Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 10:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvis ikke det er blevet nævnt før, vil jeg i hvert fald lige understrege det: Nogle personer bliver ekstremt grimme på MDMA - på en måde, der henleder folks tanker på stoffer. Typisk går man med meget udspilede øjne, meget spændte kæber og spænder ligeledes meget i kæberne når man snakker - og alt sammen uden du lægger mærke til det og tydeligere proportionalt med, hvor lam du er.
Det er min erfaring.

Titel: Re: Ecstasy?
Medlem

Geografisk sted: Denmark
Tempusfugit skrev:
1. Normalt når jeg er på amf drikker jeg som et svin, men det skulle ik være så smart på E...

Kan godt være det bare er mig, men det er vist ikke det smarteste at drikke som et svin på amf!

og vil heller ikke råde dig til at æde E til klasse festen, for når du står og sveder som et svin, med øjne så stor som te-kopper og forklarer fede dorit at du elsker hende, har folk det med at lede tankerne hen mod stoffer!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aabenraa
Tak for alle de gode råd!

Har beslutet mig for at skaffe noget amf! holder mig til det jeg kender... De andre æder pillerne alligevel, blir sjovt at se hvad der sker.

Jeg har aldrig haft problemer med at få jern på, på amf. Men nogen har jo problemer med at få den op at stå hvis bare de har drukket, så mon det ik' bare er en individuel sag? :roll:

Til suspekt: Du har sikkert ret i at det ikke ligefrem er smart at drikke sig lam på amf, Men det er squ altid gået fint for mig, har heler aldrig hørt om nogen der har dårlige ærfaringer med netop den kombination.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Kombinationen er heller ikke farlig i sig selv, men er farlig da amfetaminen gør dig så frisk at du aldrig rigtig vil kunne føle dig stiv, hvilket så kan medføre en alkoholforgiftning.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Johndeer skrev:
Kombinationen er heller ikke farlig i sig selv, men er farlig da amfetaminen gør dig så frisk at du aldrig rigtig vil kunne føle dig stiv, hvilket så kan medføre en alkoholforgiftning.

Jeg kan ikke give dig ret i dette, da jeg flere gange har været stiv selvom jeg har taget amf. Men det har været uden at gøre de store redoseringer med amfen. Selvfølgelig er dettte individuelt, og har nok også meget at gøre med tolerance.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Elektra aka. dance2trance skrev:
Johndeer skrev:

Jeg kan ikke give dig ret i dette, da jeg flere gange har været stiv selvom jeg har taget amf. Men det har været uden at gøre de store redoseringer med amfen. Selvfølgelig er dettte individuelt, og har nok også meget at gøre med tolerance.

Jeg vil nu mene, at den generelle opfattelse er, at folk har sværere ved at mærke alkoholens effekt under påvirkning af amfetamin.

-Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Psyko skrev:
Elektra aka. dance2trance skrev:
Johndeer skrev:

Jeg vil nu mene, at den generelle opfattelse er, at folk har sværere ved at mærke alkoholens effekt under påvirkning af amfetamin.

-Psyko

Det tror jeg også du har ret i. Men jeg vil da også understrege at hvis jeg drikker et par genstande imens jeg er påvirket af amf, så kommer alkohol-virkningen heller ikke. Men at drikke "ubegrænset" uden at blive fuld, det kan jeg ikke.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Så forestiller vi os at du normalt kan drikke 10 før du er godt ramt, men nu hvor du har taget amfetamin, skal du pludselig drikke 20 øl for samme effekt. Derved opstår risikoen for forgiftning.

Titel:
Junior medlem

Kan ihvertfald fortælle at jeg en kix til en skolejulefrokost i går... Og jeg kan ikke anbefale det hvis du ikke vil opdages..
Heldigvis havde jeg en af mine venner der godt viste jeg havde spist den, og han dækkede over mig hele aftenen og sagde at jeg var mega stiv...

Men det ser nu lidt underligt ud når man sidder i blandt 100 mennesker og beder en tilføldig person man ikke kender om at røre ved sit ansigt..
Skule nok have tænkt mig lidt om før jeg gjorder det..
Men jeg havde det da meget sjovt.. HEHE

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]