlig begrundelse for at tage en højere dosis. Mange trips er gået i hegnet på den konto. Men alligevel er jeg lidt lunken overfor idéen om redosering. Når du ikke er erfaren, tror jeg du vil have svært ved at vurdere styrken af et trip. Trippet peaker efter et par timer, men du kan sagtens blive kastet ud i voldsomme oplevelser, EFTER peaket. Derfor tror jeg redosering skal gøres meget konservativt.
Start evt. med 50ug. Redoser med 25ug efter 2 timer, hvis du føler du har brug for det. Og 25ug to timer der efter (4 timer inde i trippet), hvis du stadig synes du skal højere op. Stop derefter redosering, da 100ug er meget, i din situation.
Hvis du føler det var fuldt håndterbart, kan du starte med 75ug næste gang, og redosere her fra.
Hvis du ikke føler det er noget særligt med 100ug, så er det højst sandsynligt mærkerne der ikke er de 220ug. Så hvis du får fat i nogle andre mærker, og vil prøve igen, så forbliv på startdosis fra forrige trip, før du redoserer.
Opløs mærket i demineraliseret vand eller vokda, og lad det ligge et døgn. Så er alt LSD'en trukket ud i væsken, og du kan tage præcis den mængde du vil vha. en sprøjte.
10ml vodka/demineraliseret vand med 220ug mærke i, giver 22ug/ml, så du skal starte med 2,27ml (50ug/22ug/ml = 2,27ml).
Så har du faktisk til to runder i et mærke. 100ug i alt første trip. 125ug i alt andet trip.
Husk nu at brug de råd du har fået omkring set og setting. Det er virkelig vigtigt.
Sørg for at der er voksne(!) i kan skaffe hjælp hos, hvis det stikker af for jer. Altså ikke alene hjemme, eller alene i sommerhuset, eller sådan noget.
Pas på dig selv og nyd livet
/priestie