Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 04:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
...............

Senest rettet af Troll 24 sep 2007 20:13, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland, Danmark
Jaeh, god idé .. Lad os gøre det .. Kan du smide sådan en afstemning op?
Jeg skal nemmerlig desværre til at på arbejde ..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
HendeDenSlemme skrev:
Okay fedt nok :) - Det er jo din mening :)
Men nu vil jeg bare føle mig lidt mere klam når jeg næste gang sidder med mine drengevenner ..
(selvom de synes det er meget sexet)

Så må du sgu lade være med at spørge herinde. :P Hvis dine venner synes, du er ekstra lækker, når du er blæst, så er det jo perfekt for dig og dem. Der vil altid nogle, der er uenige, og dem behøver du så slet ikke fokusere på.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Citat:
Belladonna means "Beautiful Lady." And yes, during the Medieval period, women around the Mediterranean region of Southern Europa were considered beautiful when their eyes were dilated. The plant used was atropa belladonna. But it came with a price such as bizarre behavior and personality disorders that didn't quit. Some "beautiful ladies" ended up accused of being in league with the Devil and ended up burned at the stake. Now before you think about some cool eyedrops...

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
............

Senest rettet af Troll 24 sep 2007 20:13, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Hakkebakkeskoven
Damn, jeg synes det er en kedelig holdning du disker op med, Minimal...
Piger skal da ikke pakkes ind i vat og ophøjes (degraderes) til mændenes pyntedukker.
Jeg kan ærligt talt ikke forstå at den slags diskrimination tilsyneladende kan forekomme dig helt naturlig. Der er naturligvis forskel på kønnene både fysisk og mentalt, men vi lever trods alt ikke i en idealistisk romantik mere, og den der "piger skal ses, men ikke høres"-mentalitet må da skræmme ethvert pigebarn med lidt selvstændig omtanke væk. Retarder, bimbos og champagnepiger, der er vant til at blive behandlet som lort, stiller sig måske tilfreds, men en reelt interesseret person med lidt værdighed i livet, ville brække sig over sådan en behandling. Det er umuligt og synd at fjerne de typiske kønsroller, feminint og maskulint, og det spil de kan skabe mellem en mand og en kvinde, men vi fyre kan godt agere beskytter uden at opføre os som et svin eller en alfa-han :P
Lige netop idealiseringen og afskærmningen er jo umenneskelig og kan vel kaldes "omvendt racisme". Jeg ville virkelig føle mig disrespekteret, hvis jeg skulle stå model til den slags. Jeg gør ikke mig selv til fortaler for kvindernes rettigheder, og synes faktisk ofte de hardcore feminister kan virke ret åndssvage... Min pointe er derimod blot, at al schauvinisme og krænkende idealisering skaber splid og uværdiggør folk, uanset køn.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Hej og velkommen til.

Først lige et par ord som gør sig gældende for både piger og drenge.

Selv om du bor i en storby, så kan jeg anbefale at du går stille med dørene om din udforskning af stofferne. Flere herinde inkl. mig selv kan fortælle gode skræmmehistorie om hvordan det er at være for åbenlys om sit forhold til stoffer i de små lokalsamfund i Danmark.

En anden ting er at du skriver du ikke tager stofferne for tit, af gode grunde, men dit ordvalg får mig stadig til at tro at dine yndlingsstoffer er amfetamin, MDMA og kokain. Jeg er derfor nysgerrig efter at høre hvilke stoffer du er til, og om du har eksperimenteret med nogle af de mere psykedeliske stoffer.
Uanset hvilke stoffer du tager, så indeholder psychedelia, og andre sider som erowid.org en masse informationer om stoffer som dine venner sikkert ikke kender til, men som i sidste ende kan sikre dig et langt, frugtbart og bæredygtigt forhold til stoffer. Det er ikke altid nemt at vide hvad god HR er, men hvis du stadig ønsker at have et godt liv og plads til stofferne mange år endnu, så bør du kende til HR.

angående det med piger og stoffer, så burde det i teorien være lige for begge køn, men det er det ikke. Du bør derfor være forberedt på dobbeltfordømmelse, både fordi du er "narkoman" som drengene, men også fordi du er pige hvilket er endnu mere fyfy.

om hvorvidt drenge og piger er pæne/grimme på stoffer er pisse ligemeget, det er både svært og en dårlig ide at forsøge sig med at finde in kæreste på stoffer, eller mens man selv er på stoffer.
Der er selvfølgelig fantastisk mange gode grunde til det, de fleste af dem ligner dem som alkohol, fx. at man ved baseline opdager at ens nye kæreste transformerer sig fra en smuk prinsesse til et ½ tons savlende uhyre som stjæler dynen alene med sin overfladeareal.

Mvh Bøh

ps. hvis du vil have mere præcise råd kan du jo altid spørge psychedelias tøser, der er et par af dem :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Selv om du bor i en storby, så kan jeg anbefale at du går stille med dørene om din udforskning af stofferne. Flere herinde inkl. mig selv kan fortælle gode skræmmehistorie om hvordan det er at være for åbenlys om sit forhold til stoffer i de små lokalsamfund i Danmark.

