Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 17:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
daffy duck skrev:
Jeg fatter ikke nogle gider tage Benzo'er for sjov?

Man gør jo tit dumme/sjove ting mens man er på benzo'er, hvilket kan give anledning til gode historier, som ens kammerater kan underholde med til alky-fester.

Sådan ska' det nemli' være!

-Psyko

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Psyko skrev:
daffy duck skrev:
Jeg fatter ikke nogle gider tage Benzo'er for sjov?

Man gør jo tit dumme/sjove ting mens man er på benzo'er, hvilket kan give anledning til gode historier, som ens kammerater kan underholde med til alky-fester.

Sådan ska' det nemli' være!

-Psyko

Fortæl fortæl! :wink: :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

De kan både fås i 1mg or 2mg.Selv om jeg ved at nogle kan lide at mixe,vil jeg på det stærkeste fraråde folk at blande Flunitrazepam,med alkohol.Det er næsten altid uforudsigeligt. :shock:

Iøvrigt de blå/grønne er en afart der kom på markedet efter et stykke tid.Farven er for at folk ikke kan bruge dem som "rape drug" da ens drink vil få den mest nysselige blå farve nord for alperne ligeså snart den er bombet med denne afart af dem.

Jeg er sikker på det er et udemærket middel,til folk der kun bruger dem når de ikke kan sove.Men nogle af de mest fucked up junkies jeg har mødt,var hooked på Rohypnol,og den er grim.

Der sker det,at hvis man ikke får sit Rohypnol,ja så virker dopen groft sagt ikke.MEGET ubehagelig situation at stå i.
For ikke at nævne HVOR svært det er at trappe sig ud af Benzoer(være det Valium eller Flunitrazepam).Det er værre end Heroin.Meget værre.

Det er et stof djævlen opfandt da han opdagede hans pik var krympet i nattens mulm og mørke, og ville straffe vildt.

De kan være sjove,hvis man keder sig og ikke har andet at foretage sig.Men en tur i skoven eller lign.er sq at foretrække.

Okay jeg ved jeg er bitchy ang.Benzoer,men det er kun fordi jeg har set hvilken skade de rent faktisk forårsager.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Gonzo skrev:
De kan både fås i 1mg or 2mg.Selv om jeg ved at nogle kan lide at mixe,vil jeg på det stærkeste fraråde folk at blande Flunitrazepam,med alkohol.Det er næsten altid uforudsigeligt. :shock:

Ja! Første gang jeg prøvede F'ere... (Flunipam) var i en kæmpe brandert. Jeg åd to hele piller over to gange, og kan huske minimalt!
De andre gange jeg har taget dem, har for det meste været efter en tur i byen på diverse ting. De er gode at falde ned på og sove på, men det er samtidig noget man skal have respekt for.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Universets Kerne, we all float down here.
Køber måske to 1mgs på fredag, er to nok til at kunne mærke det ordentligt? Jeg har hørt man bliver blå i munden, i hvor lang tid er det? kan det skylles væk med vand?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Psytrancer skrev:
Køber måske to 1mgs på fredag, er to nok til at kunne mærke det ordentligt? Jeg har hørt man bliver blå i munden, i hvor lang tid er det? kan det skylles væk med vand?

Burde sagtens kunne mærke 1, men to så er der helt sikkert fuld effekt.

Så vidt jeg har kunnet se på mine omgivelser, kommer det med den blå mund først efter noget tids brug af dem. Nærmere bestemt når de ikke længere har den ønskede effekt bare ved at sluge dem. Så bliver folk kreative og tygger skidtet, hvilket giver den lille bivirkning.
Har ingen anelse om hvor længe farven holder pr. pille, for folk plejer at redosere løbende. Men masser af væske og en hård tandbørst burde vel tage det værste.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
åhhh.. robber skal da bare ryges, hvis man vil have maksimal effekt :P

Så bliver man edderrøvme LAM!!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

God hr Tjille :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
@TJiLLe: Forklar, forklar!
Ryger du dem chasing the dragon-style eller hvad? Og hvordan er virkningen anderledes?

