Hej og velkommen til.
Først lige et par ord som gør sig gældende for både piger og drenge.
Selv om du bor i en storby, så kan jeg anbefale at du går stille med dørene om din udforskning af stofferne. Flere herinde inkl. mig selv kan fortælle gode skræmmehistorie om hvordan det er at være for åbenlys om sit forhold til stoffer i de små lokalsamfund i Danmark.
En anden ting er at du skriver du ikke tager stofferne for tit, af gode grunde, men dit ordvalg får mig stadig til at tro at dine yndlingsstoffer er amfetamin, MDMA og kokain. Jeg er derfor nysgerrig efter at høre hvilke stoffer du er til, og om du har eksperimenteret med nogle af de mere psykedeliske stoffer.
Uanset hvilke stoffer du tager, så indeholder psychedelia, og andre sider som erowid.org en masse informationer om stoffer som dine venner sikkert ikke kender til, men som i sidste ende kan sikre dig et langt, frugtbart og bæredygtigt forhold til stoffer. Det er ikke altid nemt at vide hvad god HR er, men hvis du stadig ønsker at have et godt liv og plads til stofferne mange år endnu, så bør du kende til HR.
angående det med piger og stoffer, så burde det i teorien være lige for begge køn, men det er det ikke. Du bør derfor være forberedt på dobbeltfordømmelse, både fordi du er "narkoman" som drengene, men også fordi du er pige hvilket er endnu mere fyfy.
om hvorvidt drenge og piger er pæne/grimme på stoffer er pisse ligemeget, det er både svært og en dårlig ide at forsøge sig med at finde in kæreste på stoffer, eller mens man selv er på stoffer.
Der er selvfølgelig fantastisk mange gode grunde til det, de fleste af dem ligner dem som alkohol, fx. at man ved baseline opdager at ens nye kæreste transformerer sig fra en smuk prinsesse til et ½ tons savlende uhyre som stjæler dynen alene med sin overfladeareal.
Mvh Bøh
ps. hvis du vil have mere præcise råd kan du jo altid spørge psychedelias tøser, der er et par af dem