Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 11:25

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
hmm - det er lidt det samme med syre syntes jeg - når man har ædt sådan en 6 microdots og venter en 9-10 timer med at æde flere så kommer der ikke noget peak men man bliver bare totalt bundmystisk.....

Personligt så jeg gerne at MDMA aldrig var blevet fundet på - aldrig er der blevet skabt dummere mennesker end MDMA zombier (ja dette gælder osse mig selv da jeg var en sådan) - altså seriøst - folk der gnaver mdma som var det ærter har en tendens til at få et ego på størrelse med en mastodont, ligeledes ligger deres selvværd så lavt at hvis deres ego ikke var der ville de bryde grædende sammen over hvad som helst...

Hvad kan man lære af det??

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Elven Raver>> Helt enig der ~ Man kan sige at Heroin er en af de forfærdeligste stoffer der er, men jeg kan ikke se hvordan det at at danse rundt med øjnene fyldt at kunstige stjerner med MDMA i blodet og tro man er lykkelig er anderledes end at sidde i en opgang på Vesterbro og stikke en sprøjte i sin arm og tro man er lykkelig.

Peace,
Tias,
der kun er forbi på kort visit.

Helt klart der Tias

Lykke er ikke noget man får ved at spise ting - lykke er noget man får ved at være lykkelig - naturlig lykkelig, aka når man mærker vinden imod sin krop og føler at alverdens varme stråler igennem ens krop - vel at mærke når man ikke er på stoffer..

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Elven Raver:
hmm - det er lidt det samme med syre syntes jeg - når man har ædt sådan en 6 microdots og venter en 9-10 timer med at æde flere så kommer der ikke noget peak men man bliver bare totalt bundmystisk.....

Personligt så jeg gerne at MDMA aldrig var blevet fundet på - aldrig er der blevet skabt dummere mennesker end MDMA zombier (ja dette gælder osse mig selv da jeg var en sådan) - altså seriøst - folk der gnaver mdma som var det ærter har en tendens til at få et ego på størrelse med en mastodont, ligeledes ligger deres selvværd så lavt at hvis deres ego ikke var der ville de bryde grædende sammen over hvad som helst...

Hvad kan man lære af det??
<HR></BLOCKQUOTE>

Du er så pisse dobbeltmoralsk at jeg brækker mig over dig....du sidder selv og hapser ja det er ikke længere tid siden end torsdag hvor jeg hørte du havde kix, men hvad fanden de er vel bare til en samling right ?

Og ved du hvad forskellen på dig og mig er?
Jeg fortryder intet af det jeg gør eller har gjort i tidens løb.

Syntes du skulle stoppe med at lege præst træd ned fra tronen baronesse!

Stop talking shit

Hvad snakker du om mdma - jeg har kraftedme ikke ædt knalder i torsdags

i torsdags sad jeg og rev coke sammen med en buddy - senere på aftenen (ved en 23 tiden) røg vi en troldmand på min bong - snakkede lidt og gik hver til sit - jeg sov ved en 24 tiden - fredag stod jeg op - tog på job - kom hjem og røg nogle bonghoveder......

Og så tog jeg til pc-party.

Så ja korrekt jeg har sniffet lidt coka - sniffede osse lidt i sidste weekend - men helt seriøst for fanden da - E har jeg ikke rørt i tosselang tid og skal lige æde et par stykker til IM - men så er der osse dømt pause indtil engang ved nytårstid.. ''

Baronesse?? det er altså et hunkøn - passer bedre til dig tøs - det hedder en baron.

Og helt korrekt for at vende tilbage til originalen så er det bare "træd ned fra piedistalet" tvivler på at jeg har stavet det rigtigt - men du fatter nok pointen - er det meget normalt for popfjolser som dig at genbruge oldgamle sætninger - eller er det noget du er nød til fordi du er for dum til at finde på noget nyt?

Har jeg fortrudt noget af alt det jeg har gjort? nopes... og jeg har nok gjort ting der er lidt værrer end hvad du kalder for bad - du er jo bare en drengerøv - en wannabe - a wannabe who's never gonna'be...

shit on you...

Pass..

Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
Til grin...
og det med baronessen..yeah den er henvist til dig...
pigespejder...!

hmm er så bedst at være - en pigespejder med attitude og fornuft (ja det staves ikke attetyde) - eller en dum drengespejder der stadigvæk syntes at det fedeste i hele verdenen er at trampe på de stakkels myrer???

Ja så vil jeg gerne være lidt femi frem for at være et fjols..

P.L.U.R

Medlem

Hold nu op med det dér, drenge. Der er jo ikke nogen af jer, der er for smarte at høre på. I hvert fald ikke lige nu.

Slap af, det er jo bare livet. Der er ingen grund til at tage det seriøst.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]