Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 21:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 32  Næste
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh
Var også på MDAI, og meget af det - det kan vel ha sat en vild synergi igang :P

- Abraham Lincoln

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ja, 6-APB har en sindssyg synergi-effekt med andre empathogener.

Medlem

Det skal nævnes at jeg prøvede en kombination af MDAI og MPA i går. Det var ekstremt godt. Meget tæt på hvad MDMA gør for mig.
Jeg synes ikke jeg har hørt så meget om denne kombination, udover at de to stoffer sælges blandet i pilleform hos nogle vendors. Rent farmakologisk gav det dog mening, hvilket fik mig til at prøve det. Norepinefrinen og dopaminen fra MPA kombineret med serotoninen fra MDAI giver hele "rolling-spektrummet" hvor alting kører så dejligt for en, som en rar varm suppe inden i hjernen. Det var virkelig, virkelig godt, og varede lige så længe hvis ikke længere end MDMA. Det kan godt være at det lyder som om jeg oversælger det, men jeg er altså bare vikelig imponeret - jeg havde slet ikke troet at jeg skulle have det så godt.
I dag er så dagen efter. Jeg sov fra 5 i morges til 11:30. Vågnede frisk og udhvilet, kun lidt tørstig. Ingen hovedpine, ingen muskel og ledsmerter (jo ok lidt i kæben ;) ) og ingen følelse af at være helt "brændt ud" som man kan være det efter et halvt døgn in en entactogen koger.

Men ja, det er i hvert fald min nye yndlingskombination af RCer.

Medlem

Beast skrev:
Det skal nævnes at jeg prøvede en kombination af MDAI og MPA i går. Det var ekstremt godt. Meget tæt på hvad MDMA gør for mig.
Jeg synes ikke jeg har hørt så meget om denne kombination, udover at de to stoffer sælges blandet i pilleform hos nogle vendors. Rent farmakologisk gav det dog mening, hvilket fik mig til at prøve det. Norepinefrinen og dopaminen fra MPA kombineret med serotoninen fra MDAI giver hele "rolling-spektrummet" hvor alting kører så dejligt for en, som en rar varm suppe inden i hjernen. Det var virkelig, virkelig godt, og varede lige så længe hvis ikke længere end MDMA. Det kan godt være at det lyder som om jeg oversælger det, men jeg er altså bare vikelig imponeret - jeg havde slet ikke troet at jeg skulle have det så godt.
I dag er så dagen efter. Jeg sov fra 5 i morges til 11:30. Vågnede frisk og udhvilet, kun lidt tørstig. Ingen hovedpine, ingen muskel og ledsmerter (jo ok lidt i kæben ;) ) og ingen følelse af at være helt "brændt ud" som man kan være det efter et halvt døgn in en entactogen koger.

Men ja, det er i hvert fald min nye yndlingskombination af RCer.

Hvordan så doserne ud?

Medlem

Jeg startede med 100 mg MDAI oralt i gelatinekapsel, og så 35 mg MPA en halv time efter på samme vis.
Derefter redoserede jeg, hen over 10-12 timer, nasalt ca. en gang hver 45-50 minutter med små bumps, alle vejet op. Disse bumps var for MDAI i størrelsesordenen 15-40 mg, og for MPA i størrelsesordenen 8-15 mg. Min totalt dose endte nok på 250-300 mg MDAI og 90-120 mg MPA. Det skal nævnes at jeg har en lille men mærkbar tolerance over for MPA, mens jeg ingen tolerance har over for MDAI, så hvis man skal gøre mig kunsten efter og man ikke har en MPA-tolerance, så skal man nok holde dosis af dette 10-20% lavere.
Det krævede lidt planlægning af holde en konstant effekt kørende, da de to stoffer ikke optages lige hurtigt eller udskilles lige hurtigt, men man skal ikke ligefrem være professor i farmakokinetik for at klare den smule timing og tilrettelæggelse - jeg tror såmænd Egon Olsen kunne håndtere det.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Beast skrev:
jeg tror såmænd Egon Olsen kunne håndtere det.

Billede

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

MPA skulle være rimelig kardiotoksisk siger de inde på bluelight, folk får blå knæ og voldsom hjertebanken er der mange der reportere.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem

Puny_pete skrev:
MPA skulle være rimelig kardiotoksisk siger de inde på bluelight, folk får blå knæ og voldsom hjertebanken er der mange der reportere.

