Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jul 2025 10:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Holstebro
Syntes lige jeg hopper på MDMA bølgen :peace:
også er det jo altid rart at have min gode ven THC med :)

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
spiffeh skrev:
Resist skrev:
Smiling Faces skrev:
Ellers kan jeg også godt lide rusen på kokain. Har også været ret glad for amfetamin, men det er ret vanedandende, alligevel.

Og det er kokain ikke?

ikke hvis du er studerende eller anden form for pengenød :D

Det er et spørgsmål om prioriteringer... hvis du er villig til at lave overtræk og kassekredit og leve af pasta med pesto/ketchup (evt. suppleret med lidt æbler, ris og gulerødder), så er der ingen hindring for en solid kokain-afhængighed.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
MDMA selvfølgelig. Det er bare gude stoffet, det er så sindsygt dejligt mens det virker. , - Det er bare det at bagefter så er det så røv nedern. - Derfor er jeg faktisk næsten helt holdt med det, efter virkelig at have taget meget i et par år. ,- Har indset jeg virkelig ikke gider den nedtur og dårligt humør mere.

Så 5 ØL og et par hiv af en god høj skunk. Det er bare dejligt :)

Så er der også Ketamin, det er også rart en gang i mellem, går dog ikke efter k-hole, går bare efter lammelsen/afslapningen/humør løftningen.

Svampe en gang om året ude i sindsygt godt vejr i skoven, det er også et must :) . Så kan man lige få det hele tænkt igennem + få en på opleveren :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: kbh et sted
Alkohol. Jo GHB er bedre, men det bliver bare til hverdag alt for hurtigt. Svampe er osse godt, dog noget jeg ikke gør så ofte mere.

Stimulanser er efterhånden blevet for ensartet til jeg gider det skidt. Så hellere lege mongol på alkohol, det er fordummende og pisse sjovt på samme tid.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark. Mellem Skagen, og Tyskland.
Mit må være MDMA. Den feeling jeg får når det peaker, er sku god :) Men som tidligere beskrevet er jeg heller ikke meget for nedture dagen efter.

Så når jeg er færdig med at være sprød så æder jeg nogle valium, og ligger mig til at sove. Det plejer gerne at hjælpe en del, når jeg får min søvn. :)

Medlem

T skrev:
Så 5 ØL og et par hiv af en god høj skunk. Det er bare dejligt :)

Svampe en gang om året ude i sindsygt godt vejr i skoven, det er også et must :) . Så kan man lige få det hele tænkt igennem + få en på opleveren :)
Kunne ikke være mere enig. Den førstenævnte kombination for sjov, og svampene for selvudvikling. :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Electric Ladyland
Yes, svampe er genialt i skoven. Prøvede det igår, aldrig har jeg oplevet noget så smukt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ama'r
Godt nok en stor dosis men udover det er det jo bare en smags sag.

Min Favorit er eller nærmere var hvis man ku få noget af det reneste coke i Danmark. Det en helt anden high end normal coke og med en god troldpind sammen er man helt på jorden og alt er som det skal.

8)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

På et tidspunk var det Opioid familien der var min yndling.Men som årene går bliver jeg mere og mere overbevist om,at sex sq er DEN bedste rus jeg kan få.
Ketamin er heller ikke dårligt... :mrgreen:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Aarh, jeg er sgu med på CamelJJ's vogn. For ikke lang tid siden ville jeg ha' sagt Methylone, men det er efterhånden for ensartet og for at sige det rent ud - Røv kedeligt!! Men hvis noget er sjovt, så er det at vælte snot forvirret rundt på alkohol, uden sans for sine omgivelser og medmennesker! :D :D

Men et kraftigt adrenalin rush er der dog heller ikke meget der kan overgå.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Farveladeland
Citat:
Men et kraftigt adrenalin rush er der dog heller ikke meget der kan overgå.

I totally agree!

Mit drug of choice. hehe

Junior medlem

Geografisk sted: Århus
LSD og MDMA er 2 klare faoritter.
LSD bruger jeg både til desiderede trips, som foregår hjemme i trygge omgivelser. Men også til at gå i byen på.
Hjemme bruger jeg gerne 200-400mcg.
Når jeg går i byen bruger jeg 25-50mcg + masser af alcohol, her giver syren masser energi og humør og for mig generelt til at føle mig på toppen.
MDMA bruger jeg kun når jeg skal i byen, jeg ville helst holde det kun til Specielle arangementer(raws, og konserter og den slags), men ender også tit med at gøre det i byen(på disco), fordi det simpelthen er så fedt :-)
Om dosis kan jeg kun sige at jeg tar ALT for meget, 1-2g krystaller fra ca 21.00 - 8.00., dårlig HR, men jeg bliver ikke ordentligt blæst af mindre end 300mg, og skal bruge mange redoses for at blive ved med at ringe aftene ud.
Jeg bruger aldrig LSD og MDMA sammen, har prøvet et par gange, men jeg kan simpelthen ikke blive MDMA blæst bare jeg tar det minste syre.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Inde i pejsen.
Lsd hvis det er god kvalitet!

Well, det bedste narko jeg nogensinde har prøvet var nogle gule frimærker. Og jeg nævner netop dem her fordi de var SÅ meget bedre end alt andet lsd jeg har prøvet. Super speedet, ren fornemmelse i kroppen. Og kraftigere "visuals" end normalt.

har prøvet at æde 2 mærker af en anden slags, men det gav slet ikke den samme speedede, rene fornemmelse i kroppen. :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: helt ude at flyve
Hash, kan godt vaere man bliver mere og mere resistent, men intet som at faa sig en god joint, se en film og gaa i seng, eller bare nyde den med et par venner.

Ellers MDMA

Medlem
Brugeravatar

Lsd&ketamin...De hører sammen

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I mine bukser
En god streg 2c-b, stor nok til at man ikke kan se sin hånd når man rækker ud efter sin øl :)

Et par mærker LSD er heller ikke dårligt :)

Medlem

MDMA meget mere er der vel ikke at sige.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: tresnulnul
Jeg er en sucker for MDMA, og det er efterhånden alt for længe siden :(

Medlem
Brugeravatar

depressanter: opioider og benzodiazepiner

er bare lidt for glad for det skidt men det ændre jo ikke på hvor lækkert det er (for lækkert til at jeg kan styre det :( )

Medlem

Der må være uafgjort mellem LSD, Ketamin og MDMA (og cannabis og lattergas som close second). De fem stoffer giver så meget i forhold til hvor lidt de tager, syntes jeg, og de kan IMO med fordel blandes på kryds og tværs alt efter situationen og på den måde give en bred palette af oplevelser :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 90 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]