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
vi knuste et par piller og røg dem på narkoman måden, med sølvpapir... smed så en i en joint.-.. og røg senere mere over sølvpapir... og derfra kan jeg absolut intet huske.. andet end lidt småting.

men vi sad vidst i timevis og gloede tegnefilm.... og aner ikke hvordan vi kom hjem.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

troede jeg sku ik man kunne :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Tror jeg heller ikke du skal, tror nemlig det er pænt fucking skadeligt for kroppen og hjernen...
Jeg synes posten skal have lov til at blive, men i skal bare vide at det under ingen omstændigheder er nogen god ide at gøre som det er beskrevet her.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Den er go nok.De mest afhængige Flunitrazepam fans ryger dem a la "chase the dragon" style.På dem måde får man slaget lige under håret før røgen er ude af lungerne.

Men hvor sundt det er,er vist en hel anden historie. :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Sidder her og har ikke sovet hele natten.. men skal gi den gas om et par timer.. har nogen "ROCHE 10" i blå og nogen ligedan i gule bare med 5 isteder... 4x lacoste 2x ROCHE "blå 10" 2x ROCHE "gule 5"

Nogen der skal være med bare for a prøve noget nyt ?!?!?

6000 - KOlding

Titel:
In our memories

ZwitoN skrev:
Sidder her og har ikke sovet hele natten.. men skal gi den gas om et par timer.. har nogen "ROCHE 10" i blå og nogen ligedan i gule bare med 5 isteder... 4x lacoste 2x ROCHE "blå 10" 2x ROCHE "gule 5"

6000 - KOlding

Damn,.. tag dog og sæt dig ind i hvad Psychedelia.dk står for!!!!

Junior medlem

Geografisk sted: oppe i din momz
hehe frisk ung mand fra kolding...

er det mig eller er der gået pop i råhyppere??
De florerer i indre by´s natteliv og bliver solgt som blå e-kiks...Fåkt
jeg var på roskilde´04 og der blev jeg introduceret for "Madball"
En "madball" er et gram god amf i en bombe slugt, og en halv time senere 2 stk blå/grønne hyppere.
Det der sker er at du falder næsten med garanti i søvn efter en times tid, sover en time til og så sker der.
Din krop Vågner men det gør dit hovede/hjerne ikk.
Din krop vil ud og fyre den af, men uden kontroltårn sker der altså syge ting...du vælter rundt uden balance overhovedet og hvis du ikk har en tripsitter vil du med garanti smadre alt du kommer i nærheden af med din påvirkede ravende krop!!
så pas på med hyppere...de er nemlig for syge!

Titel:
Medlem

kid05 -> hahahah lyder som et godt svensker trik!! hahahha

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: oppe i din momz
Jep...
Hvis det ikk lige er dig der er tripsitter for din kammerat, så ser det for sygt grineren ud med sådan et menneske der bare sejler derudaf...seriøst SEJLER!!
For grineren jeg prøvede at forklare ham dagen efter at det nok ikk var skide smart at gøre det igen men han troede ikk et sekund på at han havde væltet sådan rundt!!Først da historien blev bekræftet fra flere tøser(der havde været ved at skide i bukserne af skræk) troede han på hva han havde lavet!!
Men ja perfekt svensker trick..

Titel:
Junior medlem

ZwitoN skrev:

6000 - KOlding

hhmm jeg har faktisk også fået fingrene i nogle af "de gule" hvorpå der står "5", var ret fucked da jeg prøvede en enkelt og drak ikke så frygteligt meget efter indtagelse men virker de bare som robber eller hvad??

Terkel

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Langeskov
Inde på http://www.lmk.dk kan man søge på udseendet af piller og derved finde ud af hvad det er (hvis det altså er et lægemiddel man sidder med)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 57 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]