Ved langsomt at øge dosen og mærke efter bivirkninger har jeg også fundet frem til at jeg får meget kolde hænder og fødder, og min pik ligner en vinterbaders efter han lige er kommet op fra en kold januar-dukkert. Dette sker når jeg nærmer mig de 150-170 mg.
Jeg har aldrig oplevet voldsom hjertebanken.

Jeg tror det er gængse virkninger ved en overdosis. Jeg ville mene at 15-30 mg er en "normal" rekreativ dose af MPA, hvis man vil bruge det som en arbejds-stimulant. Der er dog mange der ikke fatter at det ikke er methamfetamin (nok fordi mange vendors markedsfører det sådan), så grundet mangel af eufori går de amok med doserne og ender som du siger med blå knæ og hjertebanken.

Jeg vil mene af MDAI sammen med MPA tillader dig at holde doserne lavere end du ellers ville (husk at mine doser var taget over mange mange timer) og stadig opnå en fantastisk eventyrlig magisk eufori.

Jeg tager måske fejl, og denne kombination er ektremt giftig og farlig, men der er i hvert fald ingen negative eftereffekter, hverken dagen derpå eller dagen efter den. Det er alt jeg kan sige :D

Halugenlampe: sig ikke at du ville sige nej til at opleve Egon Olsen på MDMA eller noget der ligner!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror jeg er et rigtig hardhead, jeg insuffleret 2x20mg aMT i fredags, og fik en virkning i stil med 40mg 5-APB What t3h hell ez g0ing on?!?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

LOL!!!
Det aMT du højst sansynligt har er freebase - der laves ikke rigtig HCl batches, no wonder det ikke virker ordenligt nasalt!!! :P

Medlem
Brugeravatar

Nogen der har erfaring med at blande MDAI med psykedeliske, herunder især syre, 2c-x og 6-APB?

Det virker mest som et stof brugt i kombination med andet, så prøver lidt at fange nogle erfaringer. Og her plejer folk at være lidt mindre gale i låget end på andre forums :)

Cheers. Nyd legale RCs førend der kommer amerikanske tilstande :(

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

NeXu$ skrev:
LOL!!!
Det aMT du højst sansynligt har er freebase - der laves ikke rigtig HCl batches, no wonder det ikke virker ordenligt nasalt!!! :P

Mine pupiller var klart dilated, og jeg var stimuleret da jeg skulle ryge en lille bønne før jeg kunne sove.

Jeg har læst om andre der insuffleret det?

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Puny_pete skrev:
NeXu$ skrev:
LOL!!!

Mine pupiller var klart dilated, og jeg var stimuleret da jeg skulle ryge en lille bønne før jeg kunne sove.

Jeg har læst om andre der insuffleret det?

Erowid skriver kun om at indtage det oralt eller ryge lortet. Jeg er sgu rimelig blank på området, men evt. kan du prøve med 20mg oralt? Og selvfølgelig vente mere end 1 time før du i rage mode og tager monsterload...

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Freebase kan godt optages oralt, right?

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Jo

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ja det er jo det, jeg forstår ikke hvorfor jeg ikke har mere tilbage, da jeg maximalt har indtaget 100mg og har købt 250mg. Om jeg lige har glemt at lukke posen ordentligt, eller om det sidder fast på indersiden ved jeg ikke.

Jeg tog 30mg til Q-base, som også var uhyre svagt, det var dog på fuld mave.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er fordi du er blevet snydt. ;)

Freebase aMT et MEGET dårligt opløseligt og derfor kan det ikke optages gennem slimhinderne.
Det skal ned og reagere med en gang HCl i maven - så kan det passere tarmvæggen. Du har sikkert fået en lille effekt men optagelsen har været lort.
Jeg har prøvet 30mg oralt på tom mave og fået ganske fin effekt - men mine erfaringer er at det ikke er et party-drug. Det giver ikke nogen vild eufori som MDMA gør. Men hvis du sætter dig ned og lader dig synke ind i dit sind i fred og ro så kan du trigge en god psychedelisk effekt. På 42mg oralt er det det mest psychedeliske trip jeg nogensinde har haft, men korte vrangforestillinger og mindfuck. Men da jeg tog 60mg i løbet af 4 timer til fest skete der ikke det vilde.
Sådan fungerer stoffet i hvert fald for mig - du skal være i helt rolige omgivelser og med en ven du stoler på. Så skal det nok lykkedes. ;)

