Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:39

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Det er super klammos at træne til kroppen stor. Min erfaring er, at jo mere jo man tænker på at gøre kroppen til en klam skal, jo blødere bliver bøtten. Men det er selvfølgelig bare min erfaring...

Desuden peger al empirisk forskning på, at jo spinklere krop, jo større vedhæng... Men hvis man vil skuffe pigerne, så er det da en helt ærlig sag at pumpe sig fuld af løgn og kællingepatter.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
God Machine skrev:
Desuden peger al empirisk forskning på, at jo spinklere krop, jo større vedhæng...

8) 8) 8)

Mvh
Ham med et BMI under 20, der kun har fået klager over at den var for stor! ;)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Århus
Dextrose: Må vi ikk få den rapport?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Ikke for at gå offtopic (Hvad? fuck jer, jeg er mod) men synes sgu at du har en lidt hyklerisk holdning til bodybuilding... Hvorfor se ned på folk der gerne vil træne deres krop? Det er da ikke fedt at være usund.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg mener at det er totalt useriøst at bruge væskmidler i forbindelse med træning. Hvis man vil være stor, må man sgu arbejde for det. Og jeg mener også at man bør overveje hvor stor man rent faktisk vil være. synes der er så mange, der overpumper sig selv, fordi de tror det er flot... at være markeret er flot, men pumpet... naaa, ikke skide tiltrækkende...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Måske vil de ikke være store fordi de tror det er flot men fordi de synes det er flot! Det er utroligt at folk der tager narko ikke kan sætte sig ud over deres fordomme om andre grupper, lad dem dog tage hvad de vil, det er deres sag. Hvorfor skal man arbejde for at opnå det når det er lettere med stoffer? Man kan jo også sige at du har snydt dig til nogen af de oplevelser du har haft på psychedeliske stoffer, eftersom du kunne have "arbejdet" for det ved fx meditation.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Right behind you...
Jeg kan sagtens sætte mig i deres sted, i drømmen om den perfekte krop, den flotte krop, som man ser i blade m.m. men jeg mener ikke at man skal bruge midler til at nå det mål, for der vil altid være bivirkninger ved det. Og så ser det altså også kunstigt ud.

Og med hensyn til det med psykedeliske oplevelser, er jeg 100 på at størstedelen af de trips jeg har haft, aldrig kunne opnås ved meditation eller lign. Når verden tager en drejning, som den gør på lsd, er der intet naturligt ved det.

Men klart, lad folk gøre som det passer dem, det er vel ok at have en mening? Det er jo det der gør det så sjovt at være menneske, at vi alle er forskellige. HVis vi alle havde samme mening, ville det da godt nok være ekstremt kedeligt at leve...

Titel:
Insane psychedelia user!

Tænk på hvor mange fordomme der er om stoffer, mon ikke det også gælder AS?

Titel:
Tidligere holdmedlem

well, nu er det jo heller ikke anabolske steroider der er skyld i greg valentino s udseende, men Synthol, der er en slags olie der ligger sig under huden.

Det er forresten ved at være moderne i brazilien kan jeg forstå http://www.fisiculturismo.com.br/forum2 ... hp?t=60591

Senest rettet af Rex Mundi 24 feb 2005 19:40, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
jeg tror det vil overaske mange men den alm bodybuilder lever faktisk en del mere sundt end alm folk og folk der tager drug´s både med kost,søvn, og ja træning...,at brug af steoider KAN ha bivirkninger er sandt ja... jeg har personligt aldrig stilet efter at line en fra et blad mm...men bare være tilfres med mig selv...jeg træner fordi jeg elsker det.. :) jeg forstår ligesom fenriz heller ik den her ses ned på folk der gør det..man laver jo et valg..om det så er syre eller steoider... :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Nu er forskellen blot at der er veldokumenterede undersøgelser, der viser at brug af anabolske steroider har ret omfangsrige fysiske bivirkninger, hvilket jeg aldrig har hørt med syre. Om syre så har psykiske bivirkninger skal jeg ikke kunne sige, men der er stadig en verden til forskel.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Brugt med omtanke er væksthormoner ikke specielt skadelige... Og nu er det jo ikke kun syre vi snakker, hvad med amfetamin, MDMA, hash? Alle er skadelige stoffer, men de er selvfølgelig helt okay fordi... ?

Titel:
Insane psychedelia user!

Fenriz skrev:
Brugt med omtanke er væksthormoner ikke specielt skadelige... Og nu er det jo ikke kun syre vi snakker, hvad med amfetamin, MDMA, hash? Alle er skadelige stoffer, men de er selvfølgelig helt okay fordi... ?

Så hvis man bare tænker sig om, inden man bruger dem, så får man altså ingen fysiske bivirkninger, dvs. ingen skrumpenosser, ingen sterilitet, ingen tævepatter og ingen hjerte-kar-sygdomme? Ud over det påvirker AS dig psykisk dagen lang, bl.a. ved at gøre dig mere irritabel og agressiv.

Selvfølgelig er hash, MDMA, amf osv. også skadeligt på et eller andet plan, men hvis man sammenligner sådan i hvor stort et omfang, synes jeg ikke de rager lige langt ud. Naturligvis er det et spørgsmål om omfang og mængder, af begge grupper, og jeg tror nu ikke nogen af os vil få ret, men varige fysiske bivirkninger vil jeg altid være lidt påpasselig over for.

