Von Kroloc skrev:
sorn skrev:
viser vel bare folks hensynsløshed overfor fremmede stoffer (såvel også kendte)... sørgeligt at se og høre om i 2 forstande.
Hensynsløshed?? Ja måske...
Men hvordan kan du være sikker?? Selvom du kun tager 10 mg af det kan det jo stadig være for meget. Selvfølgelig kan man starte med 1-3 mg. men det er nok ikke mange der "gider" det. Og ja, så kan man vel godt kalde det hensynsløst. Men hvor går grænsen. For mig begynder grænsen dét øjeblik man indtager stoffet, uanset størrelsen af dose. Og det gør den vel for os alle sammen. Jeg er jo godt bekendt med risikoen der ligger i af tage NOGET SOM HELST. Men jeg ser NU den største risiko ligge i at få noget fra et RC firma. For i princippet kan de sende dig stryknin (aner ikke hvordan det ser ud, men get the point?) og så er det sikkert lige meget hvor lidt af det du tar, du skal nok få forvoldt en del skade på dine organer.
Og efter de oplysninger der er kommet ud vedr. forskellige RC "firmaer" ja, så er de (efter min opfattelse) jo ikke meget bedre end dem der producerer stoffer underground. Jeg har prøvet det på egen krop at blive "snydt". Og efter dét har jeg ikke meget tilovers for dem. Jeg er udemærket godt klar over at det ikke er hensynsmæssigt, set fra forretningens synspunkt, men jeg mener bare at du ALDRIG kan være sikker på dét der står på posen! Lige pånær dødningehovedet
Den eneste måde du kan være sikker, når du har fået et stof ingen har testet før dig (fra samme pose), er at lade være. But where´s the fun in that?! :twisted:
For det første er det de færreste stoffer der er aktive ved så lave doser, altså at vi snakker under 10 mg. 10 mg af de fleste stoffer vil nok enten give et meget svagt buzz, men afvigelsen fra baseline er næppe særlig stor. I øvrigt, hvis et stof skulle være så potent, som man jo kan komme ud for, hvad skulle meningen være med det fra forhandlerens side? Mig bekendt, skulle man være godt dum, hvis man sælger noget som er aktivt under 10 mg, som noget der først er aktivt ved 20-30 mg eller mere. Altså... man sender dig jo ikke en pose med 2g psilocybin hvis du f.eks. har bestilt 2g MDMA (bare for et eksempels skyld).
Selvfølgelig kan man blive snydt af sin forhandler og man ved naturligvis aldrig hvad man får, men ligefrem at man får tilsendt noget som er direkte dødeligt ved de doser som man ellers ville tage det stof, som man går ud fra det er, i, virker mig en smule usandsynligt. Man kan ihvertfald sige at det ikke er særlig god forretningspolitik at dræbe sine kunder, også selv om butikken ikke kan stilles til ansvar for hvilke hændelser der nu måtte forekomme.