Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 13 jul 2025 01:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Medlem

fonky> Det var da et utrolig venformuleret og begrundet indlæg [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: danmark
ja sorry tech!! den var måske ikke så fin, men hvis det er en undskyldning så jeg bare træt af kiks og det de fører med sig... jeg har selv taget dem meget, og gør det sgu også en gang i mellem, men man bliver bare så FUCKING dum af det lort.. men fuck det!! undskyld det sure opstød.. og pas på med de runde!! hygge

Medlem

fonky> Hvis det kan gøre din dag bedre, så er jeg faktisk stoppet med knapper [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: nordjylland
synes det er godt de lige fandt det her gamle indlæg frem for at fortælles os noget vi ved i forvejen :|

og med dit originale nick skal du nok blive vellidt af de andre bruger

off - topic: check lige at det her er mit post r. 300 [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh. Nv.
Det her er et HR sted - Ikke stedet hvor du fortæller hvor meget narko du ka' ta'.. Det er der ikke HR i!

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR> Hvem siger der er HR i?
Og hvorfor er det lamt at æde 4, efter 5mdr's pause? Kom i tanke om det faktisk var 5, men gør nu ikke den store forskel.
Om jeg har lyst til at fucke mig selv op, er vel min egen sag. Jeg flyver ikke på syre, stopper mig ikke med kex hver weekend, sniffer ikke cola hver morgen, så hvad er problemet? <HR></BLOCKQUOTE>

Om du har lyst til at fucke digselv op må du fuldstændig selvom - Du skal bare ikke give andre ideen til at gøre det samme! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

[ 17 Juni 2003: Besked ændret af: Creatif ]

Medlem

Det var ikke for at fortælle, hvor meget narko jeg kan æde.

Det var for at konstatere, at de ikke er synderlige slemme.

Ville det have været bedre, hvis jeg skrev;
jeg har spist xx, og havde det fint?

Det ville jo ikke sige det samme.

Efter hvad jeg ved, indeholdt beige Bacardi kun en ordentlig røvfuld MDMA. Jeg både preloade og åd 5-HTP, da jeg gik i seng, så tror ikke det er slemmere, end de ting andre herinde gør.

GOA-MIND> Grunden til kvalmen, er at de var okay stærke, og hvis hans tollerence er meget lav, vil han få en ordentligt "boost", som i starten vil virke lidt kvalmende. Sq meget normalt.. Intet at advare imod.

Junior medlem

Hvad er det for noget at skrive?

lidt kvalme inden trippet begynder at virke, jeg tror sku det er noget du har spist i forvejen der har forårsaget dette!

men en smule kvalme som max er der en halv time vil da aldrig kunne måles med de nedture man kan løbe ind i dagen efter!

*** NO PAIN, NO GAIN ***

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 47 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]