Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:40

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Nu håber jeg ikke, at jeres computerhjerner reagerer på mine ord, hvis jeg lige slipper en sætning ind om en orange pille i omløb, som er meget mild (men kun MDMA)... :D Man må næsten ikke råde folk til at starte med mere end en enkelt pille, men du kan nok godt forvente, at du ikke får den fulde oplevelse med en enkelt heller.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Tag jer sammen! :P

Ecstasy-pillerne på det danske marked er typisk 40-80 mg., så en fuld dosis vil i mange tilfælde være 1½-2 piller på én gang...

Titel:
Junior medlem

Det var netop en orange pille jeg spiste.. Og var nemlig bange for hvor stærk den var, og efter en halv kunne jeg ikke mærke ret meget. Så det har nok været den du omtaler der. Men næste gang må jeg se om jeg kan få i den samme slags pille og så tage en hel, så tror jeg jeg får mere ud af det... Glæder mig allerede :wink:

Mvh Cappe

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Når sandheden skal frem, er jeg helt enig med Dextrose, men folk bliver jo så harme herinde, hvis man skriver sådan nogle ting... :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Den orange pille virker først optimalt efetr et par stykker. men der går lang tid inden den virker, og den virker rimelig lang tid når den så virker.. men det er en svag pille. men når du kun skal prøve det for anden gang, så nøjes med 2 i starten af de orange og bemærk at der går lang tid inden den virker.. medmindre du sniffer den eller ad, men tykker den.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Minimal Animal skrev:
Når sandheden skal frem, er jeg helt enig med Dextrose, men folk bliver jo så harme herinde, hvis man skriver sådan nogle ting... :)

God ide! Lad os fremover tilråde folk at tage 2-3 piller til at starte på - vi skal jo være sikre på at vedkommende bliver godt ramt, og får maxet rigeligt igennem... Lad os negligere faktorer som eventuel overfølsomhed, PMA-holdige tabletter osv. :shock:
...

Jeg synes at man er nødt til at tænke sig lidt om, når man råder andre folk indenfor et emne som dette. Nuff' said.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jesper, tanken er god nok, men der er bare ingen herinde, der spiser 1 ecstasypille ad gangen. Man spiser dem for at få et tilfredsstillende trip. Hvis man spiser 1 og ikke får dét, så spiser man alligevel flere. Og når man først kender rusen, vil man alligevel heller aldrig starte kun med en enkelt fremover... Det er selvfølgelig nogle af grundene til, at det kan virke lidt til grin... Man skal stadig ikke råde folk til at tage 2-3 piller, men det ville være løgn at sige, at man vil få en den fulde oplevelse af en halv pille, også selvom det er første gang. Information er gratis, ik'? Man er selv ansvarlig for, hvordan man vælger at bruge de informationer, man får, det er ikke dit job at fortælle andre, hvordan de skal gøre, heller ikke selvom dit stjernetegn er Løven...

Og jesper, jeg er ikke jyde, så pak dit "maxer" sammen... :lol:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Nu bør man aldrig starte ud med at æde 2-3 piller, når det er en ny pille man har fået fingre i.. Selvfølgelig hvis nogle af ens venner har prøvet den, så kan man. men Minimal Animal... forestil dig at du åd 2 af de grønne folkevogne fordi du regnede med at pillerne nok ville være standard styrke.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Citat:
Jesper, tanken er god nok, men der er bare ingen herinde, der spiser 1 ecstasypille ad gangen.

Joh, det er der skam. :)

Citat:
Man spiser dem for at få et tilfredsstillende trip. Hvis man spiser 1 og ikke får dét, så spiser man alligevel flere. Og når man først kender rusen, vil man alligevel heller aldrig starte kun med en enkelt fremover... Det er selvfølgelig nogle af grundene til, at det kan virke lidt til grin...

Det er aldrig "til grin" at være bare lidt påpasselig med kemikalier, som man har tænkt sig at proppe ind i sin krop.

Citat:
Man skal stadig ikke råde folk til at tage 2-3 piller, men det ville være løgn at sige, at man vil få en den fulde oplevelse af en halv pille, også selvom det er første gang.

Jo jo, men nu skriver jeg jo fx. direkte at det er en forsigtighedsdose, og at man senere kan forøge doseringen, hvis man ikke er tilfreds med virkningen.

Citat:
Information er gratis, ik'? Man er selv ansvarlig for, hvordan man vælger at bruge de informationer, man får, det er ikke dit job at fortælle andre, hvordan de skal gøre, heller ikke selvom dit stjernetegn er Løven...

Der tror jeg du har glemt at indberegne mediernes rolle i vores verden. Hvis vi herinde skriver at det er en pissegod idé at ligge ud med en triple-haps, så får medierne fluks fat på en narkotika-"ekspert", som efter diverse beregninger kan konkludere at vi udsender "livsfarlig" information til den uskyldige danske ungdom, og derfor bør lukkes. Den er far-out tænkt til ende, men skam realistisk nok. :)

Citat:
Og jesper, jeg er ikke jyde, så pak dit "maxer" sammen... :lol:

Jeg vil maxe til den dag jeg dør. :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
Jesper, tanken er god nok, men der er bare ingen herinde, der spiser 1 ecstasypille ad gangen.

Jeg gør. Ellers spiser jeg en dosis MDMA der svarer til en pille... For en første gangs bruger vil der være rigeligt smæk på med en pille.

