Mikkel skrev:
Ken Ishii beskriver i et andet topic, at 4-chloro-amphetamine, 4-bromo-amphetamine og 4-iodo-amphetamine alle har en neurotoksisk effekt. Kan man på nogen baggrund fastslå, at 4-fluoro-amphetamine ikke har samme ubehagelige tendenser? Ved man i øvrigt noget om metaboliseringen af 4-fluoro-amphetamine - jeg synes ikke om tanken om at indtage fluor, men skulle det være uden risici?
Det er på modsatte akse du skal kigge på. Chlor udgaven i en familie, er som tommelfingerregel neurotoksisk og ret potent. Det samme kan siges om Brom, og iod'en må du få for dig selv. Tommelfingerreglerne for en Fluor udgave, går for at ikke at være neurotoksisk, mindre potent, og mere besværligt at fremstille.
En mere kemisk forklaring kræver en kemi champ, da det er mere end blot mit C neveau.
FlæmMing skrev:
Jeg vil lige påpege at det IKKE kan anbefales at indtage 4-fluoro-amphetamine/pFA, nasalt/gennem næsen, da det gør skide ondt for at sige på pænt.
IMO kan 2c-b ikke sammenlignes på det punkt. pFA gør satme ondt.
Det har blondinen FlæmMing så lige fundet ud af for 3. gang

Nu når du selv har erkendt det, kan jeg godt sige at de bivirkninger du beskrev i nogen af dine tidliger post, typisk bliver fremprovokeret ved et overforbrug over en længere periode.
pFA har en del mere misbrugs potentiale end MDMA, da effekten fra gang til gang ikke falder mærkbart. Bivirkningerne fra længere tids serotonin afbrandning er tilgangæld de samme.