Når folk sniffer ting der ikke er vandopløselige og mener at det virker, har jeg altid antaget, at de kun har fået en effekt, fordi "nedfaldet" eller "bagdryppet" (kald det hvad du vil) ryger gennem svælget og ned i maven.
Mine personlige erfaringer med aMT fortæller mig, at 20 mg oralt på tom mave ville være en fin hygge dose, ret stimulerende, okay empatisk, en anelse euforisk, og jeg ville i hvert fald kunne mærke den i omtrent et døgns tid.
20 mg røget ville være halvpsykedelisk i nogle timer, og så stimulerende i nogle timer, men ville nok kunne mærkes i 8-10 timer.
Jeg har læst posts af flere folk på Bluelight der hævder at have fået aMT HCl fra deres vendors.
Mit aMT var freebase og havde en brun farve. Det lugtede meget kraftigt, gennem TRE poser, af morfar.
Det er den bedste måde jeg kan beskrive lugten på.
Vi er i min vennekreds begyndt at kalde aMT for Morfar i stedet, hovedsagligt grundet lugten, men også fordi det lyder noget mere uskyldigt, og fordi mange folk der tager stoffer ikke aner hvad fuck aMT står for

En sidenote - jeg har altid ønsket mig at lave et tredimensionelt skema med tre akser: stimulation, empati og eufori. Man kunne så plotte forskellige monoamin-frigivende stoffer ind på skemaet. Det ville ikke fungere med subjektive erfaringer, så man kunne nok approximere med noradrenalin som stimulation, serotonin som empati, og dopamin som eufori. Dermed kunne man bruge IC50 eller Ki værdierne for de forskellige stoffer. Det ville dog have begrænset nytte, da f.eks. dopamin og serotonin på en gang giver mere eufori end dopamin alene, og fordi forskellige stoffer frigiver monoaminerne forskellige steder i hjernen, samt tusinde andre forskelle man ikke kan tage højde for. Jeg tror dog stadig at det ville være en nogenlunde approximation, i det mindste bedre end subjektive erfaringer, og måske ville nogle interessante mønstre vise sig.