I øvrigt er vi ikke kommet lidt OT :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
Så hvis man bare tænker sig om, inden man bruger dem, så får man altså ingen fysiske bivirkninger, dvs. ingen skrumpenosser, ingen sterilitet, ingen tævepatter og ingen hjerte-kar-sygdomme?

Ja! Bivirkningerne er faktisk MEGET overvurderede, præcis ligesom de offentlige fordomme om MDMA, LSD, svampe osv. Prøv at læse på http://www.bodyhouse.dk.

Og mods må gerne gå offtopic, hehe ;) Men du har nok ret, vi bliver ikke enige...

Titel:
Insane psychedelia user!

Fenriz skrev:
Citat:
Så hvis man bare tænker sig om, inden man bruger dem, så får man altså ingen fysiske bivirkninger, dvs. ingen skrumpenosser, ingen sterilitet, ingen tævepatter og ingen hjerte-kar-sygdomme?

Ja! Bivirkningerne er faktisk MEGET overvurderede, præcis ligesom de offentlige fordomme om MDMA, LSD, svampe osv. Prøv at læse på http://www.bodyhouse.dk.

Og mods må gerne gå offtopic, hehe ;) Men du har nok ret, vi bliver ikke enige...

Kender godt bodyhouse, men deres syn på brug af sådan noget, er nok nogenlunde det samme som psychedelia brugernes syn på andre stoffer. Jeg skal ikke kunne sige hvor udtalte bivirkningerne er, og det samme kan man jo heller ikke sige om andre stoffer, men umiddelbart eksisterer de jo stadig og skræmmehistorierne er der jo også, så det kan være lidt hip som hap hvad man vælger at tro på. Men hvorimod synet på andre stoffer som MDMA, LSD, svampe osv. kan have to retninger, nemlig en uhensigtsmæssig lammeretning og en rekreationel/spirituel/oplevelses-retning, hvor pressen jo primært refererer brugen af de stoffer til den negative retning, synes brugen af væksthormoner ikke at indeholde de samme to perspektiver. Formålet med at tage AS er umiddelbart så man kan blive større og opnå resultater hurtigere, og så må man så tage de eventuelle bivirkninger med.

Det er altid at tage en chance uanset hvad man vælger, men jeg synes nu stadig det er tåbeligt at tage chancen og måske få de bivirkninger som AS kan medføre, blot for at man kan opnå et bestemt udseende eller løfte en bestemt vægt i en eller anden stilling. Jeg gad også vide om bodyhouse går ind for AS HR :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det er da vist det der er formålet med siden.
Jeg skelner ikke mellem rekreativt og spirituelt brug, da jeg synes det er ret hyklerisk at gøre... Hvis man tager stoffer tager man stoffer, så er man ikke et bedre menneske bare fordi man bruger dem på en anden måde. Folk må efter min mening selv om hvad de vil gøre ved deres egen krop, og det skal man respektere.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg taler heller ikke om at man er et bedre menneske fordi man gør det ene eller det andet. Jeg snakker kun om hvordan man opstiller mål vs. risiko mod hinanden og vurderer om målet er værd de konsekvenser, det end må få. Hvis målet med brugen af stoffer er at lamme sig så man kommer så langt væk som muligt, ser jeg en klar uligevægt, men bruges de derimod "fornuftigt" eller i det mindste med et decideret mål, bliver der alligevel flyttet lidt på balancen. Men det handler ikke om hvad andre mener - kun om hvordan man stiller det op for sig selv. Om andre så vil respektere det, det er jo op til dem, men man kan ikke kræve andres respekt uanset hvad man gør. Andres respekt opnås via ens handlinger og intet andet, og det er ikke op til en selv at bedømme hvornår man skal kræve andres respekt eller ej. Hvis jeg synes at nogen gør noget dumt så respekterer jeg ikke den handling og i et vist omfang, heller ikke den person, men der er naturligvis forskellige grader af dumhed :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: the K hole
lækkert med lidt debat :) ..nu jeg os selv en hyppi bruger af bodyhouse.dk og jeg syndes mange af de fordomme omkring as er strækt overvuderet...jeg har ik tævepatter på trods af 750mg test hver uge i 10 uger (eks vis. :wink: )...det kan ske..men ik alle rammes af det...ligesom alle heller ik for en hashpsykose fordi de ryger meget hash

have a nice day :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Treasure > Hvad jeg mener er, at man skal respektere andres ret til at gøre ved deres krop hvad de ønsker. Og mht. hvad der er dumt og ikke dumt, det er din subjektive vurdering. Jeg synes også det er dumt at tage heroin, men derfor går jeg da ikke rundt og hakker på folk der gør det, det er deres egen sag. Måske betyder det at have en (i deres øjne) smuk krop ligeså meget for AS-brugerne som det gør for dig at udvikle dig spirituelt / lamme dig / whatever.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Rygterne omkring væksthormoner er stærkt overdrevede! Personligt har jeg hapset anaboler siden gym uden nogen synlige bivirkninger.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]