Lilleso skrev:
psytaihai skrev:
jeg vil lige advare engang mod det her..
jeg læste lige på en side den her advarsel:
Because of suspicion that some of our customers buy "2-Methylamino-1-p-tolylpropan-1-one" for human consumption and that this product might be neurotoxic, we will here proclaim a WARNING once again NOT to consume our products, our products are ONLY for technical use and research. 2-Methylamino-1-p-tolylpropan-1-one might be very neurotoxic and can cause brain damage after exposure.
så der må være noget om snakken mht skadeligeheden af dette stof.
håber ikk jeg bryder nogen regler ved at citere fra et site :/ i så fald undskyld men sys det er vigtig at advare folk.
Så vidt jeg ved så er det bare noget de skriver for at fralægge sig ethvert ansvar. Står vist på alle de produkter man kan købe på pågældende side.
Jæs, det er en typisk foranstaltning, da det ifølge amerikansk lovgivning ikke er strafbart at sælge mærkelige chems som ikke er scheduled, så længe det ikke kan bevises at de sælges til indtagelse. Idéen går dog lidt fløjten når forhandleren selv poster triprapporter og doseringsforslag. Og som de der husker JLF fra RC handlens unge dage, så hjalp det ikke alverden at de påstod udelukkende at sælge 'Poisonous non-consumables'. Men nok om det, der har været rigelig diskussion herinde omkring den shop, hold venligst tråden her til erfaringer med p-MMC.