Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 jul 2025 15:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
Lilleso skrev:
psytaihai skrev:
jeg vil lige advare engang mod det her..
jeg læste lige på en side den her advarsel:

Because of suspicion that some of our customers buy "2-Methylamino-1-p-tolylpropan-1-one" for human consumption and that this product might be neurotoxic, we will here proclaim a WARNING once again NOT to consume our products, our products are ONLY for technical use and research. 2-Methylamino-1-p-tolylpropan-1-one might be very neurotoxic and can cause brain damage after exposure.

så der må være noget om snakken mht skadeligeheden af dette stof.

håber ikk jeg bryder nogen regler ved at citere fra et site :/ i så fald undskyld men sys det er vigtig at advare folk.

Så vidt jeg ved så er det bare noget de skriver for at fralægge sig ethvert ansvar. Står vist på alle de produkter man kan købe på pågældende side.

Jæs, det er en typisk foranstaltning, da det ifølge amerikansk lovgivning ikke er strafbart at sælge mærkelige chems som ikke er scheduled, så længe det ikke kan bevises at de sælges til indtagelse. Idéen går dog lidt fløjten når forhandleren selv poster triprapporter og doseringsforslag. Og som de der husker JLF fra RC handlens unge dage, så hjalp det ikke alverden at de påstod udelukkende at sælge 'Poisonous non-consumables'. Men nok om det, der har været rigelig diskussion herinde omkring den shop, hold venligst tråden her til erfaringer med p-MMC.

Junior medlem

Geografisk sted: danmark
mephedron kan sniffes og det kan tages i kapsler og bomber osv... jeg ved godt man kommer til at elske det og man vil have mere af det.. nu er det sådan at det erfaring jeg har på "meph" er at det kan være meget farligt med tiden hvis man tager alt for meget.. jeg kan sige det på den her måde at det er lidt ætsende.. det kort jeg bruger til at dele de op og laver streger med begynder meget langsomt at ætse med tiden (det er et plastikkort).. den kan også godt ætse metal som te skeer osv.. så lad helst være med at smørre det i tandkødet, hvis der er nogen der godt kan lide it at smørre det i kødet.. må jeg hellere fra råde det.

den måde "meph" pårviker en på, altså det er sådan at man bliver svimmel osv. altså en en virkning af MDMA, KIKS, AMF måske kan der også være extasy i..

altså det jeg vil fortælle er at, det stof bliver man FORELSKET i hvis man kan lide og være blæst på kiks, så hellere fortsæt på det kiks istedet for at springe over til "meph", meph er jo ætsende og det kan være meget farligt med tiden hvis man ikke passer på..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ok - så stopper denne tråd - der kommer intet nyt konstruktivt til emnet - og indlæget ovenover bærer tydeligt præg af abekat.... PM sendt...

////LUKKET////

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 223 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 8, 9, 10, 11, 12

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]