<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver: hmm - det er lidt det samme med syre syntes jeg - når man har ædt sådan en 6 microdots og venter en 9-10 timer med at æde flere så kommer der ikke noget peak men man bliver bare totalt bundmystisk.....
Personligt så jeg gerne at MDMA aldrig var blevet fundet på - aldrig er der blevet skabt dummere mennesker end MDMA zombier (ja dette gælder osse mig selv da jeg var en sådan) - altså seriøst - folk der gnaver mdma som var det ærter har en tendens til at få et ego på størrelse med en mastodont, ligeledes ligger deres selvværd så lavt at hvis deres ego ikke var der ville de bryde grædende sammen over hvad som helst...
Hvad kan man lære af det??<HR></BLOCKQUOTE>
Du er så pisse dobbeltmoralsk at jeg brækker mig over dig....du sidder selv og hapser ja det er ikke længere tid siden end torsdag hvor jeg hørte du havde kix, men hvad fanden de er vel bare til en samling right ?
Og ved du hvad forskellen på dig og mig er? Jeg fortryder intet af det jeg gør eller har gjort i tidens løb.
Syntes du skulle stoppe med at lege præst træd ned fra tronen baronesse!
Stop talking shit
|