Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 jun 2024 20:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel: GHB
Indlæg: 05 dec 2002 16:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2002 01:01
Indlæg: 39
Geografisk sted: Danmark
Årh hvad fanden, sådan er alle mine venner sq også.... De tænker på Stoffer og på fisse, så jeg er sq snart ved at være vant til det.... Og vi er kun 2 piger i min vennekreds, så vi skal sq høre på en del lort fra de lamme fyre....


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 05 dec 2002 18:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 aug 2001 01:01
Indlæg: 493
Geografisk sted: et eller andet sted
jeg savner liquids søster [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 05 dec 2002 19:25 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 19 jan 2001 02:01
Indlæg: 934
Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
*lol* stakkels p0ke


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 05 dec 2002 20:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2002 01:01
Indlæg: 81
Geografisk sted: København
Jeg ved hvad du mener! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Det plejer oz kun at være mig og så en 10-15 fyre, som er i byen sammen! Så bliver man altså vant til at høre på rimelig meget pis! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

- men de ved at de ikke kan være sådan overfor mig, så får de igen af samme skuffe! Hehe! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 05 dec 2002 22:33 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2002 01:01
Indlæg: 39
Geografisk sted: Danmark
Jepper... sådan er det også her, men hvis jeg så tager en veninde med så er de helt vilde, de prøver alle sammen at score hende, og det er fandme grineren at se på... Især fordi jeg har advaret hende inden, så hun er også selv meget opmærksom på det... Det er sq sjovt næsten kun at ha' drengevenner... De er meget mere nede på jorden end piger er... Og det er sq fedt...


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 06 dec 2002 11:23 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2002 01:01
Indlæg: 81
Geografisk sted: København
Det har jeg oz prøvet et par gange - og vi morer os meget over det! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Det er så langt federe at gå i byen med drenge - de fyrer den meget mere af! Det er sgu sjældent man møder en pige i byen, som er værd at snakke med! De fleste er sådan nogle hysteriske, hjernedøde pop-tøser, som bare ikke har to brikker at flytte rundt med! Især hvis man går inde på IN! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 06 dec 2002 12:54 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Nille skrev:
'Helt enig... Der er mange fordele ved at være pige'

- Ja, f.eks. har man sin helt egen fisse og patter! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 07 dec 2002 17:16 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
nok også derfor jeg ikke går på pop disko for at score... der er jo ikke andet end farvelade kælinger.


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 07 dec 2002 18:39 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Det er jo ligesom det vi vil have jo! Det er jo ligesom derfor jeg går på pop disko for at score!


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 08 dec 2002 01:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2002 01:01
Indlæg: 39
Geografisk sted: Danmark
dankdawg: Ja det er jo en kæmpe fordel...

S-white: Det er sq også sjældent at jeg møder nogle fornuftige og nede på jorden piger i byen, de fleste er sådan nogle: "Hey se mig er jeg ikke bare lækker" Og så render de rundt med 20 tons sminke i hovedet, gad vide hvad de skjuler under al den sminke?? Og alle deres push-up...Det er for nederen... Jeg er stoppet med at gå i byen, det er for kedeligt, vi holder nogle kæmpe privatfester eller også går vi på pub, det er der alle de fede mennesker er, medmindre man går mange i byen på en gang...


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 08 dec 2002 18:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2002 01:01
Indlæg: 39
Geografisk sted: Danmark
Det kan da godt være at du går derhen for at score... Men så er det vel forhåbentlig kun for en aften... Du mener vel ikke at du rent faktisk kan finde en sød kæreste på et pop disko???


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 08 dec 2002 19:44 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af TJiLLe:
nok også derfor jeg ikke går på pop disko for at score... der er jo ikke andet end farvelade kælinger.<HR></BLOCKQUOTE>

Hey, hvad er der nu i vejen med dem? [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]
de skal da bare misbruges.


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 09 dec 2002 16:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2002 01:01
Indlæg: 39
Geografisk sted: Danmark
Præcis, de er sq næsten ikke mere værd... Mange af dem man møder der har i hvert fald ikke meget mere end 2 hjerneceller at rykke rundt med....


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 11 dec 2002 20:02 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2002 01:01
Indlæg: 81
Geografisk sted: København
Det er lige det jeg mener!

De fleste fyre tror jeg er som alle de andre piger man kan møde i byen - "dum" og nem at score - og så bliver de meget overraskede når de så begynder at snakke med mig! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Der kan sagtens være fedt på IN, man skal bare være en 15-20 stykker, som er i byen sammen, så man kan holde sin egen lille fest! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 11 dec 2002 20:09 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Hehe, det er da fedt at være på Broen og DNA og hvad de forskellige popdiskoer nu ellers hedder, man skal bare være så stodderlam på diverse narko+alkohol+hash at man fatter absolut minus [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 12 dec 2002 19:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 sep 2002 01:01
Indlæg: 39
Geografisk sted: Danmark
Ja så er det meget sjovt, men hvis man ikke er meget lam, så er det simpelthen så sygt...

S-white: Har du ikke også prøvet flere gange at der kommer en eller anden fyr hen og tror at han må ta' på dig... Det er for nederen sådan noget, de tror jo at de ejer én... Og så vender man sig om og stikker dem en flad... De står med åben mund og glor, for det er sq ikke så tit at man ser en kvinde med selvrespekt på et disko...


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 13 dec 2002 01:58 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 1323
Geografisk sted: Periferien af Århus
Fenriz>>

Vi skal satme også ned og gøre pop diskotekerne usikre i juleferien [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 13 dec 2002 11:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
MON IKKE! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Fuck jeg er skæv, haha, hold fingrene fra mine lår din beskidte møgsmølf! arg, mine arme føles som en indianers!


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 13 dec 2002 14:33 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af N|DK:
[B]det er jo ikke for sjov at jeg er popdrengen alle elsker at hade vel?
B]<HR></BLOCKQUOTE>

LOL! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: GHB
Indlæg: 13 dec 2002 16:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 okt 2002 01:01
Indlæg: 81
Geografisk sted: København
Nille - jo det har jeg helt klart prøvet før, og jeg stopper dem lige med det samme! Men det er ikke så stort et problem, når jeg er i byen med alle fyrene, så er der sgu ingen der tør genere mig! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

- Det er ikke pga af fordomme, jeg siger at man møder mange piger i byen, som ikke er alt for intelligente, jeg taler af erfaring! [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
N|DK - Og det er heller ikke fordi jeg er grim, og er misundelig på dem! Jeg er langt fra grim, jeg er præcis en af dem, som fyrene står og savler over! Min kæreste griner tit af hvor meget de andre fyre står og glor på mig... Jeg er bare ikke interesseret i dem, da jeg går i byen for at hygge med mine venner og fyre den af! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 13 December 2002: Besked ændret af: S-white ]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 84 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team