Pas på med aMT for meget eller for ofte. Der er mistanke til at det er neurotoksisk. ;)

Admin
Brugeravatar

Man kan ikke konkludere, noget ikke kan optages gennem næsen, fordi det ikke er vandopløseligt. Intuitivt giver det meget god mening, at det ikke kan optages, hvis det ikke er i opløsning. Men der er tilsyneladende mange der har fået effekt af at sniffe DMT freebase og benzodiazepiner. I det sidste tilfælde, kan det dog godt være, det bare er røget ned i maven og har virket på den måde. Men DMT freebase er ikke oralt aktivt, så der må være et eller andet om det. Jeg kan ikke selv finde en god forklaring.

ATT alle: Det virker som om, mange er "hard heads" herinde. Jeg tror altså mere, det har noget med renheden af jeres stoffer at gøre. Doseringsvejledningen på erowid, i PIHKAL, TIHKAL osv er lavet efter meget rene stoffer. Nok renere end de fleste research chemicals på markedet. Grunden til jeg siger det er, at man kan ende i farlige situationer, hvis man pludselig får meget renere stoffer, end man er vant til.

Be safe :)

-Jimmy Carter

Medlem

Når folk sniffer ting der ikke er vandopløselige og mener at det virker, har jeg altid antaget, at de kun har fået en effekt, fordi "nedfaldet" eller "bagdryppet" (kald det hvad du vil) ryger gennem svælget og ned i maven.
Mine personlige erfaringer med aMT fortæller mig, at 20 mg oralt på tom mave ville være en fin hygge dose, ret stimulerende, okay empatisk, en anelse euforisk, og jeg ville i hvert fald kunne mærke den i omtrent et døgns tid.
20 mg røget ville være halvpsykedelisk i nogle timer, og så stimulerende i nogle timer, men ville nok kunne mærkes i 8-10 timer.

Jeg har læst posts af flere folk på Bluelight der hævder at have fået aMT HCl fra deres vendors.
Mit aMT var freebase og havde en brun farve. Det lugtede meget kraftigt, gennem TRE poser, af morfar.
Det er den bedste måde jeg kan beskrive lugten på.

Vi er i min vennekreds begyndt at kalde aMT for Morfar i stedet, hovedsagligt grundet lugten, men også fordi det lyder noget mere uskyldigt, og fordi mange folk der tager stoffer ikke aner hvad fuck aMT står for :P

En sidenote - jeg har altid ønsket mig at lave et tredimensionelt skema med tre akser: stimulation, empati og eufori. Man kunne så plotte forskellige monoamin-frigivende stoffer ind på skemaet. Det ville ikke fungere med subjektive erfaringer, så man kunne nok approximere med noradrenalin som stimulation, serotonin som empati, og dopamin som eufori. Dermed kunne man bruge IC50 eller Ki værdierne for de forskellige stoffer. Det ville dog have begrænset nytte, da f.eks. dopamin og serotonin på en gang giver mere eufori end dopamin alene, og fordi forskellige stoffer frigiver monoaminerne forskellige steder i hjernen, samt tusinde andre forskelle man ikke kan tage højde for. Jeg tror dog stadig at det ville være en nogenlunde approximation, i det mindste bedre end subjektive erfaringer, og måske ville nogle interessante mønstre vise sig.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Imp: Jamen det kan sikkert trænge igennem til en vis grad, tror bare ikke at det er lige så effektivt som et HCl-salt. Det er sikkert svag opløseligt. Og hvis man ser bort fra effekt af den nasale administration af stoffet så er det jo helt uforståeligt at noget menneske kan få sig selv til at putte det op i næsen uden at kaste op af væmmelse.

Der skal tages højde for rigtig mange faktorer i det diagram, men kunne da være et fedt projekt, selvom det er svært at omregne oplevelsen til kvantitative værdier. Desuden: hvis du vurderer et trip med stof X til at være en 10'er på en skala fra 1-10 og en anden som ikke har samme misbrugsgrundlag (altså ikke har taget så mange forskellige ting) som dig prøver amfetamin og vurderer det på samme niveau som du vurderede stof x til så får du nogle helt umulige data. :) Giver jeg mening? :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 634 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 32  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]