LSDrejø skrev:
Søren Putte skrev:
Som hun sansynelig vis også vil kunne, hvis dine pupiler er på størrelse med 5-kroner
Det er min erfaring at det kun er folk som kender til de gode sager selv, som opdager det... har haft mange længere samtaler til fester, hvor man har været godt blæst - uden de har opdaget noget som helst før man selv har antydet det...
Men det var blot en sidebemærkning, jeg er helt enige med de fleste andre postere i at det ville være dumt at stille påvirket til en date

Enig. Jeg havde selv været sammen med en pige en enkelt gang her i sommers, og så havde hun fundet ud af kort tid efter, at jeg tog speed. Hun er meget imod sådan noget bør det måske siges.
Herefter var jeg sammen med hende 2 gange mere, hvor jeg var totalt smadret på amf. Den ene gang var det anden dagen på amf, blandet godt med syge mængder sprut og et par kiks, mindfucked til det punkt hvor jeg ikke forstod noget og begyndte at spørge min kammerat om lektier mens jeg stod og brækkede mig(ren absinthe = op igen).
Så var vi sammen to gange yderligere, hvor jeg dog ikke var påvirket men mens vi var sammen var jeg også sammen med hende en del gang på hhv. amf og cola. Synes godt det kan fungere, selvom de måske er imod det. Ihvertfald i starten. Er ikke enig i at man ikke skal lægge sit liv om det mindste, for at få et forhold til at fungere - efter min mening skal man være fleksibel.
Dog skal du nok tage dit forbrug op til revision hvis det bliver mere seriøst. Det gjorde jeg ihvertfald, og det har da også bragt noget med sig efter jeg er stoppet med hende: Er praktisk talt stoppet med stimulanser, hvilket jeg lidt betragter som en god ting. Fucker min krop på tusind måder, hvis man kan fjerne et par stykker, så er det vel bare godt