Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jul 2025 16:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
yeti skrev:
Fat nu at verden ikke er et perfekt sted, vi gør for fanden alle sammen ting der ikke er skidesmarte,

Hørt.

Godt der er en der kan sparke en ordenlig sætning af.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
yeti skrev:
Petter skrev:
Misse", Hvornår forstår i at man ikke skal blande MDMA med amfetamin ?

Hvis du gør det igen, håber jeg du ender som en grøntsag.

Tag jer for fanden sammen! Først er der en der ønsker en anden det sygeste badtrip, og nu det her? Fat nu at verden ikke er et perfekt sted, vi gør for fanden alle sammen ting der ikke er skidesmarte, men det blir sguda ikke bedre af at der så kommer nogen og siger at de håber det går en på den værst tænkelige måde? Det er sguda dårlig stemning der netop bidrager til at det går galt.

Uanset hvad fanden folk gør af åndssvage ting(måske med undtagelse af at blive politi- eller fængselsbetjent), så håber jeg sguda at det går dem så godt som muligt. Alt andet er da for nederen... :?

Hvordan har du det med at tage en sætning ud af en udtalelse så den lyder decideret ondskabsfuld?
Vil skam også folk det bedste, hvorfor tror du jeg reagerer sådan?

Misse" skrev:
Jeg forstår dig fuldt ud. Der er dog os gået en del tid siden det fandt sted. Må indrømme jeg dengang ikke vidste det var så skidt at blande :oops: Har i det hele taget ændret min mening om amf og tager det faktisk aldrig. Så det sker ihvertfald ikke igen.

Klogt træk at droppe amf'en.
At det ikke ville ske igen, var faktisk det eneste mine små ører gerne ville høre :)

HOST! JEG VIL JO NØDIG HAVE AT DER SKER NOGEN NOGET!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

yeti skrev:
Petter skrev:
Misse", Hvornår forstår i at man ikke skal blande MDMA med amfetamin ?

Hvis du gør det igen, håber jeg du ender som en grøntsag.

Tag jer for fanden sammen! Først er der en der ønsker en anden det sygeste badtrip, og nu det her? Fat nu at verden ikke er et perfekt sted, vi gør for fanden alle sammen ting der ikke er skidesmarte, men det blir sguda ikke bedre af at der så kommer nogen og siger at de håber det går en på den værst tænkelige måde? Det er sguda dårlig stemning der netop bidrager til at det går galt.

Uanset hvad fanden folk gør af åndssvage ting(måske med undtagelse af at blive politi- eller fængselsbetjent), så håber jeg sguda at det går dem så godt som muligt. Alt andet er da for nederen... :?

Ønsker du at de ska lære af deres fejl når det er for sent?

Titel: ...
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
...

Senest rettet af Solataris 03 jun 2007 23:55, rettet i alt 1 gang.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Han har jo i bund og grund selv været ude om, dette understreger virkelig man skal være omhyggelig, ved brug af stoffer.
At spise ti vilde kiks over en aften er jo for dumt, især hvis de er blevet indtaget inde for kort tid.
Jeg synes altid man skal lægge ud med 1 også reducere lidt henajvejs, og være opmærksomme på kroppens signaler.
Husk at være forsigtige ved brug af stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
Ej hvor er det flot sagt. Har du overvejet at det kunne være andre end ens egen skyld hvis man gør noget forkert? overvejet ting som fejlinformation, gruppepres, blær eller bare uheldige hændelser kunne spille bare en LILLE BITTE SMULE ind?

Og lige en ting til:

Hvis man går ud på en motorvej er man nødvendigvis ikke dum

EDIT: nå ok, du kunne åbenbart godt selv se det. Rettet har du i hvert fald, så jeg undskylder ovenstående. Hvis der er noget man kunne blive klog på i den her situation så ville det være at hvis folk havde mere information, så kunne det være udgået. Der er stor variation pillernes MDMA-indhold imellem og der er forskellige ting i de forskellige piller. - fortæl jeres venner hvad i ved om farene. Spred HR. Tag ikke piller I ikke ved noget om (dvs ikke har hørt udtalelser om fra forskellige folk, uafhængigt af hinanden) des mindre I har testet dem.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Øen.
MaroK skrev:
Ej hvor er det flot sagt. Har du overvejet at det kunne være andre end ens egen skyld hvis man gør noget forkert? overvejet ting som fejlinformation, gruppepres, blær eller bare uheldige hændelser kunne spille bare en LILLE BITTE SMULE ind?

