Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 17:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Medlem

ungt par skrev:
Grunden til at vi skal bruge det til denne sexleg er, at min kone sover meget let og der skal intet til at vække hende..

Hendes fantasi går på at hun gerne vil prøve at blive bedøvet uden at vide det og når hun igen vågner, er hun nøgen og bundet og klar til at blive "voldtaget"..

Så derfor skal vi bruge noget som kan få hende til at falde i en dyb søvn for et stykke tid, så alt kan være arrangeret når hun vågner igen, uden hun ved det...

Folk har vel ret til at have forskellige sexfantasier og den slags som de gerne vil have prøvet med deres parrtner, uden at man absolut skal hænges ud som et gammelt svin eller en dateraper....

Men det må jo bare vise at andre ikke tør fortælle om deres sexfantasier og hvad de gerne vil prøve, siden de kan have den tro....

Det er vel forståeligt nok at folk bekymrer sig om det her nu også er hvad i/du skriver eller om det er en der vil daterape. Jeg ville meget nødig være den person der havde givet gode råd til hvilke stoffer der kan bruges til en "voldtægt" hvis jeg ikke var 100% sikker på at det ikke var en rigtigt voldtægt. Når dette er sagt..

Der er blevet givet nogle forslag til hvilke stoffer der kunne bruges. Benzodiazepin er så vidt jeg ved det stof daterapere ofte bruger. Desværre for jer vil det sikkert have den effekt at den påvirkede ikke kan huske noget dagen efter. Ikke engang noget fra hvor hun var "vågen".

Jeg ved ikke om der er nogle stoffer der får dig til at falde i søvn i noget tid og så vågne op og være frisk i hovedet (jeg går ud fra at i gerne vil have at den påvirkede skal være nogenlunde frisk når hun vågner op). Det eneste jeg kan komme i tanke om skulle være noget i stil med når man kommer i narkose og det vil jeg absolut ikke råde jer til at bruge, da det kan være meget farligt hvis man ikke har 100% styr på hvad man laver.

Lige meget hvad i bestemmer jer for så sæt jer godt ind i stoffet først, og vid hvilke doser i skal arbejde med!

Titel:
Dedikeret medlem

Måske kunne man lave en kombination? GHB til at falde i søvn på, og når hun så er bundet fast, E eller noget til at få hende på benene igen og i stand til at nyde fantasien.

Faktisk kan jeg godt se hvordan det kunne være en interessant fantasi, så længe man virkelig stoler på sin partner.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kunne du ikke bare bede hende om at lukke øjnene, og imens binder du hende? Så når hun åbner øjnene er hun bundet og kan blive kneppet..
:lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
hvad med det der PMA`? det er det de bruger til daterape? mener de snakkede noget om i tv-avisen på et tidspunkt.. .. ved intet konkret om stoffet udover det er pisse ***** meget farligt.

Arghhh hvorfor tænker folk med spidsen af den ene røvballe når de skriver her?

Så undersøg dog din påstand lidt, FØR du skriver noget så *bip*!

Titel:
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Jeg graver hovedet op i Doktorens mås og er enig! Er der ikke en moderator, der rydder lidt op i denne tråd?

That said så vil jeg foreslå Ketamin... Der skal ikke meget mere end 30-40 mg. til så sover jeg som en sten i en times tid og når jeg vågner er jeg nogenlunde klar og mellow :)

God fornøjelse med projektet.

Titel:
Medlem

Andreas/Saiko-Pod skrev:
Jeg graver hovedet op i Doktorens mås og er enig! Er der ikke en moderator, der rydder lidt op i denne tråd?

That said så vil jeg foreslå Ketamin... Der skal ikke meget mere end 30-40 mg. til så sover jeg som en sten i en times tid og når jeg vågner er jeg nogenlunde klar og mellow :)

God fornøjelse med projektet.

Nu ved jeg ikke hvor bekendte parret her er med stoffer, men jeg kunne forestille mig at de ikke har samme opfattelse af "klar og mellow" som du har Andreas :wink: .

Selvom jeg ikke har prøvet ketamin så vil det (efter hvad jeg har læst) nok også være det bedste stof til denne leg. Men i skal dog ikke forvente at den påvirkede er fuldstændig klar i hovedet efter en time.

Titel:
Medlem

Citat:
Grunden til at vi skal bruge det til denne sexleg er, at min kone sover meget let og der skal intet til at vække hende..

Hendes fantasi går på at hun gerne vil prøve at blive bedøvet uden at vide det og når hun igen vågner, er hun nøgen og bundet og klar til at blive "voldtaget"..

Det er jo et kommunalt projekt, som er beskrevet meget nøje i mange ringbind...

Ps. Nu skal jeg naturligvis ikke gøre mig klog på noget, men hvor vigtigt er det for fantasien, at kvinden bliver knæppet mens hun sover, hvis hun alligevel skal være så blæst, at hun ikke vågner af det? Jeg spørger af nysgerrighed.

Pps. Hvem kan give mig et tip til det modsatte? Jeg kommer sammen med en narkoleptiker, som fantaserer om at kneppe i vågen tilstand.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Det bedste ville nok være GHB, da man vågner op rimelig frisk, men jeg vil under ingen omstændigheder anbefale, at man eksperimenterer med dosen udelukkende for at kunne tage en overdosis, som det jo i virkeligheden er i dette tilfælde.

Konsekvenserne af en fejl ville være fatale.

