Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 03:33

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
Wiki Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Vest for Roskilde
letgo skrev:
Jeg tog mdma i Amsterdam for et par uger siden, det var første gang. Dem jeg var sammen med spiste det, så jeg gik egentligt bare ud fra at det er måden at tage det på. Var ikke klar over at det er mest "normalt" at sniffe det?

Det er langt mere udbredt at spise end at sniffe det, så det er altså oral indtagelse der er det "normale", hvis man kan tale om noget sådant.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus C
Tak for de gode tip.

Det er også det jeg har kunnet læse mig frem til, at det er bedst at holde gode pauser imellem trippene. Også i forhold til de stygge tømmemænd som vist desværre bliver mere og mere uundgåelige på mdma, og der mener jeg at det vist bliver mere og mere almindeligt efter et trip at blive meget deprimeret. Så det jeg har læst er at man kan max tage det en 15 gange ca, også bliver det for uholdbart at man får det så skidt i hjernen bagefter. Er det noget I har erfaringer med?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

letgo skrev:
Tak for de gode tip.

Det er også det jeg har kunnet læse mig frem til, at det er bedst at holde gode pauser imellem trippene. Også i forhold til de stygge tømmemænd som vist desværre bliver mere og mere uundgåelige på mdma, og der mener jeg at det vist bliver mere og mere almindeligt efter et trip at blive meget deprimeret. Så det jeg har læst er at man kan max tage det en 15 gange ca, også bliver det for uholdbart at man får det så skidt i hjernen bagefter. Er det noget I har erfaringer med?

Nej, sikke noget vrøvl.

Du kan blive ved med at tage MDMA hele livet uden bemærkelsesværdige bivirkninger så længe du tager dine forholdsregler og strækker det ud med fornuftige intervaller. :)

Junior medlem
Brugeravatar

Nå det var da en vildt god nyhed! :D

Jeg har ellers været ude i at regne ud hvor lang tid jeg så havde tilbage med dette vidunderlige stof, hvis man max måtte tage det 15 gange og ca hver anden måned. Nu glæder jeg mig endnu mere til næste gang, når det nu ikke længere også ville være en nedtælling til helt at skulle stoppe med at bruge det.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: På sølvfadet med flag i
.. pauser over 2 måneder skader heller ikke

Junior medlem
Brugeravatar

Det kan godt ske at jeg er en spasser til at finde rundt herinde, men hvor i alverden findes triprapporterne? Håber I kan bære over med mig, da jeg er helt ny. Nu har jeg brugt det meste af eftermiddagen med at lede efter dem, jeg har læst en hel masse andet meget interessant herinde, men har stadig ikke kunne finde dem. Iøvrigt er det jo en fantastisk side denne her, hvor er jeg glad for at den findes. Stort hurra til dem som sørger for at den er tilstede.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
letgo skrev:
Det kan godt ske at jeg er en spasser til at finde rundt herinde, men hvor i alverden findes triprapporterne? Håber I kan bære over med mig, da jeg er helt ny. Nu har jeg brugt det meste af eftermiddagen med at lede efter dem, jeg har læst en hel masse andet meget interessant herinde, men har stadig ikke kunne finde dem. Iøvrigt er det jo en fantastisk side denne her, hvor er jeg glad for at den findes. Stort hurra til dem som sørger for at den er tilstede.

I menuen ude til venstre.
http://psychedelia.dk/trips/trips.php

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

letgo skrev:
Nå det var da en vildt god nyhed! :D

Jeg har ellers været ude i at regne ud hvor lang tid jeg så havde tilbage med dette vidunderlige stof, hvis man max måtte tage det 15 gange og ca hver anden måned. Nu glæder jeg mig endnu mere til næste gang, når det nu ikke længere også ville være en nedtælling til helt at skulle stoppe med at bruge det.

Gerne mere. Se 2 måneder som et "minimum", hvor 3-4 måneders interval imellem hvert trip ville gøre mere gavn end skade.

Man plejer gerne at sige maksimum 4-6 gange om året, for oplevelserne samt din hjernes skyld. :)

Junior medlem
Brugeravatar

Tak for link til triprapporter, det var også nødvendigt da de altså er hemmelige for nogle, de er stadig ikke tilgængelige for mig når jeg har siden åben. Meget mystisk.

Helt af sig selv kommer der til at gå lang tid mellem de gange jeg tager mdma, man kan vist roligt sige at jeg ikke færdes i kredse hvor syntetiske stoffer er tilgængelige. Så jeg må vente på at jeg kan snige mig til Amsterdam igen, må prøve at gøre det på en måde så det ikke virker for mistænkeligt overfor mand og barn for eksempel hahaha.

Indtil da har jeg tænkt mig at begynde at eksperimentere med lidt svampe. Har hørt at philosophers stone er i stil med et ayahuasca trip? Går lidt og forbereder mig selv på ayahuasca, men det ender nok med at jeg må til Sydamerika, har ingen i omgangskredsen som kan være sitter.

Nå men tak for de gode og tålmodige råd, det er rart når man er ny.

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
letgo skrev:
Tak for link til triprapporter, det var også nødvendigt da de altså er hemmelige for nogle, de er stadig ikke tilgængelige for mig når jeg har siden åben. Meget mystisk.

Må være fordi du befinder dig på http://psychedelia.dk/forum/ og ikke http://www.psychedelia.dk

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Geografisk sted: The most psychedelic place ever
Er i ikke kommet lidt off topic :gud:

Junior medlem
Brugeravatar

Jo det er mig, beklager. Jeg skal lige finde ud af at navigere i denne fagre nye verden. Jeg skal nok opføre mig ordenligt en anden gang...

