Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 00:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hell right now
Resist skrev:
TheBo skrev:
Winta: Bland GHB'en med en masse cola (drikken, ikke coke, forstås), så holder energien - derudover er koffein jo også en ganske heftig stimulans, som forøger glæden ved musik på samme måde som fx amfetamin. Det kræver blot, at man udnytter koffeinens potentiale i stedet for at misbruge det. Med andre ord kan man faktisk have det ganske fedt på koffein, hvis man ikke drikker det til hverdag..

Enig, koffein er super lækkert hvis benyttet korrekt :)

Okay, kan du ikke lig fortælle om, hvordan man benytter det korrekt så, det ville være nice.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Rootbum skrev:
jo jeg er såmand godt bekendt med diverse tests, o har selv benyttet "discount" udgaverne der er tilgængelige for menigmand...

Men jeg giver bare ikke meget for den information sundhedsstyrelsen generelt giver om stoffer

Den forrige undersøgelse, der var af Ecstasy piller, baserede sig på en analyse af beslaglagte piller, og der var kun 64% af pillerne rent MDMA. Det er en uhyggelig positiv forbedring, at tallet nu er oppe på 90%.

SST er fulde af lort meget af tiden, men deres opgørelsesmetode er fair nok i dette tilfælde.

I det hele taget er min erfaring, at SST laver nogen rimelig gode statistiske undersøgelser. Faktisk kan man bange temmelig mange narkomodstandere med disse statistikker... Men deres mere prosa-tunge og værdiladede anbefalinger er generelt komplet værdiløse: altså den sædvanlige 10-20% sandhed, der er indkapslet i 80-90% udeladelser, fordrejninger og deciderede løgne. Sidstnævnte kan såmænd også nemt gælde deres egne fortolkninger af deres egne statistikker.

Jeg kender ingen dansk analyse af disse tal, men jeg kan varmt anbefale bogen Lies, Damned Lies, and Drug War Statistics: A Critical Analysis of Claims Made by the Office of National Drug Control Policy.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Solataris skrev:
Resist skrev:
TheBo skrev:
Winta: Bland GHB'en med en masse cola (drikken, ikke coke, forstås), så holder energien - derudover er koffein jo også en ganske heftig stimulans, som forøger glæden ved musik på samme måde som fx amfetamin. Det kræver blot, at man udnytter koffeinens potentiale i stedet for at misbruge det. Med andre ord kan man faktisk have det ganske fedt på koffein, hvis man ikke drikker det til hverdag..

Okay, kan du ikke lig fortælle om, hvordan man benytter det korrekt så, det ville være nice.

Høje koncentrerede doser uden nogen tolerance. Evt i form af pulver i kapsler eller koncentreret koffein i væske ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Malkavian skrev:
Rootbum skrev:
jo jeg er såmand godt bekendt med diverse tests, o har selv benyttet "discount" udgaverne der er tilgængelige for menigmand...

Men jeg giver bare ikke meget for den information sundhedsstyrelsen generelt giver om stoffer

SST er fulde af lort meget af tiden, men deres opgørelsesmetode er fair nok i dette tilfælde.

Jeg er enig i at der kommer meget lort, men det er som regel for at stille stoffer i et dårligt lys som "døds-drugs". Hvad ville formålet være ved at sige "det her er meget rent, det kan I godt tage uden at være nervøse for alt muligt andet stads"?(kommentaren er rettet mod Rootbum, ikke Malkavian).

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Jeg vil mene at kiks er bedst til tramp da mdma er psykisk aktivt stof hvorimod de tilsætningsstoffer som bruges til happere kan virke opkvikende. Hvis du har været træt sidst gang på kiks har du nok været træt i forvejen og ikk indtaget nok fysisk opkvikende midler til at give den fuuld æde :twisted:

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Blæste Nico skrev:
Jeg vil mene at kiks er bedst til tramp da mdma er psykisk aktivt stof hvorimod de tilsætningsstoffer som bruges til happere kan virke opkvikende. Hvis du har været træt sidst gang på kiks har du nok været træt i forvejen og ikk indtaget nok fysisk opkvikende midler til at give den fuuld æde :twisted:

Dårligt råd. MDMA + de fleste opkvikkende midler er halvfarligt, og ganske usundt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Resist skrev:
Solataris skrev:
Resist skrev:
TheBo skrev:

Høje koncentrerede doser uden nogen tolerance. Evt i form af pulver i kapsler eller koncentreret koffein i væske ;)

det vil sige at korrekt også er at tage 900mg koffein?

Skriv lidt om doser ;)

Titel:
Moderator

Geografisk sted: Wiggie
200 - 500mg koffein virker rimelig stimulerende, hvis man ikke bæller flere liter kaffe om dagen..

@Blæste Nico - kan der ikke bare ha været MDMA i hans tabletter?

hvis man skal være super stimuleret for at være til koncert, hvorfor så ikke bare tage amfetamin, og lade mdma/kiks være? - tilføj lidt eufori med alkohol?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Koffein er nedern idet der lynhurtigt opbygger en mega tolerance.. hvorefter man kan komme meget tæt på neurotosiske doser.