Og lige en ting til:

Hvis man går ud på en motorvej er man nødvendigvis ikke dum

Det får ham da bare til at lyde 10 gange dummere. Det er ALDRIG andres skyld når man tager narko, har man sagt ja til det så har man sagt ja, og han vidste hvad han gik med til. Der findes ikke en nulevende dansker der ikke ved at narko er/kan være farligt.
RIP any ways, det er altid sørgeligt at høre.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Må jeg have lov at spørge: Hvad fanden ved du?

Er du pårørende?

og hvad mener du med at jeg får ham til at lyde 10 gange dummere?

Forstår du overhovedet hvad jeg skriver?

Medlem
Brugeravatar

Nej selfølgelig skal jeg ikke kunne udtale mig, men er vi enige om at han tog de piller, han døde af det, og hvis han ikke havde taget dem så var han her endnu. Han valgte selv, og hvis han bukkede under for gruppepres eller skulle vise sig for vennerne så er han da også et paphoved.

Titel: Re: ...
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Rindom skrev:
Nej selfølgelig skal jeg ikke kunne udtale mig, men er vi enige om at han tog de piller, han døde af det, og hvis han ikke havde taget dem så var han her endnu. Han valgte selv, og hvis han bukkede under for gruppepres eller skulle vise sig for vennerne så er han da også et paphoved.

Jamen forstil dig, 15 årig knægt, ikke rigtig prøvet noget før, og ved ikke en skid om hvor farligt det egentlig er, han får at vide ja mann bare æd lortet, du tør ikke.- Så har drengen tænkt, hvis jeg gør det, så synes de 3 piger og 5 drenge jeg er cool.- Jeg gør det! HAPS.

Titel: ..
Medlem
Brugeravatar

hvis nu du læste artiklen ville du finde ud af han var 18 år.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad er et paphoved? En der er blevet fejlinformeret? En der begår selvmord?

Vælger selv min bare *** - du ANER jo heller ikke hvad du går med til når du træffer valg. Du stoler bare blindt på hvad du ved.

Sig mig hvorfor du betaler skat. Jeg vil herefter gerne overrække dig titlen paphoved. Hvorfor? Fordi du ikke har sat dig en skid ind i det! Og hvordan kan jeg så udtale mig om sådan noget? fordi jeg ligesom dig ikke har sat mig ind i problematikken OVERHOVEDET. Det kunne jo - i virkeligheden godt være at du var politiker.

EDIT:
Du siger han vidste det men du kan ikke bevise en skid. S sagde han skulle lade være og at det var dumt, men bare fordi man ikke stoler på de ting man får at vide er man vel ikke dum?
Hvad har 18år at gøre med noget som helst?

Medlem
Brugeravatar

Narko er narko, færdig bum. Han vidste det var ecstasy, han vidste det var narko, han vidste det var farligt (For det ved alle) og han vidste det var ulovligt. Og du skal ikke komme og sige at han var en eller anden hill-billy der ikke vidste hvad tv eller avisen var.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du vil bare hverken læse eller holde kæft hva?
Men du har ret i én ting - resultatet er det samme:

Hvad der berettiger dig til at kalde en der er død for et paphoved: ingenting

Du fordrejer:) Hvor der er en vilje er der også en vej.

Titel: Re: ..
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Rindom skrev:

Okay. Så var han 18. Stadigvæk det samme princip vil jeg komme med.

Medlem
Brugeravatar

Du er godt nok klog at høre paa, det kan ikke diskuteres. Det var hans egen fejl, og nu sider du selv og siger at han var blevet advaret. Alle ved hvad narko er, alle ved det er farligt, så er det lige meget om der står en eller anden gadehjørne skovl og prøver at bilde dig ind at det er slik. Hvis han ikke havde gjordt det til at starte med så var han ikke død, og jeg tror næppe der er nogen der er så snigern at de kan få 10 piller i hans drink.

Hvad ville du så kalde en der tager så meget narko at han dør, en helt?
Nok nærmere maratyr når man er på Psy.dk

Medlem
Brugeravatar

T.... skrev:
Rindom skrev:

Man skal da godt nok være lidt af en tard hvis man tænker sådan som 18 årig.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Rindom vis dog en smule respekt for de døde, fandeme dårlig stil!

Medlem
Brugeravatar

Okay, i har ret med det angående paphoved og den trækker jeg tilbage. Men det var da ihvertfald ikke studenterhuen der trykkede.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Rindom skrev:
T.... skrev:
Rindom skrev:

Man skal da godt nok være lidt af en tard hvis man tænker sådan som 18 årig.

Og med tard mener du vel retard? såvidt jeg kan se er der andre der seriøst også burde overveje hvor hatten trykker når de omtaler fremmede mennesker der er døde under sørgelige omstændigheder som i dette tilfælde...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 70 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]