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
forste gang jeg prøvede ecstacy, spiste jeg 1 TT´er, som begyndte at tage effekt efter 20 min - da der var gået næsten 1 time, spiste jeg 1 mere, da effekten var lidt sølle - ialt spiste jeg 3-4 piller, i løbet af en morgen/middag/eftermiddag, uden at blive voldsomt blæst.
Den oplevelse står ikke tegnet i hukommelsen blandt de beste MDMA-ture, jeg blev bare dizzy, varm og energisk - men slet ikke fedt-blæst som jeg har oplevet det mange gange senere - måske fordi jeg havde været i byen om natten, og sniffet noget speed, og dermed var lidt fladmast...
hmm... TT´erne var ikke særlig stærke, men alligevel vil jeg sige at det er langt forsvarligt at spise 1 hel pille første gang, hvis man vel at mærke ved at man kan tåle substansen

Titel:
Admin
Brugeravatar

Den første gang jeg prøvede MDMA åd jeg kun én pille og blev ret voldsomt blæst. De fleste jeg kender startede også kun med en og det virkede helt udemærket på dem. Jeg ville råde folk der prøver ecstasy-tabletter for første gang til kun at starte med en. Jeg synes ihvertfald jeg blev blæst nok. :P

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hmm, mange spørgsmål... Gider næsten ikke... :lol: Ahh, Jesper... der skal nok være nogle forsigtige typer herinde, men tror ikke, at vi er overbefolket af dem. Det er ikke til grin at være forsigtig, men det kunne blot virke sådan, fordi at de fleste herinde er lamfigthere. Ellers er vi vist også meget enige... Men mon medierne kan bruge det til noget (ikke fordi det ville overraske mig), så længe man ikke opfordrer til noget som helst. Fx kan de ikke bruge det til noget, at vi fortæller om, hvor meget MDMA pillerne indeholder, og hvordan vi selv oplever doserne...

Fenriz, indtager du 50 mg rent MDMA og lammer rundt på det? :)

Nå ja, og Tjille... :lol: Jeg kan sagtens se det... Men sådan er de fleste kikse-indtagere (kexeklappere whatever) jo bare... derfor det ender galt for nogle en gang imellem. Man burde måske passe mere på, men det gør man sjældent...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Han kunne evt købe en tester her i starten, for rigtigt at sætte sig ind i hvad han indtager... Efter hvad jeg forstod på indlægget havde han spist 2 gange ½ pille, og han var skuffet over trippet. Han snakkede om det var en Orange pille, og så vidt jeg kan forstå snakker vi her om en gul/orange armani.. og ikke for at diskutere piller her, men dem er der altså ikke meget ryk under hvis du kun får en...

Manden forventer/ønsker at få et fedt og evt farverigt trip.. han vil ha et stærkt trip og åd 2 gange ½ første gang og var skuffet... Derfor syntes jeg slet ikke at det er forkert at sige, at han skal prøve med to næste gang... hedder de folkevogne eller sommerfugle, eller er det i det hele taget andre end dem han fik sidst, skal han naturligvis passe på... men come on... han skal da rådes til en dosis som han får noget ud af... :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

DR-D skrev:
*støn* :?

(mod slet min post)

:?:

Titel:
Insane psychedelia user!

De normale doser for MDMA er 50-160 mg, men det anbefales at førstegangsbrugere holder sig i den lave ende, og jeg vil nok ikke mene at man skal tage over 100 mg i første omgang. Men i øvrigt Cappe, skal du jo heller ikke regne med at du får et psykedelisk trip ud af at tage ecstasy, som du måske havde regnet med. MDMA er ikke et hallucinogen, selv om det undertiden er betegnet som at have visse hallucinogene egenskaber, men det er kun i form af tracers og evt. et andet sanseindtryk af farver o.lign. Visuals osv. som man får ved indtagelse af hallcuinogener osv. ses først ved større doser MDMA. Så at du ikke har fået nogen virkning kan være enten pga. tolerance, som nogle mennesker har eller den mest oplagte mulighed, at din dose har været for lav.

Hvordan man så kan finde ud af hvor mange mg der er i de piller man har, er der masser af andre sider på nettet til at finde ud af.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Treasure, det er der hash kommer ind i billedet :wink:

Hvis man vil have en psykedelisk effekt ud af MDMA, anbefales det at nyde trippet og omkring come down ryge en joint. Så skal der sgu nok komme farver og CEVs frem sammen med nogle sjove tanker.

Titel:
Insane psychedelia user!

Nu ved jeg ikke hvor erfaren Cappe er med hash, men som førstegangsbruger af MDMA ved jeg ikke om man skal blande med hash. Det kan godt være, hvis man er vant til både MDMA-rusen og hashrusen, at man føler sig tryg ved at blande de to, men man skal også lige skrive sig bag øret, at trippet nemt kan tage en anden drejning hvis man kombinerer med hash. Jeg har ihvertfald set nogle triprapporter, hvor man har kombineret med hash, hvor det pludselig har taget en forkert drejning. Jeg tror ihvertfald ikke jeg ville til at lave kombinationer, en af de første gange jeg prøver et stof.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
I to af de 3-4 gange jeg har blandet hash og MDMA/piller har jeg fået det skidt af det. Og jeg er bekendt med virkningen af dem hver for sig.

Da jeg startede med at tage ecstacytabletter fik jeg ikke nogen tilfredsstillende vikrning af under 1½-2 piller af forskellige mærker.

Titel:
Insane psychedelia user!

Nu går det lidt offtopic, men jeg synes sgu, at cannabis og MDMA er et hit. Det er bare smooth og rart. IMO er MDMA ikke specielt visuelt, heller ikke med cannabis oveni, vi faste læsere kender jo godt Ali's reaktion på cannabis :wink:

Jeg kan kun anbefale hash sammen med MDMA (og jeg er ikke den store hashryger), desuden skulle det også være "sundt", grundet den kraftige antioxiderende effekt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]