Til hver dag med Cola, Kaffe osv er det okay til en lille opkvikker (selvom sukkeret kvikker mere, i colaen) men til desideret pilleform eller pulver - no go synes jeg - og ja, har prøvet rigeligt.

Vil til hver en tid også vælge MDMA før Ecstasy.. det andet er for risikabelt IMO.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
TheBo skrev:
Winta: Bland GHB'en med en masse cola (drikken, ikke coke, forstås), så holder energien - derudover er koffein jo også en ganske heftig stimulans, som forøger glæden ved musik på samme måde som fx amfetamin. Det kræver blot, at man udnytter koffeinens potentiale i stedet for at misbruge det. Med andre ord kan man faktisk have det ganske fedt på koffein, hvis man ikke drikker det til hverdag.

Det vil jeg da prøve næste gang så, skulle jeg være "uhedlig" nok at falde over noget igen ;) Og tak :)

Titel:
Junior medlem

Tenka skrev:
Hvis vi skal være seriøse vil jeg også klart foretrække MDMA (Resist, fuck af, eller kom med noget konstruktivt. Jeg ved godt MDMA ikke er flydende, hvad skal dit rolleye smiley til for?)

Jeg kan til dels godt forstå folk der vil lamme sig på Ecstasy. Jeg bliver selv lam på en anderledes måde af MDMA end Ecstasy. Nogen der har det på samme måde?

Yes, føler en meget tungere blæser på kiks frem for mdma...

Jeg plejer at sige at mdma har alt den fede virkning fra kiks, uden den efterfølgende følelse af total "hjernedødhed" når klimaxet forsvinder :)

Kiks er jo kemiens studenderbrød har jeg hørt et sted... Og som det er sagt før, kan du tag lidt amf sammen med, hvis du synes du bliver mere frisk af kiks.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Der er ingen grund til den vilde spekulation. Her er Sundhedsstyrelsens opgørelse over beslaglagte Ecstasy piller 2001-2006. Og så ikke så meget pis - der står hvem der har lavet undersøgelsen for SST og hvad de baserer undersøgelsen på.

Endelig skal det siges for 117. gang:

1. MDMA er i ren form et relativt sikkert rusmiddel, og der giver ikke permanente hjerneskader.

2. Alt tyder på at man skal være meget påpasselig med at kombinere amfetamin/methamfetamin med MDMA, da det er mistænkt for at være en neurotoksisk cocktail - ikke mindst i kiksetramper sammenhænge.

Så ja - måske er kiks narkomanens studenterbrød, men det må stadig anbefales at man lader være med at spise piller, som man ikke kender indholdet af. Efterspørg rene stoffer og markedet kommer jer til undsætning.

Det lader stadig til at overraske flertallet herinde, men der er altså vægtige grund til at wikien "Fakta om stoffer" er skrevet som den er. Bare fordi folk ikke tror en skid på Sundhedsstyrelsen, så er det ingen grund til at tro, at man kan ustraffet kan tillade sig at blande løs.

Det er også meget anbefalelsesværdigt om man læser blandt andet thedea.org's MDMA information om neurotoksiicitet. Linket finder I under Fakta om stoffer.

Titel:
Junior medlem

Malkavian skrev:
Der er ingen grund til den vilde spekulation. Her er Sundhedsstyrelsens opgørelse over beslaglagte Ecstasy piller 2001-2006. Og så ikke så meget pis - der står hvem der har lavet undersøgelsen for SST og hvad de baserer undersøgelsen på.

1. MDMA er i ren form et relativt sikkert rusmiddel, og der giver ikke permanente hjerneskader.

2. Alt tyder på at man skal være meget påpasselig med at kombinere amfetamin/methamfetamin med MDMA, da det er mistænkt for at være en neurotoksisk cocktail - ikke mindst i kiksetramper sammenhænge.

Så ja - måske er kiks narkomanens studenterbrød, men det må stadig anbefales at man lader være med at spise piller, som man ikke kender indholdet af. Efterspørg rene stoffer og markedet kommer jer til undsætning.

Det lader stadig til at overraske flertallet herinde, men der er altså vægtige grund til at wikien "Fakta om stoffer" er skrevet som den er. Bare fordi folk ikke tror en skid på Sundhedsstyrelsen, så er det ingen grund til at tro, at man kan ustraffet kan tillade sig at blande løs.

Det er også meget anbefalelsesværdigt om man læser blandt andet thedea.org's MDMA information om neurotoksiicitet. Linket finder I under Fakta om stoffer.

Ved det godt... But the problem is when im drunk... Then I just don't GIVE A FUCK!!! :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

buzzman skrev:
Malkavian skrev:

Ved det godt... But the problem is when im drunk... Then I just don't GIVE A FUCK!!! :)

Der er en grund til vi andre ikke drikker :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]