LSDrejø skrev:
letgo skrev:
Det er også det jeg har kunnet læse mig frem til, at det er bedst at holde gode pauser imellem trippene. Også i forhold til de stygge tømmemænd som vist desværre bliver mere og mere uundgåelige på mdma, og der mener jeg at det vist bliver mere og mere almindeligt efter et trip at blive meget deprimeret
Det er min erfaring/gæt at tømmermændene hænger sammen med (over)forbruget... Personligt har jeg aldrig tømmermænd og er ikke deprimeret dagen efter - tværtimod har jeg dagen efter ofte lidt "efterglød" hvor himlen er lige en smule mere blå end normalt og livet egentligt bare er dejligt.
Det nærmeste jeg kommer tømmermænd er jeg kan være en smule sløv i hjernen ala man har sovet for længe til middag eller lige været syg... jeg gætter på det kan hænge sammen med kropstemperaturen stiger en smule under trippet, da det minder meget om den følelse jeg har lige når jeg er sluppet af med lidt feber.
Ovenstående skal ses ud fra at jeg altid har holdt mig til 1 eller max 2 redoseringer (ca. 50% af den første dose) på en hel aften og aldrig gjort det flere dage eller weekender i træk... lige pt. er det 9 måneder siden sidste trip - det er lækkert at have noget dejligt at se frem til

Har det på næsten samme måde.. Redoserer aldrig, og gør det aldrig med mindre end 1 måneds mellemrum

som belønning er doserne dét mindre og rusen mere lækker.
Dagen efter er jeg som regel lidt træt, og vil gerne sove længe, men ellers er livet skønt og fantastisk (gerne en 20-30% mere end normalt) i optil 48 timer efter

Dog føler jeg mig stadig "glad" efter et mdma trip op til flere uger efter . Måske er det bare MDMA'en der forøger min generelle livsglæde.