Desuden er det ikke sådan lige at skaffe, hvis man er helt uden kontakter.

Jeg synes ikke, det er en fantasi, der behøves at føres ud i livet så bogstaveligt - lidt skuespil kunne da i det mindste prøves først. Hvis I så alligevel vil gøre det, kommer det til at tage pænt lang forberedelsestid, når man tager i betragtning, at I skal finde den rigtige dosis først.

NOT SERIOUS:
Anyway, hvad nu hvis han bliver lige lidt for liderlig, inden hun vågner.

haha

Jeg kunne bare lige se for mig, at hun vågner nøgen, bagbundet og kneblet, mens han ligger på sengen og ryger en smøg.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Dextrose skrev:
Indigo Spinx skrev:
Psyko skrev:
Citat:
Udfra mine erfaringer med halifaxxx og GHB vurderer jeg, at det vil kunne fremprovokere en stærk nok søvn til at konen ikke vågner op.

:lol: Priceless :lol:

Helt enig! 8) :lol:

Fuldstændig enig! Jeg har haft seksuelle oplevelser med flere af boardets medlemmer (herunder Spinx og Dex) og det har været et sikkert hit hver gang! :mrgreen:

*Ungtpar* Der er kun GHB til formålet. Det er uovertruffent til både sex og bedøvelse. Til bedøvelsessex, der må det være fantastisk!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Indigo Spinx skrev:
Halifaxxx skrev:
Citat:
Det er uovertruffent til både sex og bedøvelse. Til bedøvelsessex, der må det være fantastisk!

Du er velkommen til at spike min drink anytime 8) :lol:

og brunstsæssonen indfinder sig på psychedelia :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg tror at formålet med dette,at konen kan vågne op til en stor stiv pik,vil blive ødelagt hvis der bliver brugt Benzos.Hun ville stadig være omtumlet.
HVIS man skulle,kunne Halcion være et bud der MÅSKE kunne bruges,men jeg tror stadig at konen ville være for Benzet når hun vågnede.Det er den Benzo med den absolut korteste halveringstid,ret kort faktisk,så måske ville lige netop den være velegnet,men jeg tvivler.

Det bedste(IMO) ville være Ketamin,muligvis insuffleret.Der begynder det at ligne noget,men jeg tror det vil tage lidt tid at finde lige den dosis der passer,så konen skvatter i søvn,og så vågner med bind for øjnene,og en herlig kriller i rouladen.
Ligemeget meget hvordan i gør,håber jeg det går godt.Lad os endelig høre?LOL
Jeg kunne faktisk godt tænke mig at blive voldtaget af et par piger der bedøvede mig først.
Ikke?PLEASE!! :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Anjin-san skrev:

Pps. Hvem kan give mig et tip til det modsatte? Jeg kommer sammen med en narkoleptiker, som fantaserer om at kneppe i vågen tilstand.

Haha! :D
Kommer selv sammen med en narkoleptiker.. Prøv se den tråd der hedder "narkolepsi" i Medaljens Bagside.. :wink:

Titel:
Admin
Brugeravatar

IMO burde det også, som flere af de andre skriver, være ketamin. Man er lige slået totalt ud i forholdsvist kort tid og så er man da rimelig frisk igen når man vågner. Ketamin ville ihvertfald være mit bedste bud :)

Held og lykke med jeres "eksperiment"

Mvh.

-Jimmy Carter

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg har ryddet lidt op og slettet diverse irrelevante posts og dumme bemærkninger, så topic er kommet til at se lidt mere overskueligt ud. Forsøg nu at hold jer til tråden :D

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Anjin-san skrev:
Ps. Nu skal jeg naturligvis ikke gøre mig klog på noget, men hvor vigtigt er det for fantasien, at kvinden bliver knæppet mens hun sover, hvis hun alligevel skal være så blæst, at hun ikke vågner af det? Jeg spørger af nysgerrighed.

Har du ikke misforstået noget? Det er jo netop meningen, at hun skal vågne inden seksualakten altså ikke noget med, at hun skal kneppes mens hun sover.

Med al respekt for dem der har skrevet ketamin, så vil jeg mene, at stoffet har en for "mærkelig" virkning ifhld. det unge pars formål.
Desuden er man jo somregel superfrisk, når man vågner efter en god omgang GHB-søvn, hvilket de fleste herinde sikkert kan bekræfte.
Angående sikkerhedsrisikoen så vil jeg vove den påstand, at det er muligt at gå rigtig kold på GHB, uden at det nødvendigvis går hen og bliver farligt. Det vigtigste i den sammenhæng må være, at det unge par øver sig rigtig grundigt og afprøver stoffet mange gange inden det er alvor.

Mvh. Psyko

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hvad med bare at give hende et ordentligt gok i nødden?

Titel:
Dedikeret medlem

Det kan man vel også overdose på, ik'?
Hvad nu hvis man slår for hårdt?

Titel:
Psychedelia Sponsor

--

Senest rettet af Hr. Andersen 28 nov 2005 15:54, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
ungt par skrev:
Hejsa er der nogen som kender et godt sovemiddel som vi kan bruge i en sexleg, som vi vil lege???

Knuz

Ungt par

Hvorfor ikke bare gå i byen stille drinken fra jer og håbe på heldet er med jer?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Tæt på Kongebyen
Ja det var da oxo en mulighed, men jeg vil stadig mene den anden var billigere, og så kan der oxo være flere med til det hehe

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 62 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]