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

Det var ikke sådan ment jeg var bare meget skæv og var total lost, sad og læste om MDMA også koksed min hjerne og jeg forstod ikke en skid af det med trip rapporterne haha

Dedikeret medlem
Brugeravatar

letgo skrev:
Det er også det jeg har kunnet læse mig frem til, at det er bedst at holde gode pauser imellem trippene. Også i forhold til de stygge tømmemænd som vist desværre bliver mere og mere uundgåelige på mdma, og der mener jeg at det vist bliver mere og mere almindeligt efter et trip at blive meget deprimeret

Det er min erfaring/gæt at tømmermændene hænger sammen med (over)forbruget... Personligt har jeg aldrig tømmermænd og er ikke deprimeret dagen efter - tværtimod har jeg dagen efter ofte lidt "efterglød" hvor himlen er lige en smule mere blå end normalt og livet egentligt bare er dejligt.
Det nærmeste jeg kommer tømmermænd er jeg kan være en smule sløv i hjernen ala man har sovet for længe til middag eller lige været syg... jeg gætter på det kan hænge sammen med kropstemperaturen stiger en smule under trippet, da det minder meget om den følelse jeg har lige når jeg er sluppet af med lidt feber.

Ovenstående skal ses ud fra at jeg altid har holdt mig til 1 eller max 2 redoseringer (ca. 50% af den første dose) på en hel aften og aldrig gjort det flere dage eller weekender i træk... lige pt. er det 9 måneder siden sidste trip - det er lækkert at have noget dejligt at se frem til ;-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

LSDrejø skrev:
letgo skrev:
Det er også det jeg har kunnet læse mig frem til, at det er bedst at holde gode pauser imellem trippene. Også i forhold til de stygge tømmemænd som vist desværre bliver mere og mere uundgåelige på mdma, og der mener jeg at det vist bliver mere og mere almindeligt efter et trip at blive meget deprimeret

Det er min erfaring/gæt at tømmermændene hænger sammen med (over)forbruget... Personligt har jeg aldrig tømmermænd og er ikke deprimeret dagen efter - tværtimod har jeg dagen efter ofte lidt "efterglød" hvor himlen er lige en smule mere blå end normalt og livet egentligt bare er dejligt.
Det nærmeste jeg kommer tømmermænd er jeg kan være en smule sløv i hjernen ala man har sovet for længe til middag eller lige været syg... jeg gætter på det kan hænge sammen med kropstemperaturen stiger en smule under trippet, da det minder meget om den følelse jeg har lige når jeg er sluppet af med lidt feber.

Ovenstående skal ses ud fra at jeg altid har holdt mig til 1 eller max 2 redoseringer (ca. 50% af den første dose) på en hel aften og aldrig gjort det flere dage eller weekender i træk... lige pt. er det 9 måneder siden sidste trip - det er lækkert at have noget dejligt at se frem til ;-)

Har det på næsten samme måde.. Redoserer aldrig, og gør det aldrig med mindre end 1 måneds mellemrum :) som belønning er doserne dét mindre og rusen mere lækker.

Dagen efter er jeg som regel lidt træt, og vil gerne sove længe, men ellers er livet skønt og fantastisk (gerne en 20-30% mere end normalt) i optil 48 timer efter :wink:
Dog føler jeg mig stadig "glad" efter et mdma trip op til flere uger efter . Måske er det bare MDMA'en der forøger min generelle livsglæde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Electric skrev:
Dog føler jeg mig stadig "glad" efter et mdma trip op til flere uger efter . Måske er det bare MDMA'en der forøger min generelle livsglæde.

Helt enig - det er et fantastisk stof hvis det bruges rigtigt... synes også det har fået mig til at åbne mig mere op i hverdagen - har lettere ved at udtrykke mine følelser og tale fra hjertet nu...

Omvendt har jeg også set kammerater sidde og være helt i kulkælderen efter en hård weekend hvor de har brændt igennem på kiks fra fredag til søndag... Brug det, men brug det fornuftigt - præcis som med alt andet :!:

Junior medlem

stærk mad, og stærke stoffer?

Medlem

Jeg vil også lige dele nogle af de ting jeg har fået ud af MDMA. Min første psykedeliske oplevelse var meskalin (stadig mit ynglingsstof), og siden copelandia cyanescens, LSD og så MDMA; pointen kommer så her: Jeg følte ingen trang til at prøve andet end psykedelika fordi jeg følte at det måtte være tamt og intetsigende i forhold til de store klasiske tre (psilocin, LSD, meskalin), og det var således kun efter anbefalinger fra en ven at jeg gav mig i kast med MDMA. Men til min store overraskelse har det været det stof der har givet mig allermest i forhold til personlig udvikling! Pykedelika er sjovt og mærkligt, men MDMA har gjort mig bedre til at snakke med folk jeg ikke kender/gjort mig mere åben (vel at mærke også når jeg ikke er blæst), og det har haft en virklig positiv indflydelse på mit sociale liv. Faktisk den modsatte effekt af den jeg kan se et hashmisbrug giver...
Og så lyder al den musik jeg har hørt på MDMA af dobbelt så godt nu :-D

Medlem

Men træerne vokser ikke ind i himlen. Det var ikke ment som et "E er super og uden fare" indlæg, bare et kuriosum til alle de syre-hippier der mener at LSD er gud og alt andet er ubrugeligt

Wannerbe psykedyliker
Brugeravatar

MDMA Styre og præcis det med musikken der, jeg har det som om jeg er på mdma når jeg høre det musik som jeg hørte mens jeg var på mdma. det ændre ens liv ( på en NICEEEEEEE måde )

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 69 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]