Så fortæl.... :?: Jeg er da mere end interreseret i at høre et par skræmme historier :)

Titel:
Medlem

Piger har lige så meget ret til at udforske, men der er nogen drenge, som synes piger er langt ude, selvom de ikke tager ligeså meget, som de drenge de ikke synes er langt ude :P
underlig verden, men hvis piger må drikke må de også lamme sig :D
ellers er det jo kønsdiskrimination, som når nogen udlandske drenge ikke synes piger må ryge hash, men de må gerne. og de må gerne ha sex men pigerne skal være jomfruer

synes det er iorden min kæreste tager stoffer, men jeg er jo også en pige :roll:

Senest rettet af Lithium 22 feb 2007 18:14, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Har intet imod at være sammen med piger som tager det samme som os drenge, har da også veninder der gør det.. men, jeg kunne aldrig finde på at finde en kæreste der selv gjorde det... Total dobbelmoralskt, jeg ved det... Men ja.. :P

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
mit råd vil være at omgås stofferne med ansvarlighed, så længe du gør det, kan ingen med noget hold miskreditere dig for et være en pige på stoffer:)

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
så har jeg forresten altid kigget efter at en pige kunne sætte sig og lamme sig lidt med mig... det er for mig at se en smuk egenskab:)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
T.... skrev:
Ja.. Men landet ligger sådan at drenge godt må være grimme.. Forstå mig ret.

En lækker tøs som sidder med sit mdma ansigt og koger.. ævvvha..

Du har helt sikkert fat i noget der.

Så længe vi har snot nok i håre,t og vi selv synes vi er lækre. Så er der sku intet der kan stanse os drenge Haha :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Minimal skrev:
Nemlig. En mand må gerne være lidt ussel og stinke af sved...

Håndværkersex? :D

Det er vel bare lidt mandigt at vise man er lidt ligeglad? Mandehørm.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Piger skal IMO gerne tage psykedeliske stoffer og nyde dem, samtidigt med at man kan føre fornuftige og måske endda ligefrem filosofiske samtaler med dem.

Som andre har pointeret, så klæder det ikke en kvinde, at rende rundt i en kæmpe kexekoger, og gøre sig dummere end hun egentligt er.
Det er nok at han-kønnet gør det, så tøser, tænk jer om!

Sidst men ikke mindst, er jeg taknemmelig over bl.a. at to af mine veninder var sobre nok, og i stand til at hjælpe mig hen til min lejr nede på fullmoon festival sidste år, fordi jeg havde spist for meget syre (dvs. ikke kunne finde den pga. halluer).

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland
Selvfølgelig er det da ok at piger tager stoffer. Jeg kender flere piger der tager drugs, hvilket jeg har det helt ok med.
Ang. om man ville ønske sig en kæreste der tager stoffer, så kommer det vel meget an på hvilken person hun ellers er. Tager hun på Bryggen og æder kex hver weekend ville jeg nok også holde mig væk, men der er da intet mere hyggeligt end at tage lidt MDMA, eller bare GHB for den sags skyld, med en kæreste. Store pipuller er sgu da sødt :lol:

Til gengæld kender jeg ikke særlig mange piger der tager psychedelisk narko. Meget mystisk, og også lidt ærgerligt... :)

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Danmark
tsk tsk...piger der vil udforske sin psyke og opleve noget udover det normale er da totalt seje! :p
eller ja...det synes mine veninder nu heller ikke...min løsning: jeg lader bare vær med at fortælle mine veninder det og deler kun mine psykedeliske oplevelser med mine gode drengevenner, det virker! :D og nej vi er ikke særligt kønne og sexede når vi er helt blæst på syre, men det er der jo ikke rigtig nogen der er :)

men rock on med at opleve den psykedeliske verden og jeg er altid klar på at dele mine oplevelser :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Jeg syntes det er skide hyggeligt at ryge en fed/trippe svampe sammen med en god veninde/kæreste. At trippe på svampe med det modsatte køn, kan kun anbefales.

Jeg synes det er for latterligt hvis piger kun må tage færre stoffer end drenge. Det til trods for at jeg nok selv, vil være hurtigere på mærkerne/kritisk indstillet overfor en piges forbrug. Det tror jeg dog mest at jeg er er, fordi jeg er opdraget til at pigerne skal man passe godt på :D

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg synes sgu det er fair nok at piger tager stoffer, dog har jeg det lidt som MaroK.

Føler lidt at man bliver nødt til at passe på dem :? Og så er det jo ikke rart at se dem blæse hjernen ud på diverse substanser.
Selv om der da helt sikkert går et par stramme kællinger (Undskyld udtrykket) i min klasse, som godt kunne bruge et lille shot mdma så de kunne løsne lidt op og se at verden ikke er så ond alligevel :roll:

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg synes, det er helt okay, at piger eksperimenterer med stoffer på lige fod med drengene. Hvorvidt jeg ville have en kæreste, der tog eller havde været afhængig af stoffer, er dog mere tvivlsomt. Jeg forstår egentlig heller ikke, at der er piger der gerne vil være sammen med mig, når jeg fortæller dem min misbrugshistorie. Måske er det Jesus-syndromet der spiller ind?